Balli Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Når er det Battle to Karkand kommer? I morgen? Hvis ja hva slags klokke slett? PS!: Så lengre oppe at noen snakke om en MAV klubb..gonna blow that shit into pieaces ;p 1 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Karkand to battle kommer i morgen ja Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Når er det Battle to Karkand kommer? I morgen? Hvis ja hva slags klokke slett? PS!: Så lengre oppe at noen snakke om en MAV klubb..gonna blow that shit into pieaces ;p Back to karkand... Den kommer 13.Desember. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Noe spesielt tid den kommer? Klokka 12 på natta eller 2 på dagen i morgen? Mye spørsmål her nå er det ikke!? Mwaha DAMN..Back to Karkand..kan ikke skrive etter jeg har stått opp! Endret 12. desember 2011 av Citus Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det dere prøver å si er at tidspunkt ikke er offentliggjort, annet enn at det er i løpet av morgendagen? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ahh gleder meg så til gulf of oman Hvis man spiller med våpnene som man har på de mapene utenom karkand, får man likevel unlocks og score for å unlocke flere våpen i det kitet man bruker? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Fikk ett kill på Helix serveren i går jeg bare må fortelle om! :!: Mappet er Kharg island, og jeg spawner som RU. Jeg tar en T-90, og setter på cannister shot. Så nå er jeg teknisk sett verdens største hagle, med 120mm og 1200 pellets. Jeg får kjørt kanskje 30 meter fra spawn da ett F/A 18 kommer mot meg med raketter og nesten disabler meg. Han kutter ned til venstre over vannet, og da han er på skuddhold snur jeg tårnet 90 grader til venstre og lar det stå til med cannister shot. Jaggu fa*n får jeg headshot på piloten, og flyet glir sakte bortover og synker ned i vannet! Å herregud som han hata meg resten av kvelden! Vi satt og miccet sammen en hel gjeng, og han sa ikke så mye.. 4 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Fikk en kjedelig bug i går. Jeg døde, og ble revivet på sekundet ny spawnscreen kommer opp, så da lå jeg der med pistolen og ikke kunne røre meg, samtidig som spawnscreen var oppe og kunne ikke deploye på nytt. Så måtte avslutte spillet. Endret 12. desember 2011 av chairgame Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Fikk en kjedelig bug i går. Jeg døde, og ble revivet på sekundet ny spawnscreen kommer opp, så da lå jeg der med pistolen og ikke kunne røre meg, samtidig som spawnscreen var oppe og kunne ikke deploye på nytt. Så måtte avslutte spillet. Nesten det samme skjedde med meg også, men jeg ble drept igjen etter at jeg ble revivet, så jeg måtte ikke avslutte spillet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Check it: http://www.youtube.com/watch?v=pnmBNB0ZDZY&feature=youtu.be 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har merka att det av og til fungerer å trykke TAB da den buggen der lager til tullball. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nok et bevis på at skarpskyttervåpnene slettes ikke trenger den buffen de nå skal få. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Litt seint til festen, men etter den svære patchen har eg no vore på to-tre serverar i løpet av en time som har krasja, forsvunne frå browser/favourites og så dukka opp igjen. Random, eller skjer det oftare no? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Check it: http://www.youtube.com/watch?v=pnmBNB0ZDZY&feature=youtu.be Må si den var ganske så bra, men kanskje litt mye dødtid i starten. Endret 12. desember 2011 av UNSCCapone Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har stort sett aldri spilt HC, så stiller et spørsmål av nysgjerrighet. Har merket at man i normal modus kan reloade når som helst, kvitte seg med et mag og sette inn et nytt uten å miste en eneste kule. Fungerer dette på samme måte i HC? Om det ikke gjør det forsvinner mye av grunnen til å ikke vise antall igjen, da man kan reloade like latterlig ofte som jeg ender opp med ellers. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har stort sett aldri spilt HC, så stiller et spørsmål av nysgjerrighet. Har merket at man i normal modus kan reloade når som helst, kvitte seg med et mag og sette inn et nytt uten å miste en eneste kule. Fungerer dette på samme måte i HC? Om det ikke gjør det forsvinner mye av grunnen til å ikke vise antall igjen, da man kan reloade like latterlig ofte som jeg ender opp med ellers. Samme måte. Men i HC vet man aldri når man kommer til å gå tom Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har stort sett aldri spilt HC, så stiller et spørsmål av nysgjerrighet. Har merket at man i normal modus kan reloade når som helst, kvitte seg med et mag og sette inn et nytt uten å miste en eneste kule. Fungerer dette på samme måte i HC? Om det ikke gjør det forsvinner mye av grunnen til å ikke vise antall igjen, da man kan reloade like latterlig ofte som jeg ender opp med ellers. Samme måte. Men i HC vet man aldri når man kommer til å gå tom Noe som er helt forbanna idiotisk, hvilken mongo kan ikke klappe seg på ammotaska for å kjenne etter hvor mange magasin man har igjen, evt hvor mange granater man har på kropp. Det er ikke hardcore, det er molbo. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nok et bevis på at skarpskyttervåpnene slettes ikke trenger den buffen de nå skal få. Joda, gameplayet er fra hardcore. Ser fram til å drive med samme greiene i softcore! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nok et bevis på at skarpskyttervåpnene slettes ikke trenger den buffen de nå skal få. Joda, gameplayet er fra hardcore. Ser fram til å drive med samme greiene i softcore! Det er akkurat det jeg mener. Det gameplayet har ingenting å gjøre i normal modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå