Nizzen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Nå er jeg snart service rank 5, men føler absolutt ikke at jeg har accomplisha noe i det hele tatt. Jeg syntes BF3 er et meget bra spill, å spiller det mange timer hver dag. Men jeg savner den gleden av å ranke etter mye hard jobbing - noe som BF2 serverte. Hvor det tok lang tid å nå colonel. Nå kommer snart Back to Karkand å slik som jeg ser det kommer jo alle til å være colonel ++ Det betyr ikkje at det er flere gode som spiller Finnes mange "høye" ranka personer som er noobs, inkludert meg Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Har ikke peiling. Her er serveren. http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/05d858d9-af6b-424b-b5f1-2cc6dbd08142/ Endret 4. desember 2011 av Cruentus Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 I all verden skal du på en server i usa :o Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I all verden skal du på en server i usa :o Ja hva i helvete mann? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå har jeg spilt BF3 i snart 50 timer og er ferdig med å levle engineer klassen. Har ikke prøvd noen av de andre klassene og lurer på hva jeg bør være av de tre andre? Har såvidt testet sniper i 3 min og ble helt udugelig fordi jeg ikke hadde bazooka, jeg bruker nesten bare bazooka. Jeg forstår ikke at folk gidder å være sniper når man har en kill radius på 0. Så tenker jeg at assault klassen har granatkaster, er den effektiv? Er det en sen unlock? Heavy gunner har jo mortar, men jeg har kasta musa i veggen så mange ganger på grunn av dem at det blir litt dobbeltmoralskt. No offence, men du høres ut som en jeg hater å spille mot So true. Har man ikke aim, har man alltids RPG/SMAW 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Eneste gangene jeg bruker RPG/SMAW mot personell er hvis jeg har den framme for å ta et kjøretøy, og en fyr plutselig popper fram. Har en tendens til å fyre løs i refleks =P Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet hva de skal nerfe i neste patch? Har hort IRNV, noe jeg syns er taapelig, siden flashligh og F2000 er langt verre... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvorfor er det tåpelig at de skal nerfe IRNV? Den er både ubalansert og ikke realistisk slik den er nå, to grunner som alene hadde vært nok til en forandring (f.eks. M416, dvs. HK416 fikk fjernet burst ettersom den ikke har det IRL). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Og ingen reagerer på F2000 spray? Det er ikke pray med der, som dere sikkert ser. For du behøver ikke be for å treffe. Det holde med å spraye. Hva med å la spillet være forholdsvis likt, og istedet fikse battlelog og Origin så man ikke detter ut hver gang man har sin livs runde (det er alltid da man faller ut, weird, huh?) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 http://bf3stats.com/ Dette var en kul side for å dykke litt dypere i stats orgien i BF3, samt se hvordan man ligger ann i forhold til andre i verden. Må si jeg er fornøyd med å være 2570 spilleren i verden med mest MVP http://bf3stats.com/stats_pc/Poet-X Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kul side. Må bare knekke selvtilliten din og si jeg er nr. 404 i skrivende stund på antal MVP på PC og nr 770 om man teller med XBOX og PS3 spillere. Er forøvrig 534 beste i verden på antall Ace Squads. http://bf3stats.com/stats_pc/Polly_Ester_NO Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvorfor er det tåpelig at de skal nerfe IRNV? Den er både ubalansert og ikke realistisk slik den er nå, to grunner som alene hadde vært nok til en forandring (f.eks. M416, dvs. HK416 fikk fjernet burst ettersom den ikke har det IRL). Spiller like godt med IRNV som med vanlig sikte... Eneste fordelen med IRNV er at man ser campere bedre, som er en bra sak ide jeg misliker campere. Flashlight derimot, er langt verre, den er faen meg verre enn solen -.- http://bf3stats.com/stats_pc/jaymk93 Ikke noe aa skryte av Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 De skal nerfe flashlight også.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja men horte det bare var ved lang avstand... Er helt umulig aa se en drit naar du har en flashlight 10meter unna Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg kan leve med det. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg hoerer aldri noen klage paa AS VAL... Klarer ikke engang aa reagere foer jeg blir drept av den, likevel klager folk paa irnv, rpg mot inf. osv -.- Blir irritert av AS VAL Hva med USAS med granat. Latterlig overpowered! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg kan leve med det. wat. Den overste bildet er slik jeg har det, og jeg har ikke sjans... Jeg hoerer aldri noen klage paa AS VAL... Klarer ikke engang aa reagere foer jeg blir drept av den, likevel klager folk paa irnv, rpg mot inf. osv -.- Blir irritert av AS VAL Hva med USAS med granat. Latterlig overpowered! Ja spillte TDM naa nettopp og raget hver gang jeg ble skutt av dem :@ Er saa latterlig mere ting som er verre enn IRNV, jeg skjonner ikke folk... Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 870MCS og C4 er egentlig alt man trenger. Kos! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Full changelog til patchen som kommer i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå