iNtensimilla Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det skal jo være fullt mulig å plassere retningen en lyd kommer fra uten surroundheadset. CS klarte det for 11 år siden, musikere har gjort det i 50 år. Jeg ble litt overrasket da jeg etter litt spilletid fant ut at jeg faktisk syntes lyden i BF3 er ganske unøyaktig, "grøtete", ustabil og dårlig komprimert. I 1.6 så er stereo med dynamisk surround greit, da det kun er lyder fra footsteps, skudd og granater, bomber osv. Men i BF:3 så er det selvfølgelig håpløst med stereo da det blir en massiv lyd-grøt, som du sier. Det har vært endel problemer med lyden generelt på BF:3. Plutselig faller den ut, og det eneste man hører er deg selv. Mulig lag. Men tror DICE kommer til å fikse mye av dette. Er ihvertfall sikker på at opplevelsen er best med surround headset, og at stereo er for utdatert for BF:3. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg hører hvertfall lite til surround. Jeg var ganske sikker på at alt var satt opp som det skal. Får vel teste litt å se om jeg ikke klare å finne ut av det. :/ Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Forslag til test, få en til å kjøre en buggy eller tank rundt deg, så lukker du øya og prøver å sikte på den (snu siktet mot høyre eller venstre, etter hvor langt til høyre eller venstre det høres ut som) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg tror at det uansett blir lydgrøt når både en tank og et heli kjører forbi deg på samme side. Da hører du lite fra folk som skyter mot deg, på den siden, selv med surround, og det syns jeg er riktig og tror DICE også vil ha det sånn. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøp og salg på forumet er forbudt 4 maps, 10 våpen og 3(?) kjøretøy syntes jeg er plenty for 129,- eller gratis for de som har LE. Kommer til å gi mange timer morro! Klipp og lim fra BF2 ? Joda, neida. Det er ikke sååå dyrt, det er det ikke. Men småstivt. Faretruende nærme CoD mappacks- nivå. Anbefaler å heller kjøpe B2K her fremfor direkte fra EA. (12£) Ser ikke ut til at det går... "This product is available for purchase in Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, and the United Kingdom." Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Koster det samme på Gamersgate. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Husker det var mange som klagde på prisen når MW2 fikk fem nye baner, hvor 2 eller 3 av de var basert på gamle CoD4-baner. Ok det var vel "full pris" også? 400-500,- fu**ings kroner. Ser på steam no at det koster forsatt 14 euro! :O Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøp og salg på forumet er forbudt 4 maps, 10 våpen og 3(?) kjøretøy syntes jeg er plenty for 129,- eller gratis for de som har LE. Kommer til å gi mange timer morro! Klipp og lim fra BF2 ? Joda, neida. Det er ikke sååå dyrt, det er det ikke. Men småstivt. Faretruende nærme CoD mappacks- nivå. Anbefaler å heller kjøpe B2K her fremfor direkte fra EA. (12£) Ser ikke ut til at det går... "This product is available for purchase in Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, and the United Kingdom." Ah. For en gangs skyld er et praktisk å bo i Ungarn:P Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har g930 (trådløse versjonen av g35), og jeg kan ikke skryte mye av surroundlyden i dette spillet. Alt er bare et stort rot. Det er helt umulig å høre hvor noe som helst er. Du klarer omtrent like godt med et mono headsett. Og ja, jeg har satt opp lyden riktig. Savner soundhoring. Surroundlyden er kjempebra. g930 er ikke... Jeg sitter i stua med dataen min og bruker hjemmekinoanlegget mitt. Er ganske bra lyd i BF3 (jeg har ikke hatt noen lydproblemer hittil) Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det tror jeg du har rett i. Det ble litt bedre uten war tapes. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Konge lyd i mitt G35 også Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 G35 er elsk Kan ikke klage nei Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Et vanlig headset er godt nok for å få surround-lyd, det er spillet som må være bra nok designet for at det skal høres bra ut. F.eks, ta på deg et vanlig hodesett (helst et lukket et), og hør på denne: http://www.youtube.com/watch?v=uMkunPQMhN4 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Et vanlig headset er godt nok for å få surround-lyd, det er spillet som må være bra nok designet for at det skal høres bra ut. F.eks, ta på deg et vanlig hodesett (helst et lukket et), og hør på denne: http://www.youtube.com/watch?v=uMkunPQMhN4 Hah creepy! Eneste store problemet jeg har med BF3 er at jeg mister lyden veldig mange ganger, værtfall på 64-players... Logi G35. Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 hei, har ett lite problem... får opp en oransje trikant oppe i høyre hjørne etter siste patch kan verken gå eller skyte, men kan skrive på chaten der. vilt irriterende problem :S noen som vet grunnen? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lurer på en ting. Sensor Assists. Er det T-ugs? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Et vanlig headset er godt nok for å få surround-lyd, det er spillet som må være bra nok designet for at det skal høres bra ut. F.eks, ta på deg et vanlig hodesett (helst et lukket et), og hør på denne: Det er slik det skal være! Lyden i mitt g930 er bra, men surround-lyden er rett å slett crap. Når jeg tester 7.1 i logitech programvaren hører jeg nesten ikke forskjell mellom front og rear. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lurer på en ting. Sensor Assists. Er det T-ugs? De skal fjerne sensor assist ribbon fra tugs så du bare får den fra MAV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå