Neekita Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Artig å se. Recoil i BF3: http://symthic.com/?s=bf3&sb=plots&pt=small Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Artig å se. Recoil i BF3: http://symthic.com/?s=bf3&sb=plots&pt=small Hehe. M249 er jo all over the place. Trenger jo ikke sikte, treffer jo uansett... en eller annen gang Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det bare Squad-leader sin Squadperk som fungerer for alle i squad? Eller vil de andre i squad'en gi squad-perk-bonus også? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Alle i squaden deler sin squad-spec. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skummelt at folk ikke virker å vite det enda. Ser fremdeles fremmede platoon members som begge springer rund med squad sprint o.s.v.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kan hende de ikke har unlocket flere Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skummelt at folk ikke virker å vite det enda. Ser fremdeles fremmede platoon members som begge springer rund med squad sprint o.s.v.. Enig. Siden jeg allerede har unlocket samtlige squadperks pleier jeg alltid å skifte hvis en av mine "standard perks" allerede er i squaden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kan hende de ikke har unlocket flere Han ene var 23 eller 24, så han hadde bare sprint. Han andre var 36 eller 37, så jo. De kunne optimalisert bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ikke så lett å følge med, spesielt når folk skifte squads og leaver hele tiden. Btw, USAS-12, faen for et latterlig våpen. Føles som jeg spiller quake3 når jeg river frem den godsaken. Nerf incoming, det må skje. Unlocket den igår, samme runde på Grand Bazaar får jeg 4 unlocks på den. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nerf... hvorfor? Den, som alle hagler, er mer eller mindre ubrukelig på avstand. Klart, i nærkamp situasjoner vil en med USAS-12 lage hakkamøkk av meg og min AEK-971, med mindre h*n er eksemplarisk treg. Det er generelt altfor mye bitching om våpen med tilhørende ønsker om nerf i hytt og pine. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ikke så lett å følge med, spesielt når folk skifte squads og leaver hele tiden. Btw, USAS-12, faen for et latterlig våpen. Føles som jeg spiller quake3 når jeg river frem den godsaken. Nerf incoming, det må skje. Unlocket den igår, samme runde på Grand Bazaar får jeg 4 unlocks på den. Som sagt, de hadde begge samme platoon tag... da bør man klare å kooridnere.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ikke så lett å følge med, spesielt når folk skifte squads og leaver hele tiden. Btw, USAS-12, faen for et latterlig våpen. Føles som jeg spiller quake3 når jeg river frem den godsaken. Nerf incoming, det må skje. Unlocket den igår, samme runde på Grand Bazaar får jeg 4 unlocks på den. Som sagt, de hadde begge samme platoon tag... da bør man klare å kooridnere.. Ja, det bør man klare å koordinere, men kan selv si at i kampens hete er det vanskelig å holde oversikt over hva jeg bruker på de forskjellig klassene, så når det trengs et kjapt bytte av klasse til f.eks engineer eller support kan det ende med 2 like i squadet. Går som oftest ikke lengre enn at den første av oss to som har samme dør så bytter vi så vi har ulike Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=FOaGhE_sejI Usikker på om det er rett post og om den er postet før, men liker stilen til denne fyren! Endret 11. desember 2011 av Mafsa 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva er forskjellen mellom amerikanske kjøretøy og russiske ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Your team lost - tror denne har brennt seg inn i skjermen min snart. Uansett hvilken dag, hvilket modus eller hva faen det måtte være, så havner jeg på det tapende laget. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Your team lost - tror denne har brennt seg inn i skjermen min snart. Uansett hvilken dag, hvilket modus eller hva faen det måtte være, så havner jeg på det tapende laget. Haha, sjæl. I det siste har jeg kun satset på å dreping, og da vinner jeg ihvertfall litt mer, men folk som sier det er 50/50 sjangse for å komme på det vinnende laget er helt grøt. For noen dager siden hadde jeg 16 conquest loss-streak... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er stort sett mulig å bytte til det vinnende laget, og alt for mange utnytter det. 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er ingen som orker å hjelpe andre, blir som regel alene for å ta over et flagg og ta ut alle tanksene som kommer. Irriterende. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sitatpyramider er unødvendige, det gjelder også å poste samme video flere ganger. To innlegg har blitt fjernet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fy flate så jeg hater at folk kan spawne like ved siden av deg i samme rom uten en lyd. Jeg sjekker at rommet et "safe", men neida. Sekunder senere står det en person der, klar til å plaffe meg ned. Det er nesten like irriterende som å spawne i kikkertsiktet til motstanderen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå