sn0dig Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 alltid når jeg spiller så står pingen som en strek - betyr det jeg har 0 ping, eller er det ikke mulig å se egen ping? Ikke mulig å se egen ping ingame. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det noen som har opplevd rubberbanding? Rubberbander som faen naa... Naar jeg ser servere i browseren er den helt normal, men saa snart jeg gaar in game lagger jeg utrolig mye, og rubberbander sinnsykt mye, og kan ikke se pingen min, er bare - for meg. Tidligere saa en annen pingen min og sa den var over 200... Skjonner det ikke Tyder jo på at det er på din side at problemet ligger. Jeg kan ha 30ms på serveren, likevel kan linja spike, uten at det gir utslag på pingen ingame. Cmd -> ping vg.no -t. Da kan du se hvor problemet ligger. Naa har ikke jeg peiling paa det, men kan legge til en screen shot jeg tok. Noen som kan se hvor problemet ligger? Har jeg slik ms er det uspillbart. Så der er problemet ditt, noen laster ned, eller så er linja totalt crap. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Begynner å bli morro å snipe nå! Bruker SV98 atm. Hadde noen heftige killstreaks på Grand Bazar Conquest! Fra A mot E og E mot C er lett eid med sniper! Prøvde meg også nettopp på longrange headshots på Operation Firestorm, fikk 411m headshot! Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Når jeg først sniper så bruker jeg også SV98. Får av en eller annen grunn flashbacks til cs 1.6 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Lagde en liten tullevideo nå, suger på videoredigering, og bruker crappy program, men blir morro å se noen comments http://youtu.be/-rvffqLu2tg?hd=1 USAS og frag da Endret 12. desember 2011 av bad__ip Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Kanskje litt mye dødtid, men slik er det på de fleste BF3 videoene som blir lagt ut nå omdagen. Ellers helt ok, kjekt å se noen bruker smoke DELVIS taktisk. Heller vel mer mot å buffe sin egen stats, fremfor å faktisk hjelpe laget til å vinne. Er desverre for få folk som skjønner at BF3 er SÅÅÅÅ mye mer enn sin egen stats. Endret 12. desember 2011 av frds Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Største problemet med BF3 er team balance... 1 Lenke til kommentar
mtangre Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 nice film bad__ip, burde kanskje ikke ha så mye dødtid i neste du skal fikse. musikken var da helt konge. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 nice film bad__ip, burde kanskje ikke ha så mye dødtid i neste du skal fikse. musikken var da helt konge. Musikken er faktisk sjef! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg så det stod "Buy BtK" på Origin sine sider, betyr det at vi må kjøpe Back to Karkland? Ikke faen om jeg gidder å betale for en ussel expansion-pack så kort tid etter release.. Kjente jeg nesten ble fornærmet. Du er klar over at et par av de kartene er legendariske og blant tidenes mest roste mp-FPS-kart? Hvorfor er de ikke inkludert i originalpakken da..? Hvis de er ferdig med pakken ca. 1 måned etter release er jeg sikker på de kunne puttet dem inn sammen med spillet. Eneste grunnen er at de vil presse ut litt ekstra raske penger ved å porte de mest populære mapsene fra tidligere spill (som er billigere enn å designe nye). Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Da er du nok ikke av ekte Battlefield blod dessverre. Og om du var av ekte battlefield blod hadde du forhåndsbestilt. Noe som ville gitt deg Back to Karkand gratis... Endret 13. desember 2011 av Refsa 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Og tror nok de har jobbet mye med kartene, ikke bare "porta" de. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Den nye map packen er selvsagt designet fra grunnen av i den nye enginen. Kommer til bli awesome! Gleder meg latterlig mye til Assault Conquest game mode. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da er du nok ikke av ekte Battlefield blod dessverre. Og om du var av ekte battlefield blod hadde du forhåndsbestilt. Noe som ville gitt deg Back to Karkand gratis... Det stemmer, jeg er bare en vanlig gamer som liker spillet, men ikke er blodfan, med andre ord, jeg representerer den desidert største brukergruppen. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Jeg så det stod "Buy BtK" på Origin sine sider, betyr det at vi må kjøpe Back to Karkland? Ikke faen om jeg gidder å betale for en ussel expansion-pack så kort tid etter release.. Kjente jeg nesten ble fornærmet. Du er klar over at et par av de kartene er legendariske og blant tidenes mest roste mp-FPS-kart? Hvorfor er de ikke inkludert i originalpakken da..? Hvis de er ferdig med pakken ca. 1 måned etter release er jeg sikker på de kunne puttet dem inn sammen med spillet. Eneste grunnen er at de vil presse ut litt ekstra raske penger ved å porte de mest populære mapsene fra tidligere spill (som er billigere enn å designe nye). De fortjener pengene også..... det er det aller værste. B2K var nok ferdig lenge før release, det er sikkert mye annet DLC som kommer også. Det du snakker om høres mer ut som MW3 - det er faktisk for å presse ut litt ekstra raske penger, bare at de faktisk selger det akuratt det samme som du har spilt siden COD4 Btw her er et intervju med Patrick Bach om det å bygge Battlefield 3. Og under orignal designet Endret 13. desember 2011 av Cri Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er spent på hvilke forandringer de har gjort på de gamle kartene med tanke på å opprettholde balansen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nashmir Canals trenger sårt balansering. På 3-flaggsvarianten har RU 2 stk MTB og et Z-11 samt et utall Vodnik, mens US har amtrac, LAV og 2 birds. Atpåtil må de krysse flere hundre meter over vannet for å komme fram til første flaggene. Er alt for ofte totalslakting på det mappet. Damavand Peak på Rush er avhengig av at man rusher fra starten av så sniperne ikke får "fotfeste", da er løpet kjørt. Metro er noe i favør RU team, men ikke kritisk. Grand Bazaar er ok, bortsett fra at spawnen til RU er en dødsfelle av dimmensjoner dersom RU-team blir presset tilbake dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nashmir Canals trenger sårt balansering. På 3-flaggsvarianten har RU 2 stk MTB og et Z-11 samt et utall Vodnik, mens US har amtrac, LAV og 2 birds. Atpåtil må de krysse flere hundre meter over vannet for å komme fram til første flaggene. Er alt for ofte totalslakting på det mappet. Godt at det ikke er bare jeg som har reaget på Canals, er jo helt lættis å ha IFV vs Tanks og i tillegg må du over vannet, som gjør deg veldig utsatt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 nice film bad__ip, burde kanskje ikke ha så mye dødtid i neste du skal fikse. musikken var da helt konge. Musikken er faktisk sjef! ID? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nashmir Canals trenger sårt balansering. På 3-flaggsvarianten har RU 2 stk MTB og et Z-11 samt et utall Vodnik, mens US har amtrac, LAV og 2 birds. Atpåtil må de krysse flere hundre meter over vannet for å komme fram til første flaggene. Er alt for ofte totalslakting på det mappet. Godt at det ikke er bare jeg som har reaget på Canals, er jo helt lættis å ha IFV vs Tanks og i tillegg må du over vannet, som gjør deg veldig utsatt. Nettopp. Og har man 2 kompiser i samme tank er det ingen sak å ta ut alt av choppere med laser og guided missile. Jeg antar dette problemet vil bli borte, fordi patchen som kommer i dag skal fjerne muligheten får å skyte ned luftfartøy med guided missile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå