CapitalSheep Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har g930 (trådløse versjonen av g35), og jeg kan ikke skryte mye av surroundlyden i dette spillet. Alt er bare et stort rot. Det er helt umulig å høre hvor noe som helst er. Du klarer omtrent like godt med et mono headsett. Og ja, jeg har satt opp lyden riktig. Savner soundhoring. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg hører ihvertfall hvor helikopteret er Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Føler at det har blitt fokusert på andre ting. Lyder fra miljøet, og veldig mange småting som tar fokus fra å høre fienden. I tillegg til lyd fra helikoptere, fly, eksplosjoner, og selvfølgelig skudd. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 må man kjøpe de mapsa ifra bf2? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Om du har Limited Edition av BF3, så nei. Har du ikke Limited Edition, så ja. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva koster det for mapsa da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Tror det var 15$. Ca. 86 norske kroner. EDIT: IT-Henrik har svaret. Endret 7. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva koster det for mapsa da? 129,- på Origin. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Men så er det frivillig å kjøpe de og, selv om ja, jeg er enig. Ekstremt dyrt for relativt lite innhold. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har g930 (trådløse versjonen av g35), og jeg kan ikke skryte mye av surroundlyden i dette spillet. Alt er bare et stort rot. Det er helt umulig å høre hvor noe som helst er. Du klarer omtrent like godt med et mono headsett. Og ja, jeg har satt opp lyden riktig. Savner soundhoring. Da er det noe gale mws utstyret ditt. Jeg har G35 og bruker surround i BF3. Er ganske bra. Men litt rart om men ikke har Logitech gaming software i bakgrunnen så blir bassen og trykket i spillet ganske spinkel. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Om dere hadde skaffet dere Limited Edition ville det jo vært "gratis". Limited kostet ikke mer en det den "vanlige" versjonen gjorde Endret 7. desember 2011 av Vertical^ 5 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) 129 kr for fire maps? (eller var det fem? GoO, SP, SK, Wake) Lover jo ikke bra for de senere DLC Men må huske på at det også kommer med flere våpen og kjøretøy. Endret 7. desember 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 For min del: Billig moro i en lang tid fremover. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøp og salg på forumet er forbudt 4 maps, 10 våpen og 3(?) kjøretøy syntes jeg er plenty for 129,- eller gratis for de som har LE. Kommer til å gi mange timer morro! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Syns ikke akkurat 129,- er dyrt gjør vi vel? Særlig med tanke på de gode gamle mappa + en del våpen. Hva er vel 129 kroner idag da? Jeg brukte mer på redbull sist jeg var i butikken og de får jeg ikke i nærheten like mye action ut av som BtK pakken :!: 3 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Husker det var mange som klagde på prisen når MW2 fikk fem nye baner, hvor 2 eller 3 av de var basert på gamle CoD4-baner. BC2: Vietnam. Det er virkelig verdt pengene. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøp og salg på forumet er forbudt 4 maps, 10 våpen og 3(?) kjøretøy syntes jeg er plenty for 129,- eller gratis for de som har LE. Kommer til å gi mange timer morro! Klipp og lim fra BF2 ? Joda, neida. Det er ikke sååå dyrt, det er det ikke. Men småstivt. Faretruende nærme CoD mappacks- nivå. Anbefaler å heller kjøpe B2K her fremfor direkte fra EA. (12£) Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har g930 (trådløse versjonen av g35), og jeg kan ikke skryte mye av surroundlyden i dette spillet. Alt er bare et stort rot. Det er helt umulig å høre hvor noe som helst er. Du klarer omtrent like godt med et mono headsett. Og ja, jeg har satt opp lyden riktig. Savner soundhoring. Har samme headsett, og hører godt hvor ting er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå