Rudde Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tenkte jeg skulle formatere PC'en før B2K og lurte på om det var noen mulighet for å ta local backup av BF3 spillfilene, med updates og alt mulig? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Snerten liten fragmovie det der, var ikke sånn ubernerdy, men fin editing... Wish i could do that shit. Sitter på litt materiale, men suger på å lage film så er vel lite vits for meg å recorde alt hele tia Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Snerten liten fragmovie det der, var ikke sånn ubernerdy, men fin editing... Wish i could do that shit. Sitter på litt materiale, men suger på å lage film så er vel lite vits for meg å recorde alt hele tia Finner jo hundrevis av videoer på youtube du kan lære deg på alle slags redigerings program. Jeg lærte meg iallefall å bruke Vegas via youtube. ^^ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sant det, men jeg er har ikke tid Bruker heller tiden på noe fornuftig, som å spille BF3 Til dere som spiller CQ Metro 64: Normal eller hardcore? Jeg foretrekker HC ettersom det er vanskeligere å bli spottet. Smoke, run, pray, aim, pray and spray. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Litt seint til festen, men etter den svære patchen har eg no vore på to-tre serverar i løpet av en time som har krasja, forsvunne frå browser/favourites og så dukka opp igjen. Random, eller skjer det oftare no? Det virker som om det er en del som rapporterer om de samme hendelsene ganske hyppig etter patchen. Om man bruker antall poster på div forums som en indikator kan man kanskje konkludere med at det skjer oftere nå. Selv har jeg vært heldig og ikke hatt en eneste crash siden beta. Her er et par småting som kanskje kan hjelpe for noen: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/1456740-bf3-locksup-crash-after-patch-possible-solution.html Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er % Accuracy som er oppgitt hvor mange % av skuddene som er headshot eller hvor mange % av skuddene som treffer motstanderen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som har tips til å bruke jetjager? Får ikke drept noen, og dermed heller ikke upgrades til den. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Er % Accuracy som er oppgitt hvor mange % av skuddene som er headshot eller hvor mange % av skuddene som treffer motstanderen? Treff, uansett hvor på kroppen. KH2002 skiller seg kraftig ut positivt hos meg med tanke på treffprosent. Tror det skyldes en kombinasjon av våpenet og at jeg bare har spilt med det nylig. Merkelig nok har jeg lavere HS-prosent der enn på de fleste andre våpen. Endret 12. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Søk opp frankieonpcin1080p på youtube og følg veiledningsvideoen han har for jets. Hjalp meg stort hvertfall. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er % Accuracy som er oppgitt hvor mange % av skuddene som er headshot eller hvor mange % av skuddene som treffer motstanderen? Det er totalt antall treff i skiva, ja. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er % Accuracy som er oppgitt hvor mange % av skuddene som er headshot eller hvor mange % av skuddene som treffer motstanderen? Treff, uansett hvor på kroppen. KH2002 skiller seg kraftig ut positivt hos meg med tanke på treffprosent. Tror det skyldes en kombinasjon av våpenet og at jeg bare har spilt med det nylig. Merkelig nok har jeg lavere HS-prosent der enn på de fleste andre våpen. Da er jo accuracy en ganske idiotisk faktor. Gir du f.eks. coverfire går jo accuracyen veldig ned. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) KH2002 er veldig treffsikker i utgangspunktet. vs Endret 12. desember 2011 av Svedge Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Er % Accuracy som er oppgitt hvor mange % av skuddene som er headshot eller hvor mange % av skuddene som treffer motstanderen? Treff, uansett hvor på kroppen. Da er jo accuracy en ganske idiotisk faktor. Gir du f.eks. coverfire går jo accuracyen veldig ned. Det er jo ikke verre enn å ikke bry seg om den, for den er da ikke en faktor i noe som helst? Klar over det, Svedge, men F2000 var vel ikke så voldsomt langt unna før nerfen den heller. Endret 12. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 KH2002 er vel kun burst mode, dermed god treffsikkerhet. Men er vel ikke så god til supression fire Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) KH2002 er veldig treffsikker i utgangspunktet. vs Er desse bileta basert på våpna i spelet eller røynda? Viss førstnemnde, har du ein for AEK òg? Endret 12. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 De er basert på spillfilene. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har vært linket til bildene tidligere i tråden, men kan legge den ut igjen. Våpen recoil Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er jo ikke verre enn å ikke bry seg om den, for den er da ikke en faktor i noe som helst? Mhm, bryr meg egentlig kun om score per minute, da jeg syns det gir best helhetsinntrykk av spilleren. Bare hørt så mange si at accuracy er en god pekepinn på hvor god du er. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg gir litt blanke i SPM også, da de som horer på Metro fort kan få latterlig høy SPM uten at de vil være gode spillere på andre maps av den grunn. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nok et bevis på at skarpskyttervåpnene slettes ikke trenger den buffen de nå skal få. Hvilken buff er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå