Kakeshoma Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I hele livet... CAAAAAAMPEEEEEEEEER! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Det der sier vel litt om hvor lite effektivt camping er. Hvor mange kills fikk han på de 8 minuttene? Gadd ikke å se hele, men jeg fikk med meg ett kill, og det tok lang tid før det kom. Endret 5. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Irriterende at en fyr på bakken skal tåle så mange raketter fra helikopter! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg så i ca 30 sekunder før jeg fant ut at forteller var en douche. 4 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hva? Fyren virker jo som en seriøs type? http://www.youtube.com/watch?v=T7J6Cy0YMTQ&feature=channel_video_title Endret 5. desember 2011 av chairgame Lenke til kommentar
MrRolexMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva? Fyren virker jo som en seriøs type? http://www.youtube.com/watch?v=T7J6Cy0YMTQ&feature=channel_video_title jeg er døds seriøs Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 jeg ble banna i 72 timer fordi jeg sa "fuck you" i forumet...lol er det mulig ass.. nyt denne videoen imens http://www.youtube.com/watch?v=jdnRwM4H3Mg Faen meg det morsomste jeg har sett i hele dag xD 2 Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det VM i off-topic idag? 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 spar oss plz.. Han redneck trailerpark fyren som kommenterer i siste video er 100 ganger mer underholdene enn dine videoer. Og han suger.. 1 Lenke til kommentar
MrRolexMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 spar oss plz.. Han redneck trailerpark fyren som kommenterer i siste video er 100 ganger mer underholdene enn dine videoer. Og han suger.. prøver ikke og være underholdende. kansje du misforstår?lol Gå og kjøp deg en grandiosa , du virker som en sur gnom 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg syns det var drittmorsomt! Åpenbart en spøk. Lenke til kommentar
MrRolexMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg syns det var drittmorsomt! Åpenbart en spøk. sjekk gjerne min nye assasins creed revolutions video. legger ik ut her, siden dette er bf3 tråd Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg syns det var drittmorsomt! Åpenbart en spøk. sjekk gjerne min nye assasins creed revolutions video. legger ik ut her, siden dette er bf3 tråd Men herregud. Lag deg en egen tråd å slutt å spam her. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 MrRolexMan er for god for oss og denne tråden. Jeg tror vi trenger en separat tråd for å takle hans flammende intensitet. 3 Lenke til kommentar
MrRolexMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 MrRolexMan er for god for oss og denne tråden. Jeg tror vi trenger en separat tråd for å takle hans flammende intensitet. lol Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det matchmaking ala Cod i BF3 på konsoll? Om det er samme systemet er det vel ikke meningen at man skal kunne velge. Ufattelig tragiske greier i såfall, men sånn er det på konsoll. (har mw3 på ps3, så har sett begge sider for å si det sånn) Konsoll har servere og du kan velge hvem bane du vil:) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det der sier vel litt om hvor lite effektivt camping er. Hvor mange kills fikk han på de 8 minuttene? Gadd ikke å se hele, men jeg fikk med meg ett kill, og det tok lang tid før det kom. Han kunne jo faktisk snipe og statsene hans er ikke gærne de heller. 522 SPM er bedre enn de fleste, så effektivt er det tydeligvis, bare uheldig med "session" han flimer på at det er lite folk på serveren. Lenke til kommentar
MrRolexMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det der sier vel litt om hvor lite effektivt camping er. Hvor mange kills fikk han på de 8 minuttene? Gadd ikke å se hele, men jeg fikk med meg ett kill, og det tok lang tid før det kom. Han kunne jo faktisk snipe og statsene hans er ikke gærne de heller. 522 SPM er bedre enn de fleste, så effektivt er det tydeligvis, bare uheldig med "session" han flimer på at det er lite folk på serveren. endelig en som har skjønt det Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Er det matchmaking ala Cod i BF3 på konsoll? Om det er samme systemet er det vel ikke meningen at man skal kunne velge. Ufattelig tragiske greier i såfall, men sånn er det på konsoll. (har mw3 på ps3, så har sett begge sider for å si det sånn) Konsoll har servere og du kan velge hvilken bane du vil:) Fixed. Sorry kunne ikke dy meg, svir i hjertet når jeg ser slikt endelig en som har skjønt det Ser ut som det er assault du spiller mest da, selv om du kaller deg en recon player. Endret 5. desember 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ser ut som det er assault du spiller mest da, selv om du kaller deg en recon player. Ser det fremdeles slik ut? Slapp av du a og bøy deg i støvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå