Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer du å knekke antenna? Jeg har flydd rett i den, skutt den, sprengt den. Det går jo ikke?

Tror man må kutte ned alle vaierene og så sprenge tårnet.

Etter patchen faller antennen ned når det ene laget har 10 ticks igjen på CQ. Scriptet. Vet ikke med Rush...

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller har dette spillet mange spillere?

Eneste begrensing jeg har på server browser er at det ikke må være password protection på serveren, og jeg "tillater" infantry mode, normal og hardcore.

Likevel får jeg bare 2-3 servere som er nesten fullt (best for meg, jeg vil spille der det er masse spillere) resten er enten tomme eller har bare 1-3 spillere.

Hvorfor?

Ble BF3 lansert til feil tid?

Edit:

Glemte å trykke, at man må ha punkbuster, men fikk bare 1-2 servere etter dette.

Endret av amir90 waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du kan jo prøve å åpne noen porter på routeren, men nå er det jo ikke akkurat snakk om konsoll heller.

If you are playing on PC, please enable the following online ports on your connection:

TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127

UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300

Edit: Angående ping, så tror jeg den er klientbasert og ikke serverbasert.

Dvs. at ping blir målt fra din pc til motstanderen/lagkameraten din.

Altså ikke fra ping fra server til hver enkelt PC, iallefall slik jeg har tolket det.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skal ikke trenge å åpne porter for å være klient på PC nei.

Man ser ikke sin egen ping i scorelisten. Idiotisk, men sikkert en bug bare.

Vist det er slik jeg forklarer, er det forsåvidt genialt, da får du vite et mer nøyaktig MS-forhold til hver enkelt spiller.

Men de kunne jo uansett inkludert din MS mot server, det kan jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Jeg tror pingen du ser i server browser er gjennomsnitt av hva klientene har til serveren, for å gi deg ca pekepinn på hvor mange "ms" du får mot serveren. Evt pinger den deg mot serveren sånn som den kjører nå.

Når det gjelder hvor mange servere som kommer opp så har jeg lagt merke til at det kommer få først, innimellom, men hvis jeg refresher på nytt så kommer det opp litt fler. Ser heller aldri TV2.no serverne når jeg bare søker, mens hvis jeg søker med "TV2" på server name så kommer det opp 8-10 hardcore servere.

Tror også at det kommer fler og fler spillere over fra konsoll til PC. Legger merke til at det er mange "PC n00bs" om dagen på rank 5 osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Vist det er slik jeg forklarer, er det forsåvidt genialt, da får du vite et mer nøyaktig MS-forhold til hver enkelt spiller.

Men de kunne jo uansett inkludert din MS mot server, det kan jeg være enig i.

:yes: Kjekt om det er slik ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...