Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Var inne paa en server, hvor den eneste regelen var aa ikke bruke irnv... Synes det blir for teit, jeg synes ikke irnv er OP i det hele tatt, til og med sniper er et storre problem enn irnv...

Du må innrømme at en som bruker IRNV har en ganske stor fordel over en som ikke bruker det.

Lenke til kommentar

Var inne paa en server, hvor den eneste regelen var aa ikke bruke irnv... Synes det blir for teit, jeg synes ikke irnv er OP i det hele tatt, til og med sniper er et storre problem enn irnv...

Du må innrømme at en som bruker IRNV har en ganske stor fordel over en som ikke bruker det.

Hvis du nesten er blind saa ja :p

Lenke til kommentar

Bruker du IRNV? Hvis ja, hvorfor bruker du det? Fordi det er bedre enn de andre siktemidlene? I så fall, vil ikke det bety at det har en fordel over alternativene?

Hvis du ikke bruker IRNV er det greit. Hvis du bruker IRNV, men ikke synes det er bedre enn de andre siktemidlene, er det totalt ulogisk av deg å bruke den.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Så... Flere som har problemer med LAGG på alt av servere?

Hadde forresten en morro omgang på Metro, joinet når det var rundt 100-150 tickets igjen på RU laget, Og vi i us hadde det som var av flagg inne.. Plukka folk medM27 eller hva den nå heter, og fikk 3 resupply pins, combat efficiency, og en k/d på 8/0 :p

Lenke til kommentar

n00b

Neida. IRNV skal nerfes neste patch-runde, så antar det blir bedre. Jeg har begynt å bruke holo/reddot slik at jeg blir vandt med det og ikke blir buttfucked når IRNV (ifølge lekkede videoer) blir totalt ubrukelig etter 6 desember.

Kilde?

Lenke til kommentar

Hva blir endret med IRNV? kan ikke si at NV er nødvendig på noen av kartene, så de kunne like så godt fjernet det.

Den skal bli rettet mot close combat og gjort nærmest ubrukelig på avstand. Syntes imidlertid det ikke virker å være sååå veldig ubrukelig ifølge denne videoen.

http://www.youtube.com/watch?v=Picz26O0UVA&feature=player_embedded

Å nerfe IRNV på denne måten mener jeg også er feil. De burde heller gjort IRNV-sikte mer følsomt for lys og gjort at kuler og flammer lyser opp og lager et helvete på skjermen din dersom du blir skutt på og du ser gjennom sikte. Gir liten mening å gjøre den dårligere på avstand.

Lenke til kommentar

Når kommer neste "stor" patch? BF3 fryser med svart skjerm og deretter "svarer ikke". Utrolig irriterende i grunn. Det er når dette skjer, at jeg får lyst til å spille på konsoll. Egentlig er jeg skuffa over hvor dårlig BF3 har fungert for meg. :(

6 desember.

Nymo, hva skjer med å spille på 1000 ticket Metro 24/7. Må jo være et mareritt

Lenke til kommentar

6 desember.

Nymo, hva skjer med å spille på 1000 ticket Metro 24/7. Må jo være et mareritt

Haha, det er et mareritt. Spiller bare når jeg føler for å trolle. Fikk nettopp 38 killstreak med MAV, og smoke launcher er hysterisk på det mappet! :p

Lenke til kommentar

Når kommer neste "stor" patch? BF3 fryser med svart skjerm og deretter "svarer ikke". Utrolig irriterende i grunn. Det er når dette skjer, at jeg får lyst til å spille på konsoll. Egentlig er jeg skuffa over hvor dårlig BF3 har fungert for meg. :(

Er sånn her innimellom også, irriterende ja...

Skjer nesten alltid første gangen jeg prøver å joine en server etter å ha satt på pc'n også, veldig frustrerende når man har venta i kø, og dermed taper plassen i den.

Lenke til kommentar

Akkurat dette har skjedd for meg 4 ganger, og skjedd minst like mange ganger for en annen jeg spillte med. Dette skjedde aldri for meg før patchen, så noe er feil en plass :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...