Atald Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Eller at folk spawner med deg i siktet når man capper flagg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Plagsomt at lite servere benytter "Only Squad Leader Spawn" funksjonen. Hadde hjulpet å få folk i Squad. Endret 11. desember 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Plagsomt at lite servere benytter "Only Squad Leader Spawn" funksjonen. Hadde hjulpet å få folk i Squad. Du kan jo bare søke på servere med denne settingen på Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Blir jo ikke flere servere med setting på om du bare søker på det da 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Plagsomt at lite servere benytter "Only Squad Leader Spawn" funksjonen. Hadde hjulpet å få folk i Squad. Mulig jeg har misforstått, men med "Only squad leader spawn" menes det vel at squadmembers kun kan spawne på SL, deployment eller eventuelle capture points? Mens uten "Only squad leader spawn" kan man spawne på alle i squaden ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nerf... hvorfor? Den, som alle hagler, er mer eller mindre ubrukelig på avstand. Klart, i nærkamp situasjoner vil en med USAS-12 lage hakkamøkk av meg og min AEK-971, med mindre h*n er eksemplarisk treg. Det er generelt altfor mye bitching om våpen med tilhørende ønsker om nerf i hytt og pine. Fordi ingen andre hagler brukes om man har USAS tilgjengelig, og det er etter alle solemerker ubalansert, i tillegg til at den er rett og slett OP imo. Om det var nytt for deg at ting burde balanseres (Nerfes, buffes) ofte etter release, har du ikke fulgt med i timene. Det vil alltid være mas om balansering, og godt er det, for det er det som gjør at spillet holder seg i lengden. Om ubalanse er et irritasjonsmoment vil spillet bare vare så og så lenge. Jeg er forøvrig lei av folk som griner over folk som griner Nå skal jeg grine mer. Når det kommer til at folk får samme perks i squads, det hadde hjulpet mye om man kunne "låse" perk slik at det ikke skiftet når man byttet klasse. Ofte jeg glemmer å skifte perk når jeg bytter klasse. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Denne håpløse squadspawn-funksjonen har vært grunn til mange ragequits fra meg. Du skyter en fiende til rundt 10 hp, han løper bak et hjørne. Du stormer etter, bare for å bli møtt av 3 lagkamerater som nettopp spawna. *Bang bang*, bedre lykke neste gang. Kan ikke fatte hva DICE tenkte på. Det kan da ikke være meninga at man skal kunne se fienden spawne på hverandre. Jeg har begynt å tenke at BF3 ikke er et krigsspill. Det er en rar form for brettspill, hvor generell krigstaktikk ikke gjelder. En fiende som slipper gjennom fronten kan plutselig spawne 3 lagkamerater til på seg for å ta et flagg, og deretter kan hele fiendelaget spawne bak deg. Burde ikke vært mulig å spawne på hverandre hvis det var fiender i sikte/i nærheta. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synes det er irriterende at man tåler et skudd i brystet med en bolt action rifle. Gjør det ganske vanskelig til tider. Har begynt å spille HC for litt mer realistisk spilling. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Denne håpløse squadspawn-funksjonen har vært grunn til mange ragequits fra meg. Du skyter en fiende til rundt 10 hp, han løper bak et hjørne. Du stormer etter, bare for å bli møtt av 3 lagkamerater som nettopp spawna. *Bang bang*, bedre lykke neste gang. Kan ikke fatte hva DICE tenkte på. Det kan da ikke være meninga at man skal kunne se fienden spawne på hverandre. Jeg har begynt å tenke at BF3 ikke er et krigsspill. Det er en rar form for brettspill, hvor generell krigstaktikk ikke gjelder. En fiende som slipper gjennom fronten kan plutselig spawne 3 lagkamerater til på seg for å ta et flagg, og deretter kan hele fiendelaget spawne bak deg. Burde ikke vært mulig å spawne på hverandre hvis det var fiender i sikte/i nærheta. Evt, måtte ha 75% hp gjenværende e.l. @Crimar, om det er realisme du ser etter er vel ikke akkurat HC det rette. Hvilken idiot kan ikke kjenne etter hvor mye ammo man har, eller om man har en granat på seg. Endret 11. desember 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det har jeg ikke tenkt på. Det hadde også vært en mulighet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synes det er irriterende at man tåler et skudd i brystet med en bolt action rifle. Gjør det ganske vanskelig til tider. Har begynt å spille HC for litt mer realistisk spilling. Har aldri spilt annet enn hc av den grunnen............ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva er forskjellen mellom amerikanske kjøretøy og russiske ? Synes forskjellene ikke er de store. Noen klager seg over havocen er dårlig i forhold til viperen, kan ikke helt si jeg merker det de gangene jeg flyr. Men der det er litt forskjell er AA, us sin har bedre sikt og jeg synes den er lettere å flytte rundt. Og hummeren er bedre en vodniken, kan skyte folk som er inne i vodnikene med vanlige våpen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Når vi snakker latterlig, så er det og tåle en kule fra M98B sniperen i brystet, mens man kan "snipe" folk med USAS-12 og da dør de bare du treffer i nærheten. Er endel ting som bør endres for og gi meg en bedre opplevelse av spillet, dette er en av de. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Denne håpløse squadspawn-funksjonen har vært grunn til mange ragequits fra meg. Du skyter en fiende til rundt 10 hp, han løper bak et hjørne. Du stormer etter, bare for å bli møtt av 3 lagkamerater som nettopp spawna. *Bang bang*, bedre lykke neste gang. Kan ikke fatte hva DICE tenkte på. Det kan da ikke være meninga at man skal kunne se fienden spawne på hverandre. Jeg har begynt å tenke at BF3 ikke er et krigsspill. Det er en rar form for brettspill, hvor generell krigstaktikk ikke gjelder. En fiende som slipper gjennom fronten kan plutselig spawne 3 lagkamerater til på seg for å ta et flagg, og deretter kan hele fiendelaget spawne bak deg. Burde ikke vært mulig å spawne på hverandre hvis det var fiender i sikte/i nærheta. Evt, måtte ha 75% hp gjenværende e.l. @Crimar, om det er realisme du ser etter er vel ikke akkurat HC det rette. Hvilken idiot kan ikke kjenne etter hvor mye ammo man har, eller om man har en granat på seg. Squad- spawn er enda en ting som er gjort bedre i RO2. Man kan ikke spawne på SL hvis han befinner seg i "contested area", hvis en fiende ser på ham, eller hvis han er "i kamp" (kan bety dekningsild). Det betyr at en god SL ligger rett i bakgrunnen av der kjempinga foregår og støtter med smoke (de er de eneste som har det), samtidig som han kan springe frem og hjelpe for et ekstra push for i vinne. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Plagsomt at lite servere benytter "Only Squad Leader Spawn" funksjonen. Hadde hjulpet å få folk i Squad. Du kan jo bare søke på servere med denne settingen på Ja, er derfor jeg sa kommentaren. Forsøk å søk med "Only Squad Leader Spawn" og se hvor mange servere du får opp sammenlignet "normalen". Endret 11. desember 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har du ikke merket at Havoc'en flyr som ett badekar fyllt med vann, i forhold til cobraen som er en kolibri i forhold? Hadde vært greit om de veide opp for det med at Havoc'en tålte mer. Eller at kanonen hadde explosive shells istedet for puslete greiene som er nå. Men slik det er i dag, så har Cobraen en stor fordel i forhold. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nerf... hvorfor? Den, som alle hagler, er mer eller mindre ubrukelig på avstand. Klart, i nærkamp situasjoner vil en med USAS-12 lage hakkamøkk av meg og min AEK-971, med mindre h*n er eksemplarisk treg. Det er generelt altfor mye bitching om våpen med tilhørende ønsker om nerf i hytt og pine. Det er blitt bedre nå, men dårlig rekkevidde på USAS? Folk lobber jo magasiner med fragrounds på tvers av hele brettet og knerter en hel squad som akkurat har spawnet oppå hverandre. Og jeg må si meg enig med Hyrlen at det må være noen som klager. Eller så ender det opp med at alle "blir tvunget" til å spille med samme loadout, fordi du er totalt underlegen hvis du ikke gjør det. Jmf cookiecutter- builds i WoW. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva er forskjellen mellom amerikanske kjøretøy og russiske ? Synes forskjellene ikke er de store. Noen klager seg over havocen er dårlig i forhold til viperen, kan ikke helt si jeg merker det de gangene jeg flyr. Men der det er litt forskjell er AA, us sin har bedre sikt og jeg synes den er lettere å flytte rundt. Og hummeren er bedre en vodniken, kan skyte folk som er inne i vodnikene med vanlige våpen. Fordelen med vodniken er at den flyter, men ja. Du kan skyte dem. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Om man skøker på hardcore og ikke only squad leader spawn kommer det ikke opp en dritt! Teit synes jeg at man KUN kan spawne på squad leader. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Man kan skyte folk inni hummeren også... ikke like lett men man kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå