MaX [NOR] Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Den notisen var ikke lett å se: Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 14k av hans total 25k kills kommer fra de 2 main tanksene. Ok, jeg så ikke så nøye etter. Kan hende han er en jukser, hva vet jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Spill på team med venner så er det utrooolig lett å få masse kills uten å dø selv med tank. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan går dette an? http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Nicz_DK/stats/334625166/ Kanskje ikke det mest suspekte jeg har sett, for spiller man mye Metro, som medic og med granatkaster, så er det fullt mulig å få en K/D på over 4. Men likevel kan det hende at han jukser, men det er ikke opplagt at han gjør det. Haha, det er sant. Favorittbanen min er metro (gamer metro så og si alltid, dog i forskjellige gamemodes) og når jeg startet å spille gikk jeg raskt opp i over 5 i K/D ratio. Etter hvert bestemte jeg meg for å begynne å game Conquest på Kharg Island, lære meg å fly o.l, og nå er K/D ratioen min 2 Kjenner til det der. Hvis man vet hva man skal gjøre og har spilt BF-serien en stund, så er det ikke noe problem å få høy K/D. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Viktigste regelen er vel kanskje sikt og skyt, ikke skyt og sikt Lenke til kommentar
thyes Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan går dette an? http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Nicz_DK/stats/334625166/ Lukta litt cheat av det der ja. Var innom en server for et par dager siden hvor en kar brukte aimbot. Det var helt sykt, han oneshotta alle med en pistol. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være morsomt å jukse i spill, men men. Er jo ikke sikkert han har brukt cheats, men en sånn KD ratio gjør at man blir skeptisk. Det jeg reagerte mest på er time played, over 340 timer? Jeg trodde jeg var ille med nesten 150 timer, wtf Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) er origin nede nå? We're aware of the issues accessing Origin. We’re investigating the cause, and will provide updates ASAP. Thanks for your patience. Endret 13. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan går dette an? http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Nicz_DK/stats/334625166/ Lukta litt cheat av det der ja. Var innom en server for et par dager siden hvor en kar brukte aimbot. Det var helt sykt, han oneshotta alle med en pistol. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være morsomt å jukse i spill, men men. Er jo ikke sikkert han har brukt cheats, men en sånn KD ratio gjør at man blir skeptisk. Det jeg reagerte mest på er time played, over 340 timer? Jeg trodde jeg var ille med nesten 150 timer, wtf Haha, bla litt tilbake i chatten så snakka vi om en kar som hadde spilt ca 560 timer... Det er ca 1100 timer siden spillet ble released, do the math yourself Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fikk logget inn på Origin nå, prøv å join en server i battlelog for så å logge på origin Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hvordan går dette an? http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Nicz_DK/stats/334625166/ Lukta litt cheat av det der ja. Var innom en server for et par dager siden hvor en kar brukte aimbot. Det var helt sykt, han oneshotta alle med en pistol. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være morsomt å jukse i spill, men men. Er jo ikke sikkert han har brukt cheats, men en sånn KD ratio gjør at man blir skeptisk. Det jeg reagerte mest på er time played, over 340 timer? Jeg trodde jeg var ille med nesten 150 timer, wtf Haha, bla litt tilbake i chatten så snakka vi om en kar som hadde spilt ca 560 timer... Det er ca 1100 timer siden spillet ble released, do the math yourself ha ha dette er bare 12 timer spilling hver dag + 8 t søvn. Resterende timer går med til å spise/gå podo og hente sosialtrygd, for jobb kan han umlig ha. Endret 13. desember 2011 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=d7S2o0-VeTg :!: 1 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I hope whoever thought of this origin crap GETS CANCER AND BURNS IN HELL!!! Ehm Cancer is the thing i wish for no one But if the guy stand at the gates of heaven and gets a *cannot login* then booted to Hell so gimme a HOOOA Hahahaha, helt enig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ' timestamp='1323802643' post='18712317']Den notisen var ikke lett å se: Forklarer likevel ikke hvorfor folk ikke klarer å logge inn på ORIGIN. :thumbdown: Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan går dette an? http://battlelog.bat...tats/334625166/ K/D Ratio 4.771 Suspekt du.. KD på 4.7 er jo no problem når man sitter så mye i tank som han her. Når man horer så mye i tank og vet hva man gjør er KD opp mot 20+ overkommelig. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Suger og game uten noen folk inne :s Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fatter virkelig ikke hvorfor Origin hinter til at det er feil med installasjonen når man prøver å åpne bf3 når det er en oppdatering på gang. Kan de ikke heller bare skrive at spillet holder på å oppdateres og at det kommer snart tilbake. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Får dere også opp boksen med innlogging, men feil brukernavn/passord. Må bare forsikre meg om at jeg ikke har glemt PW Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 snart 4k poster, så vet man ikke at det kan være lurt å lese de 100 postene som kom de 10 siste minuttene.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Var problemer med authenication serverene til EA. Men fikk nylig logget inn nå ! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Får dere også opp boksen med innlogging, men feil brukernavn/passord. Må bare forsikre meg om at jeg ikke har glemt PW Jepp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå