Feh Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nei seff er det ikke et problem for de som sitter på 100 mb linje, men med 1.5 mb vil det tilsi at jeg ikke får spilt bf3 i morgen kveld i det hele tatt i påvente på at patchen skal bli ferdig. Uansett så tror jeg det er den største patchen jeg har sett til et spill noensinne. Skulle nesten trodd den inneholdt BtK, men den må vel lastes ned separat når den kommer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nei den inneholder BtK. Det var det de sa. at de ønsket å gjøre DLC til separate pakker senere, men at denne inneholder BtK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ser ikke problemet. Når er ikke alle like privilegert med fiberlinje, spesielt når huseier takket nei til å få innlagt for x antall år siden. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ser ikke helt greia med 1000 tickets, ihvertfall ikke på bazaar. Ender alltid opp med at ene laget blir baserapet en hel runde, mens andre laget kontrollerer alt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Ser ikke problemet. http://www.speedtest.net/result/1630669237.png Når er ikke alle like privilegert med fiberlinje, spesielt når huseier takket nei til å få innlagt for x antall år siden. Det var ment som en spøk. Endret 5. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Store patcher har vært en issue til Dice tidligere også. Siste patch til BF2 var vel på ~2GB om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Patchen er på 2 GB grunnet BtK. Samt man har som vane å inkludere alle de tidligere patch'ene i den nye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ser ikke problemet. http://www.speedtest.net/result/1630669237.png Når er ikke alle like privilegert med fiberlinje, spesielt når huseier takket nei til å få innlagt for x antall år siden. Det var ment som en spøk. Vurder å flytte pcen hjem for anledningen :-) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kommer til å savne evige miner jeg. De er jo som regel 240 gratispoeng pr par Skulle til å si det samme selv, lettere poengsamling skal enn se langt etter! Å skyte dem er vel enda lettere. Ingenting er så tilfredstillende som å fyre av et prosjektil fra en stridsvogn og se "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" og vite at en eller annen idiot har brukt tid på å legge de ut kun for å gi deg poeng. Skjønner virkelig ikke hvorfor noen gidder å bruke tiden sin på å legge ut miner, hvor er moroa i det liksom? Det blir litt som å bruke mortar, en plasserer random på mapet der man antar det er folk og håper at noe blir truffet. Nabs ass. Miner er fantastiske. Må bare være litt oppegående når du legger de ut. Rekorden er 6 stk på en gang på Theran highway rush. Den amtracken smalt ja :o Men blir som regel valgt bort til fordel for fixit verktøyet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Store patcher har vært en issue til Dice tidligere også. Siste patch til BF2 var vel på ~2GB om jeg ikke husker helt feil. Siste patch til Bf2 inneholdt vel alt innholdet fra alle addon pakkene som gratis innhold, så det er ikke merkelig at den var stor? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nårtid kommer mapsa ifra BF2?? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Miner er digg å ha. M ikke for poengene alene men pga det kan hindre at tanksen kommer seg inn på området Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nårtid kommer mapsa ifra BF2?? 6. Desember for PS3, 13. Desember for PC og 360. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som har tips til hvordan jeg raskest mulig kan få siste unlocken i CO-OP? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Siste mapet. Løpe til bomba. Faile. Starte på ny. Faile, osv. Ikke testet selv, men hørt påstander ^^ På easy. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er det i morgen patchen til pc kommer? Liker ikke at IRNV blir nerfet men bryr meg ikke så mye... Bare irriterende at folk klager på den. Ser derimot veldig fram til nerf av flash light Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da er det bare å utnytte IRNV så lenge og så mye man kan før nerfen kommer Lenke til kommentar
Halky Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hmm flere her inne som har slitt med lagg idag? Har spilt noen runder nå og har mer eller mindre hatt lagg gjennom alle rundene ;/ Dør mye grunnet laggingen også, da jeg ikke ser fienden før jeg plutselig er død xD Det samme gjelder kjøretøyene, kjører fremover og plutselig blir jeg plassert flere meter bak over Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hmm flere her inne som har slitt med lagg idag? Har spilt noen runder nå og har mer eller mindre hatt lagg gjennom alle rundene ;/ Dør mye grunnet laggingen også, da jeg ikke ser fienden før jeg plutselig er død xD Det samme gjelder kjøretøyene, kjører fremover og plutselig blir jeg plassert flere meter bak over Har hatt samme problemet helt siden forrige patch. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lagger hardt på Co-op med public person, går ikke an å fly med lag. Plutselig er jeg i bakken -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå