Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte dæven meg å ta en pilot i et helikopter som sniper. 100 meter i fra meg eller noe sånt. Litt ekstra stolt siden det var på konsoll = vanskeligere å sikte. :p

Tok piloten, helikopteret begynte å dale mot bakken. Gunneren oppdaget ikke at piloten var død før helikopteret var 10 meter over bakken. Så at rotorbladene begynte å rotere igjen, som et drastisk forsøk på å hindre krasjen - noe som viste seg å være uungåelig. Helikopteret styrta, med påfølgende død av gunneren. Er det dette man kaller for et "Battlefield moment"? :)

Endret av Quote
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Husker spesielt fra Villaen ganske sent i gamen når du er sammen med han russerduden og han duden fra squaden din kommer inn døra og du skal knerten, tror jeg faila sånn 7-8 ganger, selvom man bare skal trykke på museknappen elns.

Du kødder? Du må være pokker så treig for å ha problemer der :dontgetit:

Lenke til kommentar

Husker spesielt fra Villaen ganske sent i gamen når du er sammen med han russerduden og han duden fra squaden din kommer inn døra og du skal knerten, tror jeg faila sånn 7-8 ganger, selvom man bare skal trykke på museknappen elns.

Du kødder? Du må være pokker så treig for å ha problemer der :dontgetit:

Haha, visste jo hva som kom de seks neste gangene, da. Jeg trykka vilt som faen på knappen leeeeeeeenge før det sto at man skulle gjøre det, likevel daua jeg. Glitchez I guezz

Lenke til kommentar

The fuck?

Trodde savegames etc ble lagret som skydata i dette spillet? Tenkte faktisk å fortsette med enspiller delen i natt, men gidder jo ikke starte på nytt :p

EDIT: Fant gamle saves.

EDIT2: Men spillet henger og ramler ut til windows etter 10 sek.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

The fuck?

Trodde savegames etc ble lagret som skydata i dette spillet? Tenkte faktisk å fortsette med enspiller delen i natt, men gidder jo ikke starte på nytt :p

EDIT: Fant gamle saves.

EDIT2: Men spillet henger og ramler ut til windows etter 10 sek.

Samme skjedde med meg etter patchen. Velg å "replay" et gammelt mission. Så quit. Så tilbake der du var :)

Funka for meg

Lenke til kommentar

Jeg klarte dæven meg å ta en pilot i et helikopter som sniper. 100 meter i fra meg eller noe sånt. Litt ekstra stolt siden det var på konsoll = vanskeligere å sikte. :p

Tok piloten, helikopteret begynte å dale mot bakken. Gunneren oppdaget ikke at piloten var død før helikopteret var 10 meter over bakken. Så at rotorbladene begynte å rotere igjen, som et drastisk forsøk på å hindre krasjen - noe som viste seg å være uungåelig. Helikopteret styrta, med påfølgende død av gunneren. Er det dette man kaller for et "Battlefield moment"? :)

Battlefield moments er forbeholdt PC spillere :p

Dessuten.. er et ikke aim assist på konsoll ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har klart det en gang.Det var ikke sniper men Assault våpen.

Bare pepret løs og pang så traff jeg pilot og helikopteret droppet som en stein.

Var ganske artig.

Lenke til kommentar

BF3 sin singelpleyer kom på 10. plass i Time magazines top 10 games 2011.

Det sier litt om kvaliteten på spill nå til dags :hmm:

La noen personlige meninger i spoiler - ikke lese før du har spilt SP :)

Synes SP i BF3 var grei underholdning til tider og fly mission'et var praktfult fint. Det viste frostbite2 i all sin prakt. Særlig innlevelse og engasjement ble det ikke i det hele tatt, det lille som var ble ødelagt mens jeg forsøkte treffe triggeren slik at spillet skulle gå videre eller sitte og vente på at historien skulle gå videre mens lag kammeratene mine løka rundtom i buskene for å finne frem til hvor de var skriptet at de skulle stå. Spesiellt skuffa var jeg på det missionet rett før man blir angrepet av flyet på broa. Man står å skyter på hverandre... kanskje 50-60 mann på russer siden og like mange på amerikanske.... på en distanse på 15 meter elns mens backupen din står 20 meter(apc-tanks-jeeps) bak deg og venter på ett eller annet skal skje. De kommer inn en gang i blant, men det er mere for å tygge tyggegummi og rope noe FU her og der.

Rett før du kommer til den seansen la jeg også merke til at da laget mitt ble stoppet i skogen av noen skumlinger, og etter at jeg knærta dem, så var det ca 5 meter å løpe til møtepunktet og der var hele den amerikanske hæren og ventet på meg.... Tåplig. Dessuten kunne man nesten telle på timeren - ok,,,,her er det beregnet at jeg skal stå i ca 3,5 min før neste del kommer - samme hva jeg gjør. Jeg forstår ikke hvorfor den fikk 5 i pressfire? etter min mening var det mer en bedømmelse av grafikken og ikke kvaliteten av singleplayeren. Jeg ble veldig imponert av spillet, og noen oppdrag var veldig kule. Men sånne teite ting ødela en del synes jeg. Dessuten var ikke historien så fengene som feks i BC2 SP

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Gadd ikke spille gjennom BF3 sin singleplayer da det var ekstremt mye scripting. Noe som gjorde alt ekstremt kjedelig. Prøvde meg på MW3 sin singleplayer forrige uke. De har et eget nivå over scriptingen og det var et rent helvete å spille. Hard gjorde bare slik at fienden noen ganger one shottet deg og om du ikke gjorde som spillet ville gikk fienden berserk og alle drepte deg på et skudd. Kjedelig hvor ekstremt dårlig Singleplayer i de vanlige skytespillene har blitt. Serious Sam 3: BFE har reddet Singleplayer delen for FPS i år IMO.

Lenke til kommentar

Littlebird er så digg, hadde en fin runde nå på Canals 32 CQ med 23 Littlebird kills :)

Så utrolig lett å manøvrere, og var heldig og fikk en random engineer som repairet meg en god del mens jeg fløy også.

Litt synd at RU heliene er så sykt mye vanskeligere å styre enn US, både HAVOC og Z11 er dårligere enn sine US motparter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...