Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IRNV'en i spillet er vel en mix av FLIR og regulær NV?

 

Tenker hovedsaklig fordi den gjengir temperaturene i omgivelsene veldig dårlig, så er ikke no regulær "varmesøkende" akkurat.

 

Og hvis den er IR, hvorfor viser den da temperatur på personer?

 

DICE har tatt seg noen friheter ser det ut til.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

IRNV'en i spillet er vel en mix av FLIR og regulær NV?

 

Tenker hovedsaklig fordi den gjengir temperaturene i omgivelsene veldig dårlig, så er ikke no regulær "varmesøkende" akkurat.

 

Og hvis den er IR, hvorfor viser den da temperatur på personer?

 

DICE har tatt seg noen friheter ser det ut til.

 

Den heteter ENVG i "virkligheten", og ja, den fungerer som DICE har laget...bortsett for at den i spillet er naturligvis bedre.

 

LINK

 

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom inn på 2 servere på live nå har det klikka helt :mad: gidder ikke dette tullet bytter det inn mandagen

 

 

Åh så sinna! :D

 

Kan anbefale deg å kjøpe deg BF:3 på PC forøvrig. Jeg spilte BF:3 på Xbox 360 og ble dritt lei av dårlig ping/lag og andre bugs. Kjøpte meg nytt hovedkort, prosessor, ram og skjermkort til pcen min, og nå ruler jeg MVP på PC i steden! :)

PC vs. Konsoll:

+ Mye smoothere gameplay, mindre lag og bedre hit-detection

+ Mye penere grafikk

+ Mulighet for større games med flere spillere og større baner (Conquest A-E)

- Dårlig server browser via Origin(i nettleseren :S) ..ville heller hatt ingame server browser som på konsoll, CS osv.

| Dårlige patcher og drivere nå, it seems. Men det blir bedre etter hvert :)

 

 

Jeg savner noen å spille med da :/ Har vært aktiv på konsoll og hadde 100 norske folk på vennelista, mens på Origin på PC har jeg foreløbig 1 venn.. Add meg a!? :D OriginID: "iBr1ck"

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Kom inn på 2 servere på live nå har det klikka helt :mad: gidder ikke dette tullet bytter det inn mandagen

 

 

Åh så sinna! :D

 

Kan anbefale deg å kjøpe deg BF:3 på PC forøvrig. Jeg spilte BF:3 på Xbox 360 og ble dritt lei av dårlig ping/lag og andre bugs. Kjøpte meg nytt hovedkort, prosessor, ram og skjermkort til pcen min, og nå ruler jeg MVP på PC i steden! :)

PC vs. Konsoll:

+ Mye smoothere gameplay, mindre lag og bedre hit-detection

+ Mye penere grafikk

+ Mulighet for større games med flere spillere og større baner (Conquest A-E)

- Dårlig server browser via Origin(i nettleseren :S) ..ville heller hatt ingame server browser som på konsoll, CS osv.

| Dårlige patcher og drivere nå, it seems. Men det blir bedre etter hvert :)

 

 

Jeg savner noen å spille med da :/ Har vært aktiv på konsoll og hadde 100 norske folk på vennelista, mens på Origin på PC har jeg foreløbig 1 venn.. Add meg a!? :D OriginID: "iBr1ck"

 

Addet deg :)

Lenke til kommentar

Når kommer neste "stor" patch? BF3 fryser med svart skjerm og deretter "svarer ikke". Utrolig irriterende i grunn. Det er når dette skjer, at jeg får lyst til å spille på konsoll. Egentlig er jeg skuffa over hvor dårlig BF3 har fungert for meg. :(

 

 

Du finner sikkert en fix her til problemet ditt.

 

http://sonsofvalour.forumotion.co.nz/t687-battlefield-3-tweaks-and-fixes

Lenke til kommentar

Når kommer neste "stor" patch? BF3 fryser med svart skjerm og deretter "svarer ikke". Utrolig irriterende i grunn. Det er når dette skjer, at jeg får lyst til å spille på konsoll. Egentlig er jeg skuffa over hvor dårlig BF3 har fungert for meg. :(

 

 

Du finner sikkert en fix her til problemet ditt.

 

http://sonsofvalour.forumotion.co.nz/t687-battlefield-3-tweaks-and-fixes

 

Takk så mye! Knallbra link!

Blir spennende å se om det virker.

Lenke til kommentar

Kan noen lære meg å sette spillet opp med v-sync ON uten at det blir litt forsinkelse med musa?

 

Jeg får det ikkje til :dontgetit: Fps'en er iallefall høy nok, så det skal ikkje være noe problem.

 

Flyter veldig bra med v-sync on. Kjører det meste på ultra i 1080p og får 120-200fps på alle baner. Minimum fps er på ca 110fps.

 

kjører 6990+6970 trifire med 980x.

 

Har testet tripple buffering og litt annet, men får den forbaska muse forsinkelsen :p

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...