Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snerten liten fragmovie det der, var ikke sånn ubernerdy, men fin editing... Wish i could do that shit. Sitter på litt materiale, men suger på å lage film så er vel lite vits for meg å recorde alt hele tia :p

Finner jo hundrevis av videoer på youtube du kan lære deg på alle slags redigerings program. Jeg lærte meg iallefall å bruke Vegas via youtube. ^^

Lenke til kommentar

Litt seint til festen, men etter den svære patchen har eg no vore på to-tre serverar i løpet av en time som har krasja, forsvunne frå browser/favourites og så dukka opp igjen. Random, eller skjer det oftare no?

Det virker som om det er en del som rapporterer om de samme hendelsene ganske hyppig etter patchen. Om man bruker antall poster på div forums som en indikator kan man kanskje konkludere med at det skjer oftere nå.

Selv har jeg vært heldig og ikke hatt en eneste crash siden beta.

Her er et par småting som kanskje kan hjelpe for noen: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/1456740-bf3-locksup-crash-after-patch-possible-solution.html

Lenke til kommentar

Er % Accuracy som er oppgitt hvor mange % av skuddene som er headshot eller hvor mange % av skuddene som treffer motstanderen?

Treff, uansett hvor på kroppen.

KH2002 skiller seg kraftig ut positivt hos meg med tanke på treffprosent. Tror det skyldes en kombinasjon av våpenet og at jeg bare har spilt med det nylig. Merkelig nok har jeg lavere HS-prosent der enn på de fleste andre våpen.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Er % Accuracy som er oppgitt hvor mange % av skuddene som er headshot eller hvor mange % av skuddene som treffer motstanderen?

KH2002 skiller seg kraftig ut positivt hos meg med tanke på treffprosent. Tror det skyldes en kombinasjon av våpenet og at jeg bare har spilt med det nylig. Merkelig nok har jeg lavere HS-prosent der enn på de fleste andre våpen.

Da er jo accuracy en ganske idiotisk faktor. Gir du f.eks. coverfire går jo accuracyen veldig ned.

Lenke til kommentar

Da er jo accuracy en ganske idiotisk faktor. Gir du f.eks. coverfire går jo accuracyen veldig ned.

Det er jo ikke verre enn å ikke bry seg om den, for den er da ikke en faktor i noe som helst?

Klar over det, Svedge, men F2000 var vel ikke så voldsomt langt unna før nerfen den heller.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...