Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er flere som gjør det men hvis jeg ikke har medic og det dauer en del folk rundt, bytter jeg ofte våpen fra bakken for å få medic for å gjenopplive folk. Håver inn mye poeng sånn sett, etterpå kan jeg plukke opp mitt eget våpen igjen og fortsette tokten

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De fleste som spiller som Medic er idioter. De driter i å ta fienden å rusher frem for å gjennnopplive deg med det utfallet at begge dør. TA UT FIENDEN FØRST!!!

Spillet er dessverre bygget slik at det er lønnsomt å være selvmordsresser.

Lenke til kommentar

De fleste som spiller som Medic er idioter. De driter i å ta fienden å rusher frem for å gjennnopplive deg med det utfallet at begge dør. TA UT FIENDEN FØRST!!!

Spillet er dessverre bygget slik at det er lønnsomt å være selvmordsresser.

Sikker på det? Husker å ha lest at du får kunn Rez poeng dersom noen "takker ja".

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Bad luck er hjerteinfarktet / utposningen på hovedpulsåren som du har gått med. Det er også mursteinen som en 4åring kaster ut fra 10 etasje og treffer deg i hodet, eller den småsteinen som kommer inn av den åpne takluka når du kjører i 100kmt.

Lenke til kommentar

Det gir også deg en sjanse til å ta ut fienden eller komme i sikkerhet, ofte kan medicen ha veldig lite liv i igjen og da er det bedre med en som har 100%.

For min del har det skjedd flere ganger hvor enten jeg som medic dør og den som blir resset overlever og tar fiendene eller lever lenge nok til å spawne på; eller omvendt.

Lenke til kommentar

Jeg spilte en runde TDM på Canals istad.

Av de 20 gangene jeg døde var 15 av dem rundt hjørnet, ute av synet til den som drepte meg.

Det er gjengangeren, mer enn vanlig, etter siste patch :(

Er noe rart med at småvåpen går igjennom 15 cm betongvegger, blir like overrasket hver gang...

Lenke til kommentar

Kom meg akkurat over 2-grensa før IRNV ble "ubrukelig" - regner med jeg ramler raskt med mot 1,5 som er det vanlige slik som jeg spiller.

Hvilken knapp er det som tar screenshots? Jeg har trykka på PrintScreen, men det dukker ikke opp noen bilder i Screenshots-mappa mi.

Lenke til kommentar

å få ammo og bli reviva varierer veldig fra server til server, noen servere er det ganske lite av dette, mens andre får man konstant ammo og health, snodig det der. merker det selv når en gang i blandt spiller assault/support klassen, pælmer ut så godt jeg kan, men enten så havner jeg i ingenmannsland eller så er jeg personen som klarer å bli skutt. Men det er vel bare jeg som spiller feil antar jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...