dTd Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Har ikke skjedd her? I hvertfall ikke i battlelog... driver å laster ned patchen ennå, så vet ikke om det er anderledes ingame da, men tviler Ingen forskjell i battlelog, så bare at de hadde blitt unlocket automagisk når jeg joinet en server.. Det skal være mulig å ha unranked server med alle våpnene unlocked. Mulig du rota deg inn på en slik ? Det virker som om de har satt ned scoren for å få unlocka co-op våpen bare... For jeg har ikke tilgang til alle Co-op våpen, men noen av de, og jeg har spilt par tre oppdrag. Men før patchen hadde jeg ikke nok poeng til å få den første unlocken en gang, men nå har jeg en del flere Edit: så de har lagt inn ingame ping, men min egen ping vises ikke, flere som har det slik? Endret 6. desember 2011 av dTd Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Har ikke skjedd her? I hvertfall ikke i battlelog... driver å laster ned patchen ennå, så vet ikke om det er anderledes ingame da, men tviler Ingen forskjell i battlelog, så bare at de hadde blitt unlocket automagisk når jeg joinet en server.. Det skal være mulig å ha unranked server med alle våpnene unlocked. Mulig du rota deg inn på en slik ? Nei, det er ranked. Har spilt på flere servere etterpå der alle fortsatt er unlocket. Edit: De er forøvrig unlocked i battlelog også nå. Endret 6. desember 2011 av sn0dig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 De har seriøst redusert co-op scoren du trenger for å unlocke ja.. G3 var vel 440.000 coop score unlock tidligere, nå er den 160.000 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvordan aktiverer jeg battle feed til ps3? Har prøvd å logge inn på battlelog.battlefield.com, men blir avist fordi jeg ikke har kjøpt BF3 (har det på ps3) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 De har seriøst redusert co-op scoren du trenger for å unlocke ja.. G3 var vel 440.000 coop score unlock tidligere, nå er den 160.000 Fuuuuuuuuuu! Dæven det var hat å unlocke. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er co-op scoren man trenger for å unlocke våpnene som er blitt heftig redusert ja. Slik var det før: Co-Op Unlocks: 63,000 - MP412 REX 126,000 - KH2002 189,000 - MP7 252,000 - M39 EMR 315,000 - 93R 378,000 - SG553 441,000 - G3A3 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Prøvde det litt nå. Testet IRNV. Og jo, den første videon fra Metro viser hvordan IRNV er nå. Grønt og lite synlig. Muligens en gfx bug hos meg, vet ikke, for plutselig lyste de opp sånn ca 3 meter fra meg. Hvis det er slik for alle så er den nerfet til det ugjenkjennelige Nice at de endelig gir påskjønnelse til de som supresser også med supression ribbon edit: eller var de der hele tiden?? Supression ribbons har nok vært der hele tiden ja. Jeg synes det er bra at de har nerfet IRNV-sikte, men jeg vet ikke helt om jeg er enig med løsningen. Har selv en del timer bak både AN/PVS-14 og Sophie, og nå ser det ikke direkte troverdig ut. Det er vel heller kanskje ikke poenget, men de kunne f.eks lagt til en cooldown tid før siktet skrur seg på, og/eller eventuelt redusere kontrast istedenfor å gjøre all kontur til grøt. En annen løsning kunne ha vært å gjøre det mer som det termiske sikte i MW2 - mye mer redusert FOV, sort/hvitt fremstilling, pluss de overnevnte punktene. Nu vel, det viktigste er kanskje at det ikke er god mode lenger. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen andre som ikke får opp ping in game? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ser andres, men ikke min egen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen andre som ikke får opp ping in game? Jepp, jeg og noen få andre har kun en strek. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva i huleste? En patch på 12.2 GB? Dette må da være ny rekord. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Den er på 3.9GB, og inneholder mye av BtK... Endret 6. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tenkte jeg skulle laste ned patchen til min bror sidne linja hans er så liten, noen som vet hvor jeg kan få lastet den ned? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hmmm. Her laster den ned 12.2 GB.... Jeg hater origin. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 jippi! Her har BF3 nådd nye levler innen awsome, mens pcen min har nådd bunnmål noen flere med problem med at pcen bare går i bluescreen, og når jeg prøvde og reinstralere windows, kommer jeg ikke inn igjen... FML og fuck sudden death of blue screen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hadde tidenes ragemode her nettopp. Hva faen skjer med at det er helt random om våpenet står på semi eller auto? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flere enn hos meg at M39 EMR rifla er på engineer i følge battlelog? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Chat box.. Go away please! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Chat box.. Go away please! Er så enig så enig.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvilke våpen er carbine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå