Kakeshoma Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det i natt DLC kartene åpnes ? Er vel 13. Des amerikansk tid... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 jeg holdt på og bli bannet fordi jeg hadde 19-0. det eneste jeg gjorde var og forsvare en hel bolig blokk på "Seine crossing" som viste seg og være utrolig effektivt men samtidig negativt med tanke på at jeg neste ble bannet! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Folk er litt paranoide. Var ein kar i dag som var heilt sikker på at eg cheata, fordi eg snudde meg og skaut han då han veldig høglytt knuste ei rute bak meg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Irriterende å ikke høre folk for så å være enda mer irriterende å høre folk løpe når det ikke noen i mils omkrets. Får hjerte i halsen hver gang jeg hører springelyder alle veier sånn helt plutselig. heh, har tatt meg selv et par ganger i løpe rundt en stein fordi jeg trodde jeg løpte etter noen/noen løpte etter meg Endret 12. desember 2011 av Inc Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Irriterende å ikke høre folk for så å være enda mer irriterende å høre folk løpe når det ikke noen i mils omkrets. Får hjerte i halsen hver gang jeg hører springelyder alle veier sånn helt plutselig. heh, har tatt meg selv et par ganger i løpe rundt en stein fordi jeg trodde jeg løpte etter noen/noen løpte etter meg haha, huff, snur du deg ofte på gata også? Går ofte i den samme fella selv. Think less funker ofte som motgift for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det noen som har opplevd rubberbanding? Rubberbander som faen naa... Naar jeg ser servere i browseren er den helt normal, men saa snart jeg gaar in game lagger jeg utrolig mye, og rubberbander sinnsykt mye, og kan ikke se pingen min, er bare - for meg. Tidligere saa en annen pingen min og sa den var over 200... Skjonner det ikke Tyder jo på at det er på din side at problemet ligger. Jeg kan ha 30ms på serveren, likevel kan linja spike, uten at det gir utslag på pingen ingame. Cmd -> ping vg.no -t. Da kan du se hvor problemet ligger. Naa har ikke jeg peiling paa det, men kan legge til en screen shot jeg tok. Noen som kan se hvor problemet ligger? Spillte nettopp co op, og lagget konstant... Aner ikke hvorfor, har aldri skjedd foer, er halt umulig aa spille Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som har noen youtube linker med movies fra clanmatcher? Har prøvd å søke litt, men finner ikke noe særlig. Sjekk ut ESL Får bare lasta ned screenshots? eller gjør jeg noe feil? Jeg har ikke sjekka det ut tbh, men de som er merka "Demo" skal være gameplay. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at det diskuteres aggresiv recon spilling. http://www.youtube.com/watch?v=DY74bTa8EIE&context=C23d79ADOEgsToPDskJXg_8GFo0uvKeSOFEgV_9h Jeg har en spillestil som dette, mye av grunnen er at jeg spilte day of defeat før (k-98 mauser). Dette er et sennario jeg ofte kommer borti, jeg får ingen hitregistration. Om det er dette de vurdere å fikse, burde det bli gjort. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er som å gå med regnbukse på, plutselig høres det ut som om du blir forfulgt. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som har noen youtube linker med movies fra clanmatcher? Har prøvd å søke litt, men finner ikke noe særlig. Sjekk ut ESL Får bare lasta ned screenshots? eller gjør jeg noe feil? Du kan sjekke ut denne her (http://www.twitch.tv/supr3m/b/300684211). Er POV fra finalen i ESL Opening cup for et par mnd siden. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Videoen din viser bare den dårlige netcoden og hitregen. Det kommer DICE aldri til å gidde å gjøre noe med. Det som er oppe til vurdering ang agressive recon er om bolt actions skal bli 1 hit kill i overkroppen på korte avstander. Og at det skal bli kortere tid på å stabilisere siktet. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er ganske dårlig hitreg i BF3 ja, men tviler på at de kommer til å gjøre noe med det. Er vel en gigantisk jobb å forandre noe sånt. Hitreggen er ikke helt på trynet sammenlignet med f.eks. COD. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at det diskuteres aggresiv recon spilling. http://www.youtube.com/watch?v=DY74bTa8EIE&context=C23d79ADOEgsToPDskJXg_8GFo0uvKeSOFEgV_9h Jeg har en spillestil som dette, mye av grunnen er at jeg spilte day of defeat før (k-98 mauser). Dette er et sennario jeg ofte kommer borti, jeg får ingen hitregistration. Om det er dette de vurdere å fikse, burde det bli gjort. Tror aldri jeg har opplevd det. 1 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at det diskuteres aggresiv recon spilling. Jeg har en spillestil som dette, mye av grunnen er at jeg spilte day of defeat før (k-98 mauser). Dette er et sennario jeg ofte kommer borti, jeg får ingen hitregistration. Om det er dette de vurdere å fikse, burde det bli gjort. Det der er rett å slett bare du som ikke klarer å treffe personen. Det er ikke noe feil med hitregistration. BF3 er det eneste spillet jeg vet om som har en hitbox som fungerer. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at det diskuteres aggresiv recon spilling. Jeg har en spillestil som dette, mye av grunnen er at jeg spilte day of defeat før (k-98 mauser). Dette er et sennario jeg ofte kommer borti, jeg får ingen hitregistration. Om det er dette de vurdere å fikse, burde det bli gjort. Det der er rett å slett bare du som ikke klarer å treffe personen. Det er ikke noe feil med hitregistration. BF3 er det eneste spillet jeg vet om som har en hitbox som fungerer. Du har ikke spilt CS 1.6 eller CSS mao? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ikke mye, og det var lenge siden. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det der er rett å slett bare du som ikke klarer å treffe personen. Det er ikke noe feil med hitregistration. BF3 er det eneste spillet jeg vet om som har en hitbox som fungerer. Haha :!: Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 FYI, CS er definisjonen på bra hitbox. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det der er rett å slett bare du som ikke klarer å treffe personen. Det er ikke noe feil med hitregistration. BF3 er det eneste spillet jeg vet om som har en hitbox som fungerer. Det er nesten så jeg gir deg en pluss, enten for din ignoranse eller fordi du har vært helt usannsynlig heldig Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at det diskuteres aggresiv recon spilling. Jeg har en spillestil som dette, mye av grunnen er at jeg spilte day of defeat før (k-98 mauser). Dette er et sennario jeg ofte kommer borti, jeg får ingen hitregistration. Om det er dette de vurdere å fikse, burde det bli gjort. Nå er det ingen info på klientens internett/ping/ruting, ei heller klientens hardware. Det er heller ingen info om serverens lokasjon i forhold til klienten og serverens FPS. Etter å ha satt opp 128 player server på egen maskin under betaperioden , så så jeg hvor mye så mange spillere hadde å si på serverfps. Har man flere servere på samme hardware (noe som er ganske normalt), så vil ikkje fps på serverside være helt optimal bestandig. Nå skal det sies at jeg merker lite til dårlig hitreg. Synes det er meget bra jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå