Citus Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Huff der trudde jeg ble hacka men jeg ser at flere har problemet. Epostadressen eller passordet er feil står det! Er det en bug eller sliter EA serverne? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kunne de ikke bare brukt STEAM som alt annet!!!!!!!!! Drittprogram! 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Samme her, er bare bullshit, det er 100% riktig, og naa kan jeg ikke komme inn paa battlelog heller for de tror visst at passordet mitt er feil... En venn av meg sier han horte noe om oppdatering? Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvor ble det av Masthur City? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 NOTICE We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress. Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg får opp at enten epostadressen eller passordet er feil Får det på battlelog, autloagret begge deler, og prøvd de vanlige komboene. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvor ble det av Masthur City? De har merget Mashtuur med Oman... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 NOTICE We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress. Ahh, takker Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) fekk samme problem igår kveld, såg ut som var ein ny loggin side, men etter og ha klikka for og få tilsendt nytt passord osv fekk eg ein mail og klikka linken der, husker ikke helt, men vertfall så kom den gamle orgin siden opp igjen tilslutt og fekk logga inn Endret 13. desember 2011 av Proxor Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I ask again. Kan assigmentsene som kom i back to karkand, gjøres i vanlige maps? Jeg unlocka ihvertfall FAMAS mens jeg gama på Metro, så regner med det. Dog vant jeg nettopp en runde SQDM og objevtiven "Win 5 rounds of SQDM" rikka seg ikke -_- Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hey guys! Our servers are currently experiencing heavy load, please stand by. ^EJ Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hey guys! Our servers are currently experiencing heavy load, please stand by. ^EJ Latterlig at de ikke har fikset det før release. Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fikk battlelog til å virke men nå takker origin for seg, så no update for min del. Folk blir ikke voldelige av å spille dataspill. Er verre når de ikke spiller de... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 It goes Boom! Objectives 50 AT rocket kills Spamfest! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er Sherlock på ferde? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Japp, kommer ikke inn i Origin jeg heller. Virker som CDON har gitt meg vanilla BFR og ikke limited edition som jeg kjøpte også... Blir ikke noe spilling i kveld da... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hey guys! Our servers are currently experiencing heavy load, please stand by. ^EJ Latterlig at de ikke har fikset det før release. Ja. Er ikke rart jeg ga opp spillet etter 1 uke og bestemte meg for å først prøve igjen nå. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 It goes Boom! Objectives 50 AT rocket kills Spamfest! Alle de der assignments er bare tull. Promoter at folk skal spille på en måte som laget ikkje tjener noe på, og på en måte de kanskje ikke vil selv heller. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 It goes Boom! Objectives 50 AT rocket kills Spamfest! Alle de der assignments er bare tull. Promoter at folk skal spille på en måte som laget ikkje tjener noe på, og på en måte de kanskje ikke vil selv heller. Sant, fant 4 stk: Arm 10 MCOMs Capture 10 flags 10 Revives 10 Heals De er vel noe som hjelper teamet. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ............................................________ ....................................,.-'"...................``~., .............................,.-"..................................."-., .........................,/...............................................":, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:"........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(....."~-,_..............................,:`........../ .........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....} ...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../ ...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-" ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ Origin............. ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå