Rudde Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kunne ønske de mekka Dalian Plant i B2K å. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ok, dere som fikk ettersendt kode til B2K fra Elkjøp.. Hvor i all verden er det meningen at denne koden skal skrives inn? Regner med du skal gjøre det i Origin, gå på tannhjulet og "løs inn produktkode" Stemmer det. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvor ser man challengene for å få mp5 osv? Assignments Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Står det at dere har det i Origin? Oppdatert plugin? Ja på begge. Men det virket nå. Kanskje det bare tar litt tid. Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Faen så mange server dcs nå Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Helvete til hardware dominans på Karkand og Sharqi. Helt ekstremt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I ask again. Kan assigmentsene som kom i back to karkand, gjøres i vanlige maps? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kunne ønske de mekka Dalian Plant i B2K å. Daliant Plant ja, den var fin. Noen som husker Lost Village? Digga det mappet, men det var vel DC gutta som mekka den om jeg ikke tar feil. Vel vel, da har B2K vært ute noen timer, hva synes folket så langt? Jeg dro hjem på juleferie i går, får ikke prøvd herligheten før over nyttår Gleder meg som en unge til å prøve BF3 remaken av Karkand, som uten tvil var favorittmappet i BF2. Gulf of Oman skal også bli fett! Sharqi har jeg også trua på.. ahh, the pain. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kunne ønske de mekka Dalian Plant i B2K å. Heller den enn Crapman... Men Dalian er jo ikke det samme med ødelagte heli... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvilke servere spiller dere på? (BF3, uten Kark patch) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Spør igjen siden jeg ikke fikk svar sist. Jeg kjøpte BF3 Russian edition (uten BtK), men så har jeg osgå BF3 Limited edition med BtK som jeg ikke har brukt serialen til enda. Viss jeg adder den i Origin kontoen min sammen BF3 russisk edition, får jeg da BtK til den brukeren jeg har spillt nå, eller må jeg lage ny og ranke på nytt?? Noen som vet det? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Får ikke spillt back to karkand maps :S Har kjøpt expansion og er til og med i battle feeden min, får bare beskjed om å anskaffe expansion pack når jeg starter en server. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da blir det min første runde med Karkand! Gleder meg D: Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ok, naa er jeg grundig lei av det moekka programmet origin... Den disconnecta meg, og naa sier den at passordet er galt... Er saa lei av origin, skjonner ikke hva de tenkte naar de fannt ut at man maa ha origin for aa spille bf3, maken til drit program skal man lete lenge etter. Naar jeg trykker "glemt passord?" Kommer det bare opp at jeg ikke kan koble til, prov igjen senere... Bf3 hadde blidt 100x bedre uten origin. 1 Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Klarer ikke connecte til Origin. Hva faen er det for noe tull. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alt er så hvitt og stygt. Men men, får sette opp en hytte på Wake, for der drar jeg ikke fra! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja Origin fucker det til igjen, GI TILBAKE STEAM! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Trøbbel med Origin her også... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Faen altsåååååå... Dritt origin, dø Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg får opp at enten epostadressen eller passordet er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå