untouch4ble Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg er en support spiller, eller har vært fram til nå og jeg spiller utelukkende med PKP, den skyter ikke like raskt som de andre, men den gir et uendelig bra support cover for andre spillerne. Har vel 1300 kill med den om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) F35? Karmany har en pc som ville blåst både deg og med til himmels så tror neppe han spiller på Ps3 Er ikke F35, men vanlig F18. Og ja, det er på PC. Serriøst, han tok 180 midt i hundekampene jo! Holdt på med dette på klan-serveren i går kveld (og natten før der) sammen med en kompis. Du kan faktisk få flyet til å fly side lengs, stoppe opp i lufta og feks snu inne i en flaggsone. Gjøre "fly around" ved at du peker våpnet på en tanks og sirkulerer rundt sidelengs. Når man mestrer det så kan du bruke flyet nesten som helikopter, eller en VOTL. (Mus og keyboard - (ble lettere etter patch btw))Det som er litt dumt med flyet er at det har nærmest en usynlig boble rundt seg og da vi forsøkte å fly i formasjon eller gjøre triks som å fly en rett linje med ett fly(oppned) over det andre så spretter pluttselig flyet av kurs. Boblen er litt stor med andre ord. Men det som var litt gøy var å hoppe ut av flyet sånn som på videoen også inn igjen, eller fra jet til gunner i helikopter og sånt Fysikken til jets er helt på jorde så man kan finne på mye rart med dem. Bruk roret og bremsen riktig sammen med musa - gi litt gass noen ganger og av og til afterburner om du ser at det faller ut av himmelen. For folk på bakken ser det nesten ut som en bugg da du kommer sidelengs i slow motion Endret 10. desember 2011 av Cri Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 http://youtu.be/r4fwgR1GbYc?hd=1 4 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvordan er dette mulig ? Det er 304 som har sett den, men 1243 liker den ?? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hvordan er dette mulig ? Det er 304 som har sett den, men 1243 liker den ?? YouTube er trege med å oppdatere views, er vanlig med nylig opplastede videoer. Endret 10. desember 2011 av UNSCCapone Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei! Jeg har sv98 med bipods og 12X scope hvor burde jeg ligge å snipe. mitt lengste er foreløpigs 300m Lenke til kommentar
Populært innlegg Christoffero89 Skrevet 10. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2011 Du burde snipe på 100 meters hold og ikke være en uduglig sniper som ikke hjelper laget 10 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fikk flere HS over 900m her om dagen. Det store røde tårnet på caspian var fylt opp med udugelige snipere, så satte meg i basen og skøyt løs. De ga seg til slutt. Jævla artig å se de når de failet med fallskjerm. Flere av de brukte til og med fly for å prøve å komme seg opp dit. Det er greit med 1 eller 2 snipere i tårnet på et 64 player map. Er de gode kan de hjelpe laget med spotting og ved å ta ut andre snipere. Men når 1/4 av laget prøver seg blir det for dumt. Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ganske fornøyd med accuracy her Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Så SOFLAM i bruk for første gang i går (!) Veldig kjekt med "forbredet" spotting. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Så SOFLAM i bruk for første gang i går (!) Veldig kjekt med "forbredet" spotting. Hvis du spiller med kjent folk, så er det ofte veldig lønnsomt å bruke Soflam, lett å herje med Helikoptre, tanks og jets da! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ganske fornøyd med accuracy her Er så latterlig at man kan unlocke sikte til shotgun, Blir alt for OP. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hey! Lurte på noe, har begynt og spille litt round for points for å få opp SPM'en min. Men vær gang jeg spiller for points pleier å få rundt 10k in round og totalt rundt 15k så går skill og most valuable player staten min ned og når jeg spiller slik jeg pleier hvor jeg somregel får mye mindre score så går skill og most valuable player opp så lurer på hvordan disse er generert? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 MPV går vel kun på poeng. Skill kommer mest an på hvor mange du dreper, skill/ranken deres og hvor mange som dreper deg og skill/ranken deres. Kort og godt, får du 10 kills for hver gang du dauer så stiger den nesten uansett. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hey! Lurte på noe, har begynt og spille litt round for points for å få opp SPM'en min. Men vær gang jeg spiller for points pleier å få rundt 10k in round og totalt rundt 15k så går skill og most valuable player staten min ned og når jeg spiller slik jeg pleier hvor jeg somregel får mye mindre score så går skill og most valuable player opp så lurer på hvordan disse er generert? Hva mener du med at "most valueable player staten" din går ned? Altså at scoren din ingame blir dårlige? Jeg skjønner ikke... Most valueable player i en runde er den som har høyest score i game (altså uten å telle med ribbons, unlocks o.l). Om du trykker tab ingame og du ligger på førsteplass, er du most valueable player. SPM er score per minute, altså hvor mye score du får i minuttet. Om du får 15000 i en runde og har spilt i èn time, hadde du hatt 250 score per minute. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fuck yeah Best story campaign? Hvem er det som har stemt? Fulle sjømenn ? Og hva slags avstemning er dette? IGN Goty? Personlig syntes jeg RO2 har en bedre multiplayer, de legger hvertfall mer opp til lagspill og har bedre poeng/rank- system. Grafikkmessig er det mange som sier bl.a The Witcher 2 er bedre. Jeg har ikke spilt dèt selv enda, men BF3 er veldig mye ambient occlusion. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fuck yeah Best story campaign? Hvem er det som har stemt? Fulle sjømenn ? Og hva slags avstemning er dette? IGN Goty? Personlig syntes jeg RO2 har en bedre multiplayer, de legger hvertfall mer opp til lagspill og har bedre poeng/rank- system. Grafikkmessig er det mange som sier bl.a The Witcher 2 er bedre. Jeg har ikke spilt dèt selv enda, men BF3 er veldig mye ambient occlusion. Ja lurte litt på story valget, men ellers er jeg enig i de andre punktene Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Ellers så opplever jeg stadig oftere reload-bug. (Full reload, men da jeg begynner å skye igjen er det tomt i mag etter 3-4 skudd). Og i en TDM- runde igår opplevde jeg sikkert bortimot 10 ganger på rad at jeg og fienden drepte hverandre samtidig. What a mess ! Endret 10. desember 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ganske fornøyd med accuracy her Er så latterlig at man kan unlocke sikte til shotgun, Blir alt for OP. Jeg synes ikke det er et sikte som gjør at hagle blir OP, jeg tenker først på USAS-12 med frags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå