Cruentus Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 For ikke så lenge siden opplevde jeg for første gangen at Antenne tårnet gikk i bakken og forventet et sinnsykt smell men det var det ikke.Var nokså skuffende Men det var epic å se det falle.Ble faktisk drept av noen da jeg stod og glodde på at det falt og noen så at jeg ikke var oppmerksom hehe Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Antennetårnet på Caspian? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jepp det faller ved 10 spillere igjen på ett av lagene, synes det er ganske tøft. Edit. Vet ikke om det går an å skyte det ned, men tror ikke det. Endret 9. desember 2011 av bigggan Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 er vel ikke en bug, men de har endret antall poeng som trengs for å låse de opp? Ohh? Trodde det var en bug 100% sikker på dette da? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Sjekk unlockkravene i Battlelog om du er usikker på om det stemmer. Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jepp det faller ved 10 spillere igjen på ett av lagene, synes det er ganske tøft. Edit. Vet ikke om det går an å skyte det ned, men tror ikke det. 10 spillere eller 10 tickets? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hva synes dere det beste Support våpenet er? Endret 9. desember 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg spiller lite support, men virker som om M249 er foretrukket av de aller, aller fleste. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 M249 som er favoritten hos meg også. ^^ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Liker mest M60, men M240B er nok den beste. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Snakket med noen ingame og de sa at i den nyeste patchen hadde de nerfet m240b, slik at det ga 30 damage istedet for 34 per bullet Endret 9. desember 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Placed er 240B det soleklart beste, run and gun så er m249 med foregrip å foretrekke. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) M249 er suveren på range og skyter fort, så det er favoritten min. Setter man på holo/bipod/ext.mag så sliter de fleste som kommer innen 300m! Endret 9. desember 2011 av Karmany. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 PKP er det våpenet i spiller som gjør mest dps visstnok. Merker også ingame at det våpenet gjør insane damage, selv om jeg aldri spiller support. Trengs en liten nerf spør du meg. Stasjonære supportspillere er altfor bra. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 PKP er grisevanskelig å skyte med, så treffer de meg med det er det vel fortjent imo. Selv liker jeg best 240B best. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Rart at PKP er vanskelig å spilel med når det er regnet for å være en av de mest stabile MG'ene IRL =P BF3 = realisme meg i stumpen. Men gøy er det Lenke til kommentar
thyes Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg foretrekker M27 IAR av support våpnene, og jeg har unlocket alle sammen. Spilte mest med 249 inntil jeg "oppdaget" M27. Minuset er at det er lite skudd i magasinet (46 eller noe), men det tar 2 sekunder å lade om, og den har veldig lite rekyl. Personlig treffer jeg ikke en dritt med PKP eller M60B. Edit: Rart at PKP er vanskelig å spilel med når det er regnet for å være en av de mest stabile MG'ene IRL =P BF3 = realisme meg i stumpen. Men gøy er det Vel, du må jo tenke på at IRL så er det vel ytterst sjelden man springer rundt med en MG i hendene, som oftest er de vel montert på en bipod, og da gjerne i liggende stilling. Battlefield spillene har aldri vært, og kommer aldri til å være realistiske. Unntaket må vel være Project Reality til en viss grad, som forøvrig var grisefett. Ah, gief mods til BF3! Endret 9. desember 2011 av pokerfjes Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 PKP er det våpenet i spiller som gjør mest dps visstnok. Merker også ingame at det våpenet gjør insane damage, selv om jeg aldri spiller support. Trengs en liten nerf spør du meg. Stasjonære supportspillere er altfor bra. Det er for bra? Om du springer inn i en stasjonær support med bipod skal du være dau imo. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bipod M60 er konge, men det gjør at man må spille i litt camping stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå