Dassen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 LOL, Sinnsyk stemning i Chaten ingame. "IM SO FUCKING PUMPED" "Christmas came early" "OMGOMGOMGOMGOMG" osv. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan er ødeleggelsene? Den skal være oppgradert, skulle den ikke? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 AHHAHAAH§!!!!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 IM GETTING IT NOOOAW! 10%, get to the choppa! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er på jobb, hjemme tidligst 1715 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Virker veldig bra i forhold til layout, strukturen til bygningene og hvordan de kan legges flate Og Rush Conquest tingen virker gøy! Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kjøper jeg BTK og får en kode eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Var jeg bare uheldig med server valg, eller lagger det sykt på andre servere også? Får flashbacks til release av bf3, men kanskje like greit, har egentlig en eksamen å lese til Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hva er det egnetlig de mener med den "enhanced persistence" kommentaren i traileren for BtK? Noen som har fått det med seg? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Wow, det er tydeligvis ikke bare oss på forumet her som skal prøve BtK mappa, en god del fulle servere allerede Herregud dette skal bli rått, julaften på luciadagen i år Endret 13. desember 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Idag Btk pakken blir tilgjenglig for PC Brukere? Får fyre opp BF3 igjen. veeldig lenge siden sist Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er det noen som har opplevd rubberbanding? Rubberbander som faen naa... Naar jeg ser servere i browseren er den helt normal, men saa snart jeg gaar in game lagger jeg utrolig mye, og rubberbander sinnsykt mye, og kan ikke se pingen min, er bare - for meg. Tidligere saa en annen pingen min og sa den var over 200... Skjonner det ikke Tyder jo på at det er på din side at problemet ligger. Jeg kan ha 30ms på serveren, likevel kan linja spike, uten at det gir utslag på pingen ingame. Cmd -> ping vg.no -t. Da kan du se hvor problemet ligger. Naa har ikke jeg peiling paa det, men kan legge til en screen shot jeg tok. Noen som kan se hvor problemet ligger? Har jeg slik ms er det uspillbart. Så der er problemet ditt, noen laster ned, eller så er linja totalt crap. Ok takk Tror det er hybel eieren som laster ned da... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) sn0dig now has access to Back to Karkand for Battlefield 3 Står det i battlelog. Men neida, den vil at jeg skal kjøpe det på nytt før jeg kan spille. Gjør jeg det, vedder jeg på at den krever at jeg skal kjøpe det en tredje gang, osv... Endret 13. desember 2011 av sn0dig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hadde nettopp ei flott runde på Bf.no sin Wake/Oman server, men sjølvsagd - game session was removed from server. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da har jeg vunnet 2 runder med Wake Island, freaking awesome map, masse kjøretøy som du trenger der, litt feigt at US har etts ted de får helikopter og Fly som er protected men ellers bra. F-35 var litt skuffende. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan fikk dere unlocket BTK? Kjøpte via battlelog, har fått mail fra paypal med kvittering på kjøpet, men ingenting fra EA. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Står det når jeg logga inn iaf. har Le. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan fikk dere unlocket BTK? Kjøpte via battlelog, har fått mail fra paypal med kvittering på kjøpet, men ingenting fra EA. Fått key? Mulig du må legge den inn via menyen på Origin. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Står det når jeg logga inn iaf. har Le. Står fortsatt buy now hos meg... Hvordan fikk dere unlocket BTK? Kjøpte via battlelog, har fått mail fra paypal med kvittering på kjøpet, men ingenting fra EA. Fått key? Mulig du må legge den inn via menyen på Origin. Nei, ikke fått en dritt, unntatt kvittering fra paypal. Endret 13. desember 2011 av sn0dig Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nytter seriøst ikke sitte på skolen idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå