Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).

Det jeg gleder meg mest til. Er drit lei av å kjøre på de stygge minene støtt og stadig. Er så utrolig vanskelig å få øye på de kontra BC2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).

Det jeg gleder meg mest til. Er drit lei av å kjøre på de stygge minene støtt og stadig. Er så utrolig vanskelig å få øye på de kontra BC2.

Hadde vert bedre hvis det er slik i bc2 at de kan bare legge ut et max antal miner, hvis den overgaaes blir de forste erstattet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da følger du ikke med. kjører sjeldent eller aldri på dem.

Men den fiksen deres er idiotisk. BC2 løsningen funket helt fint... max 6(eller 8?) miner ute til enhver tid. legger du ut en nr 7/9, så forsvinner nr 1 o.s.v.

Kommer til å savne evige miner jeg. De er jo som regel 240 gratispoeng pr par

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skulle til å si det samme selv, lettere poengsamling skal enn se langt etter!

Lenke til kommentar

Skulle til å si det samme selv, lettere poengsamling skal enn se langt etter!

Å skyte dem er vel enda lettere. Ingenting er så tilfredstillende som å fyre av et prosjektil fra en stridsvogn og se "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" "Mine exploded 20" og vite at en eller annen idiot har brukt tid på å legge de ut kun for å gi deg poeng. Skjønner virkelig ikke hvorfor noen gidder å bruke tiden sin på å legge ut miner, hvor er moroa i det liksom? Det blir litt som å bruke mortar, en plasserer random på mapet der man antar det er folk og håper at noe blir truffet. Nabs ass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, my bad :)

Har dere sett at kanonen på fly skal bli enda bedre? Kommer til å bli tøft å være stridsvogn og helikopter fremover.

Det jeg gleder meg mest til er den forbaska lommelykta, frag rounds på shotgun (FFFFFUUUU USAS!), økt range på laser designating og max høyde på fly på Noshahar Canals (fly har jo vært ubrukelig på mapet til nå).

Lenke til kommentar

Full changelog til patchen som kommer i morgen.

-Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.

-Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.

-Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.

no-darth_vader.jpg

Og kan de for fanden ikke fikse slik at Havoc ikke er et flygende badekar sammenlignet med Viper? Når det gjelder å gi Viper en chaingun lik havoc sin som den ikke har i virkeligheten da er det "Game balance! Screw realism" men når det gjelder handlingen av helikoptrene da er det "Realism! Screw game balance".

Lenke til kommentar

2GB, bollocks!

Ser ikke problemet.

1630669237.png

Tipper det er Karkand-filer der også som unlockes neste uke.

Det er korrekt. De har uttalt at det ikke er optimalt og at de skal etterstrebe separat DLC-nedlasting senere.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...