Dassen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvilke våpen er carbine? Engineer våpnene. M4A1, Scar-H, G36C, SM553 osv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 M416 og F2000 er vel også carbine. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvordan får vi de Dog Tags som er active? Dvs som teller score osv. Har sett at folk har visse som viser hvor mange de har drept. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 M416 og F2000 er vel også carbine. nei a-rifler Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Synes jeg kan huske å ha fått Carbine Ribbon av M416 Her kan man i hvert fall få se alle Carbine våpnene: http://bf3blog.com/battlefield-3-smgs-and-carbines/ Endret 6. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Chat box.. Go away please! Er så enig så enig.. Chat boxen er flytta til en plass hvor jeg ikke la merke til den før jeg skrev OG fra battlelog Our plan for the future is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts. Dette betyr at vi kan øve på tomme servere igjen snart Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lol, spillt enda litt mer nå. Ikke en sjel som har følt behovet for å bruke IRNV etter patchen, i hvertfall ikke som jeg har blitt drept av. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hvor finner jeg language patchen til oss med russiske versonen? Skjermen ble svart igjen, etter patchen. nvm.. fant den. Endret 6. desember 2011 av Papirkurven Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Her finner du den Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lol, spillt enda litt mer nå. Ikke en sjel som har følt behovet for å bruke IRNV etter patchen, i hvertfall ikke som jeg har blitt drept av. Da har du ikke møtt meg enda :o Glemmer å se etter om jeg har byttet skite noen ganger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lol, spillt enda litt mer nå. Ikke en sjel som har følt behovet for å bruke IRNV etter patchen, i hvertfall ikke som jeg har blitt drept av. Den har blitt ganske ubrukelig nå ja! Har syndet mye med den, det skal jeg inrømme. Slutt på det nå Men omg..har så og si ikke touchet sniper klassen, og syns det er infernalsk kjedelig å ligge å snipe! Men rifler uten sikte er jo faen meg legendarisk artig å spille med i hardcore modus. 1 skudd så ligger dem stive, herlig følelse Lenke til kommentar
frds Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 skjer me disc på CO-OP? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen som veit åssen man leaver en server når runder er over og man kommer til den overview greia? :S Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Vet ikke om denne er postet før, men her er vertfall "Assignments" fra Back to Karkand PS3 versjon Edit: Kan ikke selv bekrefte om dette er riktig Unlock Famas 10 Revives 10 Heals Unlock HK53 10 Repairs Kill 1 enemy with Repair torch UL: QBB-95 20 kills with LMGs 2 Mortar kills QBU-88 20 kills with sniper rifles 5 laser designations PP19 Arm 10 Mcoms Capture 10 flags Play 2 hours on Karkand L85A2 100 Kills with Assault Rifles 20 kills with underslung grenade launcher Win 5 rounds of SQDM QBZ-95B 50 AT Rocket Kills Destroy 1 enemy vehicle with Repair torch Win 5 rounds of conquest MG36 100 Kills with LMGs 50 Suppression assists 50 Ammo resupplies L96 50 Headshots (note, this doesn't specify with sniper rifles) 50 Spot assists 5 Knife takedowns MK3A1/Jackhammer 10 Kills with PP19 5 Kills in DPV Jeep 10 kills in BTR-90 IFV 2 hours on Sharqi 2 hours on Gulf of Oman Endret 6. desember 2011 av Solsviken Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Da har jeg noe å gjøre i kveld:) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hadde besøk av d0n7bl1nk og gjengen på servern vår Server: The Slaughter House Endret 6. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvilken server er det? Og noen som vet om man kan binde til knapper på mus enda? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det med knappene på musa er sært. På min stasjonære pc fungerer det fint, men om jeg kobler samme musa(g9x) med samme programmvare/drivere så får jeg ikke lov å binde de... Har riktig nok ikke prøvd etter patchen i dag da, har ikke lastet den ned på laptopen ennå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg hoppet over er gjerde på Caspian Border (tror jeg det var) og får "bad luck". Jeg døde akkurat av å hoppe over et gjerde. 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva har skjedd siden den siste patchen? Jeg mista 20-40 FPS etter at jeg oppdaterte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå