SPRCO Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Andre som har problemer med at favorites på mystisk vis blir borte? Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Begynner å hate det chat vinduet..... Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Blir borte fra favoritter når serveren er nede, kommer igjen når den er oppe. Men nå er det jo gått 1 mnd+ siden launch, så en del er falt fra f.eks hvis ikke serverleie blir fornyet. De fleste som er borte fra mine favoritter har hatt 0 spillere de siste ukene. TV2 har f.eks fjernet noen av sine dedikerte 64p servere, som Metro conq, Firestorm og Kharg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Andre som har problemer med at favorites på mystisk vis blir borte? Serveren er offline/finnes ikke mere? Lenke til kommentar
Franzedvard Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) er det bare meg, eller er det mange færre som spiller enn det det var på bf2. På bf2 var jo for eksempel tv2 og Bf gotland sine servere fulle døgnet rundt, men på bf3 er det bare et par som er fulle i rushtiden. Sliter med å finne bra servere... Eller er det bare det at folk spiller på konsoll? Endret 5. desember 2011 av Franzedvard 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Haha, hva faen manuil! Dagens random! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mer konsoll, og stort antall kids som spiller MW3 vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det kanskje ett større antall servere å bryne seg på generellt? Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Finnes det servere som har kun grand bazaar, men under 1000 tickets? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet om det er mulig å finne servere for PS3 det man kan spille mer flybaner? Caspian Border, Operation Firestorm, Kharg Island o.s.v? Tror det er enklere på PC der, eller? Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet om det er mulig å finne servere for PS3 det man kan spille mer flybaner? Caspian Border, Operation Firestorm, Kharg Island o.s.v? Tror det er enklere på PC der, eller? Ja, på PC er det rimelig enkelt å finne servere som det. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet om det er mulig å finne servere for PS3 det man kan spille mer flybaner? Caspian Border, Operation Firestorm, Kharg Island o.s.v? Tror det er enklere på PC der, eller? Ja, på PC er det rimelig enkelt å finne servere som det. Tror du det kommer til å bli enklere etterhvert? Var det sånn fra starten eller etter updaten? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Argh. "BF3 has stopped working." Håper patchen fikser dette som jeg sliter spesielt på Firestorm i fly. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det matchmaking ala Cod i BF3 på konsoll? Om det er samme systemet er det vel ikke meningen at man skal kunne velge. Ufattelig tragiske greier i såfall, men sånn er det på konsoll. (har mw3 på ps3, så har sett begge sider for å si det sånn) Lenke til kommentar
MrRolexMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 jeg ble banna i 72 timer fordi jeg sa "fuck you" i forumet...lol er det mulig ass.. nyt denne videoen imens http://www.youtube.com/watch?v=jdnRwM4H3Mg Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Å si fuck you på forumet er vel heller ikke videre nødvendig vel? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Bare det første minuttet fikk meg til å tenke: "Dette må være en av de dårligste kommentar-videoene jeg har sett". Endret 5. desember 2011 av Vertical^ 5 Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Du i filmen minner om holdningene som Ted Frøysland har. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bare det første minuttet fikk meg til å tenke: "Dette må være en av de dårligste kommentar-videoene jeg har sett". Den tanken slo meg veldig mye tidligere enn som så. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 jeg ble banna i 72 timer fordi jeg sa "fuck you" i forumet...lol er det mulig ass.. nyt denne videoen imens http://www.youtube.com/watch?v=jdnRwM4H3Mg Noe av det værste jeg har sett i hele dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå