Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble vanskligere å styre. Men sprenger iallefall nå. Tar jo til og med helikopter igjen :o

Umulig å styre vil jeg si... Beveger du musa beveger den seg plutselig, i stedet for å flyte etter.

Jeg mener... Enten så må man klikke for at den skal skifte retning (som BF2) eller så må flyte med musen...

Kunne godt hatt det som de hadde det. Men en må bare slutte å styre raketten litt tidligere enn før. Vansklig på ting som beveger seg eneste.

Lenke til kommentar

“We have patched and updated comrose big time, it will be distributed shortly.” “It’s so updated we refer to it as comrose 2.0. Soon in a patch near you. ”

Danko also confirmed that players will be able to request ammo and medic help with the 2.0 system. Commo Rose a communications interface used by holding down the “Q” button, where after a menu pops up where players can issue commands, request stuff, etc. No word on when the next patch will be released.

flott at de endelig de fikser request systemet. kanskje jeg får noe mer ammo nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Bannet fra server fordi jeg drepte en gående soldat med rpg, lol. Skulle treffe et kjøretøy som stod i enden på en gang, men så kom det en person like foran meg. BAN, GG noobs -.-

Btw, fikk også BF3.exe har sluttet å fungere. En venn har også fått..

Endret av Jekay
Lenke til kommentar

Hvem er denne pokkers "Bad luck"? Finner han ikke på statsen, men han killer meg oftere enn det jeg liker :hmm: .

Han er alt og ingen. Han er der når du minst forventer det; i det du skal hoppe ned en liten bakke, eller flyr stille avgårde i et helikopter. Ingen har sett ham, men mange har kjent hans vrede. Ubevisst implantert av Dice, hersker han slagmarkene.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hvem er denne pokkers "Bad luck"? Finner han ikke på statsen, men han killer meg oftere enn det jeg liker :hmm: .

Han er alt og ingen. Han er der når du minst forventer det; i det du skal hoppe ned en liten bakke, eller flyr stille avgårde i et helikopter. Ingen har sett ham, men mange har kjent hans vrede. Ubevisst implantert av Dice, hersker han slagmarkene.

Jævla drittsekk spør du meg.

FUCK THE SYSTEM!

Lenke til kommentar

:thumbup: Godt svar!

Lenke til kommentar

Når man bare har 3-5 kuler i magainet etter reload, er det en bug eller har det en viss % sjangs for å skje ?

Det har skjedd utrolig ofte i det siste, og er sinnsykt plagsomt ettersom jeg sjelden stirrer på HUD- info.

Har du husket fylle magasinet helt før du dro ut i krig? :p

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av denne meny-buggen. Spilte på Damavand Peak og hadde dobbelt så mange poeng som nestemann på lista. Hva skjer? Meny-dritten henger seg. Jeg får ikke begått selvmord, og jeg får ikke bytta lag (hva i f...), og jeg blir bare stående og stirre inn i murveggen. Det var noen som nesten klarte å drepe meg, men en jævla hæstkuk på laget mitt var snill og reddet meg. Sukk.

/quit

/skyrim

Lenke til kommentar

Chuck Norris, altså ?

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her..

Plutselig nå får jeg opp denne meldingen:"Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Biig_Brother' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

" etter et par minutter på en server. Har oppdatert PunkBuster så det er nok ikke det. Noen som vet noe? Aldri hatt dette problemet før!

Lenke til kommentar

"We have patched and updated comrose big time, it will be distributed shortly." "It's so updated we refer to it as comrose 2.0. Soon in a patch near you. "

Danko also confirmed that players will be able to request ammo and medic help with the 2.0 system. Commo Rose a communications interface used by holding down the "Q" button, where after a menu pops up where players can issue commands, request stuff, etc. No word on when the next patch will be released.

flott at de endelig de fikser request systemet. kanskje jeg får noe mer ammo nå :thumbup:

Synes det går fint å spørre folk om meds/ammo som det er. Ikke alltid folk får det med seg. Men det er et annet problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...