trollhatt Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) ....."Assignments" fra Back to Karkand PS3 versjon..... Åfyf... jeg kjenner jeg får vondt inni meg. Om det er sånn (på pc) kommer jeg ikke til å se noen av de våpna omtrent. Gjøre "spesialting" for å låse opp saker er noe jeg overhodet ikke har interesse av. Endret 6. desember 2011 av trollhatt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Easter Egg på wake island Edit: En kar på reddit sitt forslag til GUI oppgradering: I likes Endret 6. desember 2011 av Hille 4 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Chat box.. Go away please! Er så enig så enig.. Fjern Chat box da, velger med "H", om du vil ha - Hide - Show - Popup Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 wtf? Har de satt opp bullet damange på fly? Virka plutselig sinnsykt lett å skyte ned andre fly. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Chat mellom rundene er definitivt noe jeg savner, spesiellt med den laaange ventetiden. Får jo ikke kommentert runden eller noe. :/ Med den nye plasseringen så er chatboxen ok sånn ellers. Commo rose må være neste ting de fikser på. Større avstand mellom valgene og mye, mye klarere utheving av valget. For ikke å snakke om en større representasjon av den. Fyll gjerne hele skjermhøyden og tilsvarende i bredde. Valget du peker kan gjerne bli grønt, og det du sier MÅ komme opp i chat'en til de som står rundt deg. Ellers må lyden på det du roper boostes med ca 1000%. For slik det er nå er det ikke vits å bruke den. edit: Hille: Ja det har de. Endret 6. desember 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg hoppet over er gjerde på Caspian Border (tror jeg det var) og får "bad luck". Jeg døde akkurat av å hoppe over et gjerde. Heh. Jeg døde av flyet jeg hoppet ut av på vei opp spiddet meg på vei ned... Bad løkk Endret 6. desember 2011 av Inc Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva har de gjort. Fly er ødelagt og av en eller annen grunn kan jeg ikke skyte lenger. Dessuten får jeg halvparten av scoren jeg bruker å få. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Spiller på Xbox 360, og har enda ikke fått noen patch/oppdatering. Koser meg fortsatt med IRNV Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva faen har skjedd liksom, blei spillerne patchet å eller, jeg sleit etter patchen og ingen av våpna jeg bruker har blitt nerfet, ikke siktene heller. Alt virker liksom så annerledes, er faen meg første gang ever jeg ragequitter BF3, men fuck that shit... Mulig jeg bare var uheldig med laget, ettersom jeg kom på taper laget på de 3 serveren jeg prøvde og laget tapte begge sider i Metro Conq. En ting funka, men siden Frags er nerfet så er det ikke like effektivt som før, men fortsatt mer enn godt nok. Nå blir det kanskje 5 kills per mag i en klynge, før var det opptil 7... Bare løp gjennom røyken, ta de du møter på, deretter tar du laget hardt bakfra Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis jeg bruker vaapen som originalt var i bf3 paa back to kakrand mapsene, blir de fremdeles ranket? og faar vi unlocks paa back to karkand exclusive vaapen? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gled dere til back to karkand! Rush på de nye kartene er helt rått Har spilt et par timer på PS3 nå. Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen her som spiller med SOFLAM og kan svare meg på om du får assist poeng når noen skyter på en tanks eller fly som du lyser på? Spilte en runde på caspian border nettopp og da var det en som brukte SOFLAM i starten. Jeg tok et par tankser mens han lyste på de, men plutselig så sluttet han å bruke SOFLAM.. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Så oss som gamer på pc må vente til 16 desember før allt detta snopet kommer til oss ? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Easter Egg på wake island Edit: En kar på reddit sitt forslag til GUI oppgradering: I likes Dette ville forbedret GUI og generell spillbarhet ganske mye. Absolutt et forslag som burde spres over hele internetten. 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen her som spiller med SOFLAM og kan svare meg på om du får assist poeng når noen skyter på en tanks eller fly som du lyser på? Spilte en runde på caspian border nettopp og da var det en som brukte SOFLAM i starten. Jeg tok et par tankser mens han lyste på de, men plutselig så sluttet han å bruke SOFLAM.. Man får assist poeng. Problemet er bare at det er så jævla kjedelig å stå og operere SOFLAM hele runden når det er så få som faktisk bryr seg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det GUI'et var nydelig! Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. Betyr dette at man må plassere ut nye AT miner hver gang man dør?! Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. Betyr dette at man må plassere ut nye AT miner hver gang man dør?! Ja den er kjip du. ! OG jeg som er expert på sånne mine plasseringer. DU aner ikke hvor mye dobbel kills jeg har fått med de når de kommer sussende inn i flag zonen med bil eller tanks. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lurer på når BF4 kommer... O.o glemte BtK, kanskje det holder til ArmA 3... Neida. Commo rose er ubrukelig, ikke bare fordi man ikke hører noe, eller at den er stygg som få (eller mange for den saks skyld), men fordi de ikke har lagt opp gameplayet til at man skal kunne bruke den. Alt var litt tregere (og mye morsommere) i BF2, hvor den var ganske sentral i taktisk spill... GUIet generelt er det heller ikke noe positivt å si om... Scoreboardet er jo en vits. Evolution of Battlefield my ass. Heller demolition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå