Cruentus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 ok Tok nettopp sensor assist ribbon i BF3. Mangler en ribbon så har jeg alle. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lurer på en ting. Sensor Assists. Er det T-ugs? De skal fjerne sensor assist ribbon fra tugs så du bare får den fra MAV. De la iallefall til sensor assist til TUGsen nå i den siste patchen, så tror ikke de fjerner den igjen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Sykt morsomt å få rocketpods til jet Tok sikkert ut 7-8 tanks på den tiden jeg var i luften en runde ^^ Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/rocketspods_is_realy_underpowered Noen som er enig? Hvis du er like den. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Orker ikke å registrere meg for å se den siden. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du kan vel logge inn med battlelog? Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du kan vel logge inn med battlelog? Ja, det kan du. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Har de forandra MAVen? Ødelagt hvis du roadkiller noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/rocketspods_is_realy_underpowered Noen som er enig? Hvis du er like den. Den sia virka bare utrolig sketchy, skriver ikke inn brukernavnet og passordet mitt på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 http://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/rocketspods_is_realy_underpowered Noen som er enig? Hvis du er like den. Den sia virka bare utrolig sketchy, skriver ikke inn brukernavnet og passordet mitt på den. Det er EA sin side. jeg blir ihvertfall redirectet dit fra battelog. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Den sida er 100% legit. Det er deriblandt også der DICE anbefaler at man rapporterer folk som jukser, statpadder o.s.v. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Den sida er 100% legit. Det er deriblandt også der DICE anbefaler at man rapporterer folk som jukser, statpadder o.s.v. Jepp, og hvis du ser til venstre på battlelog ser du feedback and support. Klikker du på den kommer opp leave feedback. Går du inn der kommer du til den siden. Så hvis du har en ide eller en feil du vil raportere bør du bruke den siden. Endret 7. desember 2011 av Faddn Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er patchen virkelig så stor? 3.5GB? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Ja, 3.9GB var den jeg lasta ned, inneholder B2K Endret 7. desember 2011 av kaasa92 Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 De inkluderte Back to Karkand i patchen, som de gjorde da BC2:Vietnam kom ut. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fly er jo bra nok som de er. Etter patchen er det vanskelig å fly heli hvis det er en ok pilot på det andre laget. Vi vil ikke ha et nytt BF2 hvor jets dominerer bakke såpass mye som de gjorde. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så nettopp antennaen på Caspian boarder falle, trodde ikke det var mulig jeg? Artig å se på Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hehe. Jeg har fått den i hodet! (med vilje ) Lenke til kommentar
UGP Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Enda en oppdatering, og spillet funker like dårlig.. hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvordan klarer du å knekke antenna? Jeg har flydd rett i den, skutt den, sprengt den. Det går jo ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå