Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 One-shot kill i øvre del av brystet. Ligger en tråd fra en av utviklerene på battlelog hvor det opplsyses om det. Tror muligens det er demize som har skrevet den. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som har noen youtube linker med movies fra clanmatcher? Har prøvd å søke litt, men finner ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som har noen youtube linker med movies fra clanmatcher? Har prøvd å søke litt, men finner ikke noe særlig. Sjekk ut ESL Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 One-shot kill i øvre del av brystet. Ligger en tråd fra en av utviklerene på battlelog hvor det opplsyses om det. Tror muligens det er demize som har skrevet den. the fuck? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 One-shot kill i øvre del av brystet. Ligger en tråd fra en av utviklerene på battlelog hvor det opplsyses om det. Tror muligens det er demize som har skrevet den. Heldigvis fortsatt under vurdering. Her er posten Demize99 DICE battlelog Går denne igjennom gjør den jo alt utenom USAS 12 ubrukelig, med tanke på hagler. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skjønner ikke helt hvordan du kan mene det, men mulig jeg overså noe. Det som irriterer meg mest er definivt at de vil oppfordre til mer agressivt reconspill med et så latterlig stort insentiv. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skjønner ikke helt hvordan du kan mene det, men mulig jeg overså noe. Det som irriterer meg mest er definivt at de vil oppfordre til mer agressivt reconspill med et så latterlig stort insentiv. Om du er kjent med "aggresiv recon" ala BC2, så skjønner du det nok. Hvofor bruke 870'en, som begrenser deg enten til enten: - være effektiv på svært korte hold for 1hk med buck - eller ha tilnærmet lik presisjon med slug, men begrense deg til korte til medium hold. om du har muligheten til 1hk, hs og eller center of mass med bolt så trenger du jo ikke ta av optikken en gang, og i tillegg kunne virke på ALLE hold. I værste fall kan du "nerfe" deg selv med et RDS, men fortsatt ha mye lengre rekkevidde enn med pumps / semi auto-hagler. USAS12 er fortsatt stygg med frag på cluster-f*ck maps. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ah, slik å forstå. Da er jeg enig. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det i natt DLC kartene åpnes ? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Øke rekylen på AEK'en? Børsa har jo så og si null rekyl i virkeligheten. Rart hvordan de fjerner og adder ting for realismens skyld, men så gjør de teite ting for spillbalansen =P Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 FY FAEN!! Ble nettopp kicka fra et game fordi jeg snipa? WTF?! Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Noen som har noen youtube linker med movies fra clanmatcher? Har prøvd å søke litt, men finner ikke noe særlig. Sjekk ut ESL Får bare lasta ned screenshots? eller gjør jeg noe feil? Endret 12. desember 2011 av wildkin Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 FY FAEN!! Ble nettopp kicka fra et game fordi jeg snipa? WTF?! CAMPER GTFO! Neida... Joda, neida, joda neida. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg kjøpte BF3 russian, også har jeg BF3 limited edition med BtK. Viss jeg bruker den serialen vil jeg da få BtK og i tilegg ha samma rank som jeg har med russian edition, eller får jeg bare et "nytt spill" og må ranke på nytt? Lurer på om det er verd å bruke serialen eller om jeg skal selge den. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Forstår ikkje heilt argumentasjonen - går fint an å spele aggresiv recon no, vel? Shotguns funkar, og på semiauto-våpna (default, SKS, etc.) er det jo berre å smekke på 3.4 eller 4x scope for å vere litt meir allsidig. Trur ikkje Bolt action treng ikkje vere særleg viable på kloss hold - men eg er ikkje superpr0. Om recon er underrepresentert så kan det jo vere lurt å sjå litt på kva som er overrepresentert. Talande at 1/3 av laget framleis er engineer på inf only maps... Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg elsker å få avenger kill med kniv. Det betyr at noen får et awesome killcam Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 FY FAEN!! Ble nettopp kicka fra et game fordi jeg snipa? WTF?! CAMPER GTFO! Neida... Joda, neida, joda neida. Haha, har egentlig vært veldig imot snipers, spesielt på CoD. Men i BF:3 er det endel vanskeligere, og mye tøffere å snipe! Må prøve det, fikk SV98 i sta. Hadde en 7-8 killstreak med sniper, så ble jeg kicka. Nå skjedde dette mens jeg eide: "Game disconnected: game session on server was removed." Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det noen som har opplevd rubberbanding? Rubberbander som faen naa... Naar jeg ser servere i browseren er den helt normal, men saa snart jeg gaar in game lagger jeg utrolig mye, og rubberbander sinnsykt mye, og kan ikke se pingen min, er bare - for meg. Tidligere saa en annen pingen min og sa den var over 200... Skjonner det ikke Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det noen som har opplevd rubberbanding? Rubberbander som faen naa... Naar jeg ser servere i browseren er den helt normal, men saa snart jeg gaar in game lagger jeg utrolig mye, og rubberbander sinnsykt mye, og kan ikke se pingen min, er bare - for meg. Tidligere saa en annen pingen min og sa den var over 200... Skjonner det ikke Tyder jo på at det er på din side at problemet ligger. Jeg kan ha 30ms på serveren, likevel kan linja spike, uten at det gir utslag på pingen ingame. Cmd -> ping vg.no -t. Da kan du se hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Er det noen som har opplevd rubberbanding? Rubberbander som faen naa... Naar jeg ser servere i browseren er den helt normal, men saa snart jeg gaar in game lagger jeg utrolig mye, og rubberbander sinnsykt mye, og kan ikke se pingen min, er bare - for meg. Tidligere saa en annen pingen min og sa den var over 200... Skjonner det ikke Tyder jo på at det er på din side at problemet ligger. Jeg kan ha 30ms på serveren, likevel kan linja spike, uten at det gir utslag på pingen ingame. Cmd -> ping vg.no -t. Da kan du se hvor problemet ligger. Naa har ikke jeg peiling paa det, men kan legge til en screen shot jeg tok. Noen som kan se hvor problemet ligger? Endret 12. desember 2011 av JayMK93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå