Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har unocka alt på allt bortsett fra sniperklassen på 65 tiimer. Så om du brukte så lang tid på å rpg folk og ikke skyte må du være en dårlig spiller:p

Ja, jeg roter mye rundt. Men spiller mye på servere med 16 spillere og bare loker. Har ingen annen score enn kills, kill assists og flagg. http://bf3stats.com/stats_pc/zonked3

Hvis man vil ha mye score/min spiller man Metro der du blir reviewet hele tiden og man får kills hele tiden, det er utrolig enkelt og greit. Kan få 10k på en runde hvis du er medic.

Jeg bruker ikke bare rockets, men det er veldig effektivt på lange avstander.

EDIT: Spiller Squad Deathmatch og.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Fy faen jeg begynner seriøst å hate origin/battlelog comboen. Får beskjed om å installere spillet først, trykker jeg på meldingen under game manager i origin blir jeg sendt til butikken for å kjøpe BF3 :p Nyformmatert pc og fresh intall av BF3 og greier...herlig DICE!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva er greia med at noen folk dreper meg så syyyykt kjapt (infanteri?

Bruker samme våpen som de fleste, men klarer aldri å drepe folk på 1-6 skudd. Er ingenting i veien med aimen, bare syntes det er litt brutalt av og til :p

Flere ganger jeg har tømt halve magasinet mot en på kloss hold med definitive treff, så dreper han meg og har igjen 60-100% på killcam, uten å være assault med medkit.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt BF3 i snart 50 timer og er ferdig med å levle engineer klassen. Har ikke prøvd noen av de andre klassene og lurer på hva jeg bør være av de tre andre? Har såvidt testet sniper i 3 min og ble helt udugelig fordi jeg ikke hadde bazooka, jeg bruker nesten bare bazooka. Jeg forstår ikke at folk gidder å være sniper når man har en kill radius på 0. Så tenker jeg at assault klassen har granatkaster, er den effektiv? Er det en sen unlock? Heavy gunner har jo mortar, men jeg har kasta musa i veggen så mange ganger på grunn av dem at det blir litt dobbeltmoralskt.

No offence, men du høres ut som en jeg hater å spille mot :tease:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hva er greia med at noen folk dreper meg så syyyykt kjapt (infanteri?

Bruker samme våpen som de fleste, men klarer aldri å drepe folk på 1-6 skudd. Er ingenting i veien med aimen, bare syntes det er litt brutalt av og til :p

Flere ganger jeg har tømt halve magasinet mot en på kloss hold med definitive treff, så dreper han meg og har igjen 60-100% på killcam, uten å være assault med medkit.

Lag compensation.

Lenke til kommentar

En som Bruker RPG som mainweapon mot infanteri kaster musa i veggen p.g.a. mortar?

Oh the sweet irony.

Jeg har nesten ikke opplevd å bli skutt av rockets utenfor Metro. Og den samme regelen som gjelder å holde seg unna snipere, skal du overleve må du røre på deg. Selv om raketter har mye radius så går de sakte. Man kan nesten løpe fra dem. Du får kills når du skyter en kar som sitter bak en stein langt unna, ofte snipere med en hel gjeng andre snipere.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Nå er jeg snart service rank 5, men føler absolutt ikke at jeg har accomplisha noe i det hele tatt.

Jeg syntes BF3 er et meget bra spill, å spiller det mange timer hver dag. Men jeg savner den gleden av å ranke etter mye hard jobbing - noe som BF2 serverte. Hvor det tok lang tid å nå colonel.

Nå kommer snart Back to Karkand å slik som jeg ser det kommer jo alle til å være colonel ++

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...