Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fare for å gjenta noe som er svart på før: Mulighet for å reservere nicks som det var i bf2 før release?

Om de gjør det samme som i BC2, så kan man sikkert gjøre det når det er Beta. Altså at man oppretter en bruker i betaen, så får man beholde navnet etter spillet er sluppet.

Lenke til kommentar

Da burde EA ihvertfall endre på hva som står på sidene dems..

 

http://www.ea.com/1/beta

Want to be among the first to get hands-on with Battlefield 3? If you own Medal of Honor Limited Edition you will receive an invitation to the Battlefield 3 beta within 12-months following the release of Medal of Honor.

 

ringte til EA kundesupport i Norge og de kunne verfisere at det holder at man eier Medal of honor Limited Edition. Da går det vell hett for seg på komplett tenker jeg :p

 

til komplett: dere kan bare sende meg en epost så kan vi avtale provisjon, lawl.

Endret av Sylkvass
Lenke til kommentar

Var egentlig et utrolig skuffende preview. Følte ikke at det er så mye poeng for meg å lese om en bane som er så inmari flott. Det vet vi jo allerede. Eneste bilde vi fikk var jo concept art. Så må vi antageligvis vente 1 uke til for å få concept art og høre om hvor morsomt folk har hatt det med Wake Island disse årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var egentlig et utrolig skuffende preview. Følte ikke at det er så mye poeng for meg å lese om en bane som er så inmari flott. Det vet vi jo allerede. Eneste bilde vi fikk var jo concept art. Så må vi antageligvis vente 1 uke til for å få concept art og høre om hvor morsomt folk har hatt det med Wake Island disse årene.

 

Noen blir aldri fornøyd.. :dontgetit:

 

Be glad we got anything, synes det var bra jeg! :)

Lenke til kommentar

Er det er maleri eller..? Grafikken så rææva ut.

Ser ut som et maleri, ja. Kan vel kanskje være "art" som blir laget på planleggingsstadiet (husker ikke riktig navn for dette).

 

edit, concept art heter det ja! :)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...