Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der sier vel litt om hvor lite effektivt camping er. Hvor mange kills fikk han på de 8 minuttene? Gadd ikke å se hele, men jeg fikk med meg ett kill, og det tok lang tid før det kom.

 

Han kunne jo faktisk snipe og statsene hans er ikke gærne de heller. 522 SPM er bedre enn de fleste, så effektivt er det tydeligvis, bare uheldig med "session" han flimer på at det er lite folk på serveren.

Lenke til kommentar

Det der sier vel litt om hvor lite effektivt camping er. Hvor mange kills fikk han på de 8 minuttene? Gadd ikke å se hele, men jeg fikk med meg ett kill, og det tok lang tid før det kom.

 

Han kunne jo faktisk snipe og statsene hans er ikke gærne de heller. 522 SPM er bedre enn de fleste, så effektivt er det tydeligvis, bare uheldig med "session" han flimer på at det er lite folk på serveren.

endelig en som har skjønt det :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det matchmaking ala Cod i BF3 på konsoll? Om det er samme systemet er det vel ikke meningen at man skal kunne velge. Ufattelig tragiske greier i såfall, men sånn er det på konsoll. (har mw3 på ps3, så har sett begge sider for å si det sånn)

Konsoll har servere og du kan velge hvilken bane du vil:)

 

Fixed.

 

Sorry kunne ikke dy meg, svir i hjertet når jeg ser slikt :dontgetit:

 

 

endelig en som har skjønt det :thumbup:

 

Ser ut som det er assault du spiller mest da, selv om du kaller deg en recon player.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...