Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det er jeg er redd for ja. Men om det skulle skje, så må jeg jo gjennom SP en gang også ;)

EDIT: For å få en liten demonstrasjon av hva Frostbite 2.0 klarer, samt så hvor høye instillinger PCen min takler.

Endret av Zacher
Lenke til kommentar

Sant det, Zacher. Kan være greit og hoppe rett på SP om du møter mye "motstand" når du kobler til MP serverne.

Satser på at EA forstår at serverne vil møte mye press, så at de forbedrer hele systemet.

 

Virker som det er flere ganger spillselskapene kaster spillene på hyllebutikken, og håper på det beste. Serverproblemer, shutdowns, bugs, og glitches er en gjenganger ved release, og ukene etter.

Lenke til kommentar

Desverre er det og slik at Dice har ein tendens til å ha dårlege startar på spela sine, gjeld både BF2 og BC2, usikker på korleis BC var då eg aldri kjøpte det.

 

Men blir uansett morro, håper inderleg det går an å sette opp eigne serverar også, ikkje slik at ein må betale for ein server som gir dårlegare resultat enn den en kan sette opp sjølv.

Lenke til kommentar

Det var vel en av de store grunnene til at jeg ikke gadd å kjøpe Bad Company 2 (sånn rent bortsett fra at det var et konsollspill). Halve gleden med Battlefield-spillene har jo vært de hjemmedrevne serverene satt opp for å ha litt moro på. Når en plutselig kun hadde mulighet til å leie server gjennom godkjente, og forholdsvis dyre, serverhostere forsvant jo alle disse. I tillegg er det jo søren ikke liv laga å sette opp servere med noe moddet programvare på hvis en kun kan hoste multiplayer via godkjente aktører. Nå spørs det jo om det blir noe særlig modding-miljø rundt Battlefield 3 siden Dice ikke planlegger å slippe noe modverktøy med det første. Men det er lov å håpe.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

"Ta rotta på COD", så referer nok EA mer til pengestrømmen enn til kvaliteten på resultatet.

Som for alle produsenter og utviklere, så er det penger som teller.

 

De kan si så mye de bare vil "om at de satser på kvalitet etc.", men det er til syvende og sist kun penger som har noe som helst å si. Grunnen sier vel egentlig seg selv, og slik må det også være. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Vil alltid være marked for spill som COD, med eller uten BF. Jeg kommer ihvertfall til å spille begge også i fremtiden. COD når jeg vil skill game og bruke reaksjoner og ha et lite adrenalin kick. BF spiller jeg når jeg vil gå milevis oppe i en ås med en ghillie suit, eller stå i 20 min og vente på et nytt fly skal spawne :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...