Inc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Savner hitboxn i css. I bf3 er den fæl til tider, spesielt når kulene følger etter deg "rundt hjørner". Nå vet jeg ikke om bf3 har consol som lar en tweake settings cl_updaterate osv slik det var i css? Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå er det ingen info på klientens internett/ping/ruting, ei heller klientens hardware. Det er heller ingen info om serverens lokasjon i forhold til klienten og serverens FPS. Etter å ha satt opp 128 player server på egen maskin under betaperioden , så så jeg hvor mye så mange spillere hadde å si på serverfps. Har man flere servere på samme hardware (noe som er ganske normalt), så vil ikkje fps på serverside være helt optimal bestandig. Nå skal det sies at jeg merker lite til dårlig hitreg. Synes det er meget bra jeg. Pingen er helt grei, 40 ms NL. Og jeg har også spilt på norske servere og har samme problemet Fps er heletiden stabil og går ikke under 60. Du merker nok heller ikke noe serlig til det når du ikke har en spillestil som går ut på run and gun med et single shot fire presisjons våpen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 40 ping er ikkje grei ping. Slik er det med den saken Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva synes dere om en score på 54780 poeng på en runde ? 1k ticks. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva synes dere om en score på 54780 poeng på en runde ? 1k ticks. Middels Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 40 ping er ikkje grei ping. Slik er det med den saken Men det går helt fint Hadde gjennomsnitlig 45ms i css de to siste årene uten problemer med å knerte topprankerene og folka med 1-5ms Men så var jeg en åffis hoe da Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 denne da? http://bf3stats.com/leaderboard/pc_revivespam#start_0_LithitiumS Jeg er lithitiumS btw. 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva synes dere om en score på 54780 poeng på en runde ? 1k ticks. Nok til at julenissen ikke bryr seg Lenke til kommentar
pxK Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 40 ping er ikkje grei ping. Slik er det med den saken De fleste har ikke en serverpark som nabo. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva synes dere om en score på 54780 poeng på en runde ? 1k ticks. Nok til at julenissen ikke bryr seg hehe, ser den. Score gjelder lite for min del så lenge jeg har det gøy når jeg spiller! Tross alt er det kult å se hvordan man ligger an da. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 21 - 2 på Operation Firestorm! Ingen camping, sniping, kun tanks og engineer class! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er kjempebra det! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Hva synes dere om en score på 54780 poeng på en runde ? 1k ticks. Nok til at julenissen ikke bryr seg hehe, ser den. Score gjelder lite for min del så lenge jeg har det gøy når jeg spiller! Tross alt er det kult å se hvordan man ligger an da. kjenner poengjaget ligger å drar i bakgrunnnen men jeg er så himla fersk i dette spillet at noen sjangs for å nå opp ikke er så sannsynlig. Synes det er mye diggere å kjenne adrenalinet pumpe når du har tanks rullende 2 m foran, ørten m249 folk og det eneste som skille deg fra resten er en spotter som plassere trekanten av deg på kartet. Hmmm.. ligge stille som en mus å vente eller hoppe opp og sprenge livsjiten av folka Weeeeeeeee Endret 12. desember 2011 av Inc Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 21 - 2 på Operation Firestorm! Ingen camping, sniping, kun tanks og engineer class! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bedre score selv kanskje? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det der er rett å slett bare du som ikke klarer å treffe personen. Det er ikke noe feil med hitregistration. BF3 er det eneste spillet jeg vet om som har en hitbox som fungerer.Haha :!: Tenkte helst på skudd nummer 2 og pistolskuddene her, men den første kan være en blanding av at du beveger deg mens du skyter og lag på serveren. Det der er rett å slett bare du som ikke klarer å treffe personen. Det er ikke noe feil med hitregistration. BF3 er det eneste spillet jeg vet om som har en hitbox som fungerer.Det er nesten så jeg gir deg en pluss, enten for din ignoranse eller fordi du har vært helt usannsynlig heldig Sier du at bf3 har en dårlig hitreg? Jeg har bannet mye over hitregistration på MW2, BO og BC2, men hittil har jeg enda til gode å snakke stykt om hitregistration på BF3. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Tenkte helst på skudd nummer 2 og pistolskuddene her, men den første kan være en blanding av at du beveger deg mens du skyter og lag på serveren. Nå har jo de pistolskuddene lite med saken å gjøre. Og hvis du ser skudd nr 2 i hd ser du godt at jeg har sikte på, du ser til og med blodet sprute. Endret 12. desember 2011 av Faddn Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) *Feil Endret 12. desember 2011 av Faddn Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 40 ping er ikkje grei ping. Slik er det med den saken De fleste har ikke en serverpark som nabo. 40 ping er hva jeg får til f.eks finland og tyskland... 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 alltid når jeg spiller så står pingen som en strek - betyr det jeg har 0 ping, eller er det ikke mulig å se egen ping? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå