Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Fordelen med vodniken er at den flyter, men ja. Du kan skyte dem.

Må nå si at jeg aldri har kommet opp i en situasjon med jeeper og vann. Liten fordel av det der ;)

Plagsomt at man dauer av en granat som lander under kjøretøyet da.

Joa. Merket at det er litt tregere i reaksjonene. Men ikke nok til at det har noe å si for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får merkelig lag når jeg gamer, det som skjer er at etter 10-20 minutter så går alt til helvete. Det blir helt umulig og gå / løpe, det er heller ikke særlig lett og skyte noen heller, men det rare er at pingen min ALLTID er lav. Begynte såvidt i går kveld, og har fortsatt i hele dag :(

Lenke til kommentar

Og Skill WTF is that shit?

Skill, forklart.

Det er mer eller mindre en matchmaking value, om du er blant dem som spiller "quick match".

Siterer meg selv.

Så, om du har en "god" runde med mange kill streaks vil "skillen" din gå opp. om du dør mange ganger på rad, spesielt om du blir streaket av spillere med lav "skill level", vil skillen din gå ned.

Spiller du mye recon (og ikke er elendig) vil du ofte ha en høyere skill level enn om du skulle spilt på frontlinja som f.eks assault.

At statten heter "skill level" er veldig misledende, i grunn er hele statten i seg selv veldig misledende, da jeg ikke helt skjønner at det er dette de baserer matchmaking på.

edit:

ergo kan din personlige skill level gå i store bølgedaler, avhengig av hva slags type server du senest spilte på (enklere å få seg lange streaks om man har en god runde i chopper, eller som defender i rush).

Skill level er også muligens en av faktorene autobalanseringen tar høyde for (om man spiller på servere med auto balance), uten at jeg skal påstå noe hardnakket her.

Den letteste måten å få seg en høy skill level, 600+ (uten at dette sier en kløyva skit), er å være super lame og hill-campe som recon på rush.

Endret av Helmrik
Lenke til kommentar

Fordelen med vodniken er at den flyter, men ja. Du kan skyte dem.

Må nå si at jeg aldri har kommet opp i en situasjon med jeeper og vann. Liten fordel av det der ;)

Plagsomt at man dauer av en granat som lander under kjøretøyet da.

Joa. Merket at det er litt tregere i reaksjonene. Men ikke nok til at det har noe å si for meg.

Hehe. Eneste plassen jeg kunne tenkt meg at det kunne være en fordel må være kharg island. Lå og duppet med en LAV-AD der i vannet en god stund. Virket ikke som om de (luft) helt forstod at man kunne ligge der og kose seg.

Lenke til kommentar

Fordi ingen andre hagler brukes om man har USAS tilgjengelig, og det er etter alle solemerker ubalansert, i tillegg til at den er rett og slett OP imo. Om det var nytt for deg at ting burde balanseres (Nerfes, buffes) ofte etter release, har du ikke fulgt med i timene. Det vil alltid være mas om balansering, og godt er det, for det er det som gjør at spillet holder seg i lengden. Om ubalanse er et irritasjonsmoment vil spillet bare vare så og så lenge. Jeg er forøvrig lei av folk som griner over folk som griner :)

Nå skal jeg grine mer. Når det kommer til at folk får samme perks i squads, det hadde hjulpet mye om man kunne "låse" perk slik at det ikke skiftet når man byttet klasse. Ofte jeg glemmer å skifte perk når jeg bytter klasse.

Nytt? Overhodet ikke, vi er bare uenige :)

Etter å ha lest den foreløpige balanseloggen for neste patch så har jeg ikke noe å utsette på våpnene, ikke at jeg hadde det fra før ang. infanteri-våpen heller. Adapt and overcome osv.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Jeg så det stod "Buy BtK" på Origin sine sider, betyr det at vi må kjøpe Back to Karkland? Ikke faen om jeg gidder å betale for en ussel expansion-pack så kort tid etter release.. :thumbdown:

Ussel? :dontgetit:

Hvis du forhåndsbestilte BF3, så slipper du. Hvis ikke, så må du kjøpe det. Etter min mening, så er det verdt det. 115 kroner (?) for en slik nostalgi-følelse er ikke mye.

Lenke til kommentar

Fy flate så jeg hater at folk kan spawne like ved siden av deg i samme rom uten en lyd.

Jeg sjekker at rommet et "safe", men neida. Sekunder senere står det en person der, klar til å plaffe meg ned.

Det er nesten like irriterende som å spawne i kikkertsiktet til motstanderen.

Eller spawne på fill station blant tanks, miner, triggerhappy piloter og rpg folk...

Lenke til kommentar

I dag brølte jeg så jeg fikk blodsmak i munnen pga. det helt utrolig knife systemet dette spillet her byr på :!: Her sniker jeg meg bak 1.stk support, kniver han perfekt. Rett forran denne karen står det en sniper og loker maks, med ryggen til. Han står heeelt i ro! Jeg kniver han, men nei...en gang til! Enda en gang til, og ingen animasjon eller noe som helst. Den heldige jævelen skjønner jo tegninga og snur seg og blåser meg rett ned.

Hva er egentlig kriteriet for en velykket kniving her? Random ja? Tenkte meg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...