Sintfisk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ser at flere av de på toppen av leaderboard jukser eller spiller TD og Conquest på Opration Metro. Statspadding yeh? xD http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/9525414/1/363468582/ At folk gidder. Sykt lavmål. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at flere av de på toppen av leaderboard jukser eller spiller TD og Conquest på Opration Metro. Statspadding yeh? xD http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/9525414/1/363468582/ At folk gidder. Sykt lavmål. Rapportert..Så fort. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skill er maks care. Spill passivt så går den rett til værs. Enig. Passivt er for pingler, run and gun og spray and pray er min spillstil, haha. Helt idiot eller? Camp i et tårn som sniper milevis fra objectives er det som er tingen... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg så det stod "Buy BtK" på Origin sine sider, betyr det at vi må kjøpe Back to Karkland? Ikke faen om jeg gidder å betale for en ussel expansion-pack så kort tid etter release.. Kjente jeg nesten ble fornærmet. Du er klar over at et par av de kartene er legendariske og blant tidenes mest roste mp-FPS-kart? Endret 12. desember 2011 av Cri 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arrrgh. Dårlig for statsen å jakte dice dogtags. Quote megselv her. Lite godt for statsen å kjøre soflam også. 10+50 poeng ved hit men ikke ødeleggelse av utstyret. 10 poeng hvis den det blir ødelagt? Virket før patchen, om de har fjernet det med vilje vet jeg ikke. Burde få bonus for killsa og. Ikke bare hardwaren som blir truffet. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 enig.. skulle vært noe slags team-poeng eller noe mer for å hjelpe laget på en måte. En på laget med soflam, eller painter i tanks, eller painter i heli, er faktisk veldig hjelpsomt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Weee. klarte roadkill med maven. Ikke at jeg er så god med den men faktumet at karen jeg skulle planere ikke skjønte tegninga på hva jeg prøvde var helt hysterisk morsomt. Holdt på i sikkert 2-3 minutter før jeg hadde stor nok fart til å gjør nok damage. Lurte sikkert på hva denne dingsen gjorde, men en ting er sikkert. han ble fly forbanna iflg chattvinduet etterpå. Angående dog tags, når jeg kniver folk hender det at jeg napper tak i ett sånt merke, er dette noe som skjer automatisk etter x-antall knivinger eller kommer det an på fyren du kniver? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) enig.. skulle vært noe slags team-poeng eller noe mer for å hjelpe laget på en måte. En på laget med soflam, eller painter i tanks, eller painter i heli, er faktisk veldig hjelpsomt. 100 for hit, 50 for hver som dauer. Da hadde det vært gode greier. Holdt på jeg og 2 andre, jeg med soflam og de med javalins. De: 10000 points, jeg: 2000 points. Men en ting som funka bra var å stå på fjellet på firestorm med tank, 1 support (driver) og 2 eng med javalin. Skulle bare vært mulig å få lock on fra dobbel avstand ^^ Og du får alltid dog tags nå du kniver noen og får stabb sekvensen. Endret 12. desember 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Der fikk jeg DLC-koden fra elkjøp Er det imorgen den blir tilgjengelig i Norge ? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Weee. klarte roadkill med maven. Ikke at jeg er så god med den men faktumet at karen jeg skulle planere ikke skjønte tegninga på hva jeg prøvde var helt hysterisk morsomt. Holdt på i sikkert 2-3 minutter før jeg hadde stor nok fart til å gjør nok damage. Lurte sikkert på hva denne dingsen gjorde, men en ting er sikkert. han ble fly forbanna iflg chattvinduet etterpå. Angående dog tags, når jeg kniver folk hender det at jeg napper tak i ett sånt merke, er dette noe som skjer automatisk etter x-antall knivinger eller kommer det an på fyren du kniver? Yay! Velkommen i MAV-killing klubben Nå har jeg noe fler kills med MAV... ... 2500 and counting Angående Dog-Tags så napper du med deg motstanderen sin hver gang du kniver en og animasjonen setter igang. Vis du bare slayer han vil du ikke motta dogtag. Har også endelig 1000 kills med AEK, må si jeg bare blir mer og mer glad i det våpenet, særlig med Burst på medium range Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) enig.. skulle vært noe slags team-poeng eller noe mer for å hjelpe laget på en måte. En på laget med soflam, eller painter i tanks, eller painter i heli, er faktisk veldig hjelpsomt. 100 for hit, 50 for hver som dauer. Da hadde det vært gode greier. Holdt på jeg og 2 andre, jeg med soflam og de med javalins. De: 10000 points, jeg: 2000 points. Men en ting som funka bra var å stå på fjellet på firestorm med tank, 1 support (driver) og 2 eng med javalin. Skulle bare vært mulig å få lock on fra dobbel avstand ^^ Og du får alltid dog tags nå du kniver noen og får stabb sekvensen. Men du med SOFLAM kan gjøre andre ting etter du har satt den fra deg. For eksempel spotte folk for andre (via scope), eller skyte de. Du må jo ikke betjene SOFLAM. Den fungerer automatisk, så lenge du har satt den til å se riktig vei. Endret 12. desember 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva er som som har instant lock-on? Når jeg flyger jet så er det av og til det piper fort med en gang. For som regel så piper det jo sakte, så fort når de har lockon på meg. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Men du med SOFLAM kan gjøre andre ting etter du har satt den fra deg. For eksempel spotte folk for andre (via scope), eller skyte de. Du må jo ikke betjene SOFLAM. Den fungerer automatisk, så lenge du har satt den til å se riktig vei. Vet det. Men den er mye mer effektiv når du styrer den. Insta lock er som regel hvis du flyr foran f.eks. ett helikopter som har en rakett på vei mot seg. Du kommer forran og raketten har et nytt mål. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva er som som har instant lock-on? Når jeg flyger jet så er det av og til det piper fort med en gang. For som regel så piper det jo sakte, så fort når de har lockon på meg. Sakte piping, som du som regel hører først, er når noen prøver å locke på deg. Den raske pipingen betyr at en rakkett er i lufta, og er på vei mot deg. Bruk flares når du hører den raske pipingen. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 ja selvfølgelig vet jeg det, men det er noe som ikke har denne "trege" pipingen først, at den piper fort med en gang. Lurer hva det er. Når jeg blir drept med den, står det bare "navn på fiende" KILLED "Navne mitt" Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Mulig det enten er javelin eller SOFLAM. Hadde en episode der jeg fikk lock-on lyd uten rakett lyd, så plutselig ble jeg sprengt av en Javelin. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I dag brølte jeg så jeg fikk blodsmak i munnen pga. det helt utrolig knife systemet dette spillet her byr på :!: Her sniker jeg meg bak 1.stk support, kniver han perfekt. Rett forran denne karen står det en sniper og loker maks, med ryggen til. Han står heeelt i ro! Jeg kniver han, men nei...en gang til! Enda en gang til, og ingen animasjon eller noe som helst. Den heldige jævelen skjønner jo tegninga og snur seg og blåser meg rett ned. Hva er egentlig kriteriet for en velykket kniving her? Random ja? Tenkte meg det. Jeg irriterte meg over det samme, men etter at jeg begynte å sette crosshair rett i ryggen på dem så satt knivingene. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som spiller med joystick her? Og har en å anbefale? Brukte det når jeg spillte BF2 og det var drit digg. Har veldig lyst på det til BF3 også. ^^ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Spiller med Xbox-stikka når jeg flyr heli, funker glimrende, må bare slå av rumble i ini-fila. Joystick virker det som ingen spillprodusenter fokuserer på lenger i dette segmentet, så har gitt det litt opp. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Når er det Battle to Karkand kommer? I morgen? Hvis ja hva slags klokke slett? PS!: Så lengre oppe at noen snakke om en MAV klubb..gonna blow that shit into pieaces ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå