Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Weapons MP5 PP-19 L85A2 FAMAS Type 88 L96A1 Jackhammer MG36 Type 95 Type 97 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hmm, store forskjeller på L85A1 og L85A2? :/ BTW MK3A1 = Jackhammer, den er eLSK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hmm, store forskjeller på L85A1 og L85A2? :/ Samme våpen, med noen IRL modifikasjoner for sikker drift, ergo noe som ikke betyr særlig mye in game :-) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Håper bare de har gjort flashlight og irnv-fiks skikkelig Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hmm, store forskjeller på L85A1 og L85A2? :/ Samme våpen, med noen IRL modifikasjoner for sikker drift, ergo noe som ikke betyr særlig mye in game :-) Jej, da blir'e happy times i gatene i karkand! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 IRNV er ubrukelig på avstand nå og det tar litt tid før den funker, så det virker ikke som det er noen grunn til å bruke den lenger. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 IRNV er ubrukelig på avstand nå og det tar litt tid før den funker, så det virker ikke som det er noen grunn til å bruke den lenger. Digg! No more IRNV n00bs @ Metro Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan ikke si meg enig i at IRNV er ubrukelig. Men mindre effektivt, ja det er det. Ellers syns jeg patchen sett i ett er meget bra. Bare synd at hopping tilsynelatende har blitt endre dårligere/latterlig (om det i det heletatt var mulig)... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 IRNV er ubrukelig på avstand nå og det tar litt tid før den funker, så det virker ikke som det er noen grunn til å bruke den lenger. Digg! No more IRNV n00bs @ Metro Vel IRNV noobs? Virkelig? De spotter noob-camperne som står og gjemmer seg som de pungrottene de er. 3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tror faktisk metro er en av de banene det kan bli brukt. Med tanke på den effektive rekkevidden til scopet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Når 90% av dem som ikke springer rund med 8x/12x scope på sniper rifla si bruker IRNV, så er det noe galt med balansen på det. Det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det blir spennende å se hvor dårlig enkelte er til å spotte uten IRNV-en nå. Jeg veit iallfall at jeg skal kjøre på med suppressor for å ikke hjelpe til. Ikke det at det virker som så altfor mange følger med på kartet/zoomer det ut et hakk så man ser mer enn nesetippen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ahh, kongen den nye chatboxen Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 "Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it." Det første jeg presterer å gjøre når jeg setter meg i ett helikopter i dag Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Obligatorisk gaming-skjorte for nerder? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det blir spennende å se hvor dårlig enkelte er til å spotte uten IRNV-en nå. Jeg veit iallfall at jeg skal kjøre på med suppressor for å ikke hjelpe til. Ikke det at det virker som så altfor mange følger med på kartet/zoomer det ut et hakk så man ser mer enn nesetippen. Temmlig sikker på at alle er dårlige til å spotte med andre scops enn IRNV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bestilt slik at jeg kan ha den på når jeg skal på byen i helga Sikkert greit vist enn skal sitte på promperommet å game hele helga :-) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 IRNV er ubrukelig på avstand nå og det tar litt tid før den funker, så det virker ikke som det er noen grunn til å bruke den lenger. Digg! No more IRNV n00bs @ Metro Vel IRNV noobs? Virkelig? De spotter noob-camperne som står og gjemmer seg som de pungrottene de er. IRNV var fint å ha, men ikke på Metro. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hurra, nå ville Origin laste ned alle de 14GBene til BF3 igjen, siden jeg har fjernet TM i navnet på mappen, sånn at spillet skulle fungere... Fikk en sånn en i forrige uke. Måtte bare bite i det sure eplet å la det laste ned på nytt. Idag skulle jeg flytte spillet over på et SSD-raid jeg har til spill, og igjen bød dette på problemer. Jeg var fullstendig forberedt på å la spillet laste ned på på nytt, men det klarte ikke å laste til det nye volumet.... Gammelt lokasjon var D:\spill\origin. nytt var e:\spill\origin. uansett hva jeg gjorde så installerte spillet seg på D\spill\origin... Helvetes horedrittprogram. Endte med å avinstallere alt med origin, bf3 og punkbuster. Koble vekk D:\ disken helt. Installerte selve origin på den nye Edisken.... Nå funker det endelig ser det ut som. Leksjonen er at jeg skal aldri kjøpe noen flere spill på Origin, ikke om Battlefield super virtual free handjob-edition kommer og jeg får betalt for å installere det! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Må instaleres back 2 karkan. Noen min til jeg kan spille:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå