lunde1987 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen her som spiller med SOFLAM og kan svare meg på om du får assist poeng når noen skyter på en tanks eller fly som du lyser på? Spilte en runde på caspian border nettopp og da var det en som brukte SOFLAM i starten. Jeg tok et par tankser mens han lyste på de, men plutselig så sluttet han å bruke SOFLAM.. Man får assist poeng. Problemet er bare at det er så jævla kjedelig å stå og operere SOFLAM hele runden når det er så få som faktisk bryr seg. Skal den ikke finne mål selv? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Skal den ikke finne mål selv? Jo, men i min erfaring gjør den bare det om den peker rett på helikopteret/tanken.. mye mer effektivt når man styrer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 trodde at gulf of oman hadde jets pga traileren men neida. kun wake island har det... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 trodde at gulf of oman hadde jets pga traileren men neida. kun wake island har det... Mulig det er jet på pc, siden karta muligens er større med 64 player 3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen her som spiller med SOFLAM og kan svare meg på om du får assist poeng når noen skyter på en tanks eller fly som du lyser på? Spilte en runde på caspian border nettopp og da var det en som brukte SOFLAM i starten. Jeg tok et par tankser mens han lyste på de, men plutselig så sluttet han å bruke SOFLAM.. Systemet virker litt bugget. Jeg fikk assist poeng (50) når noe ble skadet. Men når raketten drepte kjøretøyet så fikk jeg ikke noen poeng. Jeg og en kompis tok ned ett fly med soflam/javalin og jeg fikk ikke noen poeng. Mulig noen andre locket akkurat samtidig. Men tror ikke det. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 gulf of oman er helt rå map. Det med Hotellet ikkesant. Husker jeg spilte demoen av battlefield 2 og der var det kun denne mappen det gikk i et HALVT ÅR. Yessir Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 trodde at gulf of oman hadde jets pga traileren men neida. kun wake island har det... Mulig det er jet på pc, siden karta muligens er større med 64 player ja, men mappet er skummelt lite på ps3! wake island er stort og har jettene med Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Off.. IRNV siktet har blitt betydelig dårligere. Er det en fyr 10meter vekke kan du ikke se han infrarødt. Og blitt vanskeligere å se på avstand.. -.- Ellers leste jeg innlegget av MrLee, sku vært chat mellom rundene. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 13. er det vel Uff, hadde passet mye bedre om det var den 15, for da har jeg min siste eksamen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Digg å bare søke etter norske og svenske servere Dette var et stort pluss med nye browser update 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vet hvordan man faar fikset disse lydproblemene? http://www.youtube.com/watch?v=qio7rXKlRpw Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 trodde at gulf of oman hadde jets pga traileren men neida. kun wake island har det... Gulf of oman blir å ha jets på PC versjonen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er jets nå på gulf of oman. Må ha vært bug i starten Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor hører jeg aldri når noen kommer bak meg og kniver meg? I BC2 hørte jeg ALLTID når noen prøvde og knive meg. Men i BF3 har jeg ikke hørt en eneste gang når noen har kommet bak meg. Jeg har 7.1 headsett og skal høre alt som skjer irundt meg, men ikke i BF3. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor hører jeg aldri når noen kommer bak meg og kniver meg? I BC2 hørte jeg ALLTID når noen prøvde og knive meg. Men i BF3 har jeg ikke hørt en eneste gang når noen har kommet bak meg. Jeg har 7.1 headsett og skal høre alt som skjer irundt meg, men ikke i BF3. Eh, folk sniker seg vel innpå.... Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor hører jeg aldri når noen kommer bak meg og kniver meg? I BC2 hørte jeg ALLTID når noen prøvde og knive meg. Men i BF3 har jeg ikke hørt en eneste gang når noen har kommet bak meg. Jeg har 7.1 headsett og skal høre alt som skjer irundt meg, men ikke i BF3. Eh, folk sniker seg vel innpå.... De skulle laget en funksjon hvor man, hvis man var kjapp, kunne trykke på en knapp for å avverge knivangrep. Hadde vært tøft å havne i nevefight eller at begge hadde dratt kniv! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så lenge de ikke bruker samme nærkamp-modell som på single player campaign, for det er noe av det dårligste jeg noensinne har spilt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor hører jeg aldri når noen kommer bak meg og kniver meg? I BC2 hørte jeg ALLTID når noen prøvde og knive meg. Men i BF3 har jeg ikke hørt en eneste gang når noen har kommet bak meg. Jeg har 7.1 headsett og skal høre alt som skjer irundt meg, men ikke i BF3. Eh, folk sniker seg vel innpå.... Ikke alltid, så på minimappen at det var en som kom løpende mot meg og knivet meg. Hørte han ikke før det var forsent, og jeg spiller med volumet på nesten max. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så lenge de ikke bruker samme nærkamp-modell som på single player campaign, for det er noe av det dårligste jeg noensinne har spilt. For så vidt enig, men de kunne heller laget en mer fri nærkamp-modell. Hadde vært veldig tøft om man i det øyeblikket man blir dratt bakover, og fienden skal til å sette kniven i deg, kunne avverge det. Deretter havne i en nærkamp med kniv og never. Også styre fritt og slå høyre/venstre musetast = høyre/venstre neve Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lyden er ikke helt bra nei. Tror det er -for- mye lyd, rett og slett, at små detaljer som små luskende barneføtter drukner i det store lydbildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå