M@R7!N Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er da ikke noe lag compensation i bf3? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg sliter også med lag til tider, men en tur innom pingtest.net avslører at det er dårlig kvalitet på nettet til Get som sannsynligvis har mesteparten av skylda. Kom etter at de oppgraderte linjene sine... Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nårtid kommer mapsa ifra BF2?? 6. Desember for PS3, 13. Desember for PC og 360. Er det ikke 7. Desember og 14. Desember? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nårtid kommer mapsa ifra BF2?? 6. Desember for PS3, 13. Desember for PC og 360. Er det ikke 7. Desember og 14. Desember? Nope de har endra. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvorfor support soldaten har claymor, det er vel sniper som skulle hatt den er det ikke? Har forresten spilt litt Assault i dag, kjempe morro Grei avveksling fra å løpe rundt med den svære PKP jeg ellers bruker Endret 5. desember 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 PC brukere får innholdet i morgen, men kan ikke spillet det før om ei uke.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Man trenger ikke å løpe rundt med LMG når man er Support. Just saying Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Man trenger ikke å løpe rundt med LMG når man er Support. Just saying Hehe, er klar over det. Men support er support, løper ikke men noe pingle våpen da vettu Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Den patchen som kommer kan vel ikke inneholde karkland mapsa. Er tross alt ikke alle som skal/har kjøpt den pakken. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ligger nok inne uansett, så vis du kjøper det og legger inn koden, så blir det låst opp og er klart til å spille. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Var sånn med Vietnam-pakka til BC2. Alle måtte laste det ned, uavhengig om de skulle kjøpe det eller ei. Når du først hadde aktivert koden, var det å spille med en gang. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skal på LAN med noen folk og skal spille BF3 da... Noen tips hva man kan gjøre da? -Leie server? Alt på PS3 ! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå spiller ikke jeg på PS3, men det burde da ikke være noe problem å finne en server uten folk på? Serverleie er gjerne for minimum 1 måned. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå spiller ikke jeg på PS3, men det burde da ikke være noe problem å finne en server uten folk på? Serverleie er gjerne for minimum 1 måned. Vet ikke akkurat hvordan det funker med å joine en server, med 0 players, etter den nye updaten. Før updaten begynte den bare å lagge... Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Minimum antall spillere for ranked etter siste server update er 4 stykker. Så lenge dere er over 4 spiller så kan dere starte. Om det ikke er satt til 4 spillere er 8 spillere neste alternativ. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Minimum antall spillere for ranked etter siste server update er 4 stykker. Så lenge dere er over 4 spiller så kan dere starte. Om det ikke er satt til 4 spillere er 8 spillere neste alternativ. Men når man lager et squad før man joiner et game, da er det ikke mulig å vare flere enn 4 stykker... Vet du hvordan man blir flere? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen gode HC servere (60% liv) som har 3D spotting på? Og Fast Vehicle Respawn. Og teamkill off! Still looking Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det tror jeg du kan se langt etter Rudde, er en litt vel spesiell kombinasjon. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Bare jeg som syns laser guided missiles til jets er UBRUKELIGE? Får ikke hitmarker en gang, og er jeg heldig får jeg 34 point destroy assist på tanks... Eller er det bare jeg som ikke klarer å bruke dem? Endret 5. desember 2011 av dTd Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen gode HC servere (60% liv) som har 3D spotting på? Og Fast Vehicle Respawn. Og teamkill off! Still looking Ser etter en lignede kombinasjon selv. Si i fra hvis du finner noe. Det at du må knive folk 3-4 ganger forfra for å drepe de begynner å irritere meg. Han får jo tid til å snu seg, bytte til main våpen, bytte til pistol, sikte, for å så drepe meg før jeg får tid til å knive han 3 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå