JayMK93 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er Glock 18(full auto) Den du unlocker i co op? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Man får G18 ved rank 30 tror jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Glock 18 er select fire, single og full auto ja. Men det er vel Beretta M93r du unlocker i co-op Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ok takk Er bare 23 atm. Hva foretrekker dere, M93r eller glock 18? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) G18 e fin. Lade om og en kar kommer rundt hjørnet? No problem. Dra opp glocken på ett halvt sekund, blåse av 20 skudd det andre halve sekundet. Endret 6. desember 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan ikke si jeg er noe fan av G18, den tar jeg maks ut en fiende med, bruker jeg M9 eller MP443 tar jeg med litt flaks ut 3-4 enemies. Hvertfall på metro Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Når jeg skal ta handgun medal blir det nok .44 magnum scoped på high ticket metro only servere. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tenker på close up Har tenkt å prøve ut sniper klassen, spiller bare medic å engineer akkurat nå, har ikke hatt bruke for secondary weapon, bare noen få ganger. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg laster ned oppdatering nå 3.9 GB (!) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tenker på close up Har tenkt å prøve ut sniper klassen, spiller bare medic å engineer akkurat nå, har ikke hatt bruke for secondary weapon, bare noen få ganger. Er selv veldig mye medic og bruker masse håndvåpen, møter som regel på flere folk enn jeg rekker å ta med ett magasin fra M416, da er det bare å trekke opp M9 og fyre løs og ta resten, er det flere igjen etter det så er det å gjemme seg å reloade pistol ettersom reload tiden er mye kortere. Fyr av en smoke og løp in og ta de på nytt xD I love this game! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ok takk Er bare 23 atm. Hva foretrekker dere, M93r eller glock 18? G18 supressed. Føler den er mer håndterbar enn M93r, det lille jeg har prøvd den i alle fall. Lenke til kommentar
audible Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Assault class i dette spillet er virkelig begynt å skinne når alle får unlocks på kjøretøyene. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hurra, nå ville Origin laste ned alle de 14GBene til BF3 igjen, siden jeg har fjernet TM i navnet på mappen, sånn at spillet skulle fungere... Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg spiller nesten bare Engineer jeg. LIker så godt den dere G39 ?? et eller annet våpnet. Og jeg innrømmer at jeg er en RPG hore noen ganger ja Kjekt å bare dra den fram når rifla ikke har mere å gå på.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ok takk Er bare 23 atm. Hva foretrekker dere, M93r eller glock 18? G18 supressed. Føler den er mer håndterbar enn M93r, det lille jeg har prøvd den i alle fall. Hmm når du sier det tror jeg at jeg har en eller annen G18... Har alle G18 auto? Har aldri prøvd å se på fire modes. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Da var det oppe igjen ja. Må fremdeles connecte til en server 3 ganger før jeg kommer inn :o Masse fine filters lagt til da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg spiller nesten bare Engineer jeg. LIker så godt den dere G39 ?? et eller annet våpnet. Og jeg innrømmer at jeg er en RPG hore noen ganger ja Kjekt å bare dra den fram når rifla ikke har mere å gå på.. G36C. Faen jeg blir provosert av folk med den og IRNV ( dog,generelt alle med IRNV). Så jævla typisk, blir skutt fra sykt lang avstand bak x antall busker, så går jeg i dekning bak en stein, hva skjer? Jo, jeg får en jævla rakett opp i anus. 2 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nice ^^ ja den var det ja. Jeg bruker aldri det sikte IRNV bruker den 3X4 scope greia. Funker skikkerlig bra. Ja også var det de Tank minene også. Derfor spiller jeg engineer. Tank minene er veldig underrated. Bare plasser dem rett over kanten i oppoverbakke så blåser du tanker og biler på vei inn i flagg zones før de rekker å se dem. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ingame chaten er øverst til venstre nå og serverne er mere stabile. Bare det ikke kommer noe drop outs nå-- Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Yeah! Gleder meg som en liten drittunge til å teste MK3A1, elsker det våpenet, er så sykt sexy! Satser på at med MP5 ingame så gidder jeg å spille litt Engineer igjen å Er L85A1 også med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå