Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg får ikke engang SOFLAM og MAv til å lette fra bakken... Hjelp mottas med takk. For å få SOFLAM til å lette må du holde inne alt, for så hamre løs på F4 så hardt du klarer, evt så skal den bare plasseres ut. Mav har space som default for å øke høyde, og ctrl for å dale. HAHA! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei ! Til dere som husker meg fra tidligere: Legg meg gjerne til på Battlelog. Spillte BF:BC2 med mange av dere Hadde vært morro å begynt å spille BF3 med dere. BF3 navn: HansiFansi Btw bruker dere noe clan tag? Husker vi brukte [HW.NO] eller [HW] på BF:BC2 Se der ja, du og jeg har drept hverandre noen ganger Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Eksisterer ikke EA live chat support lengre? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvilken hagle liker folk best? Og evt hvorfor? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hvilken hagle liker folk best? Og evt hvorfor? 870CS med flechette rounds, vet ikke helt hvorfor men jeg har det ganske gøy når jeg bruker den, har over 1000 kills med den så langt. Endret 3. desember 2011 av pxK Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 2 hit kill med dem? På de som står bak hovedmålet også`? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er som regel 1 hit kills om de står på råd etter hver andre i short range, på medium range så er det 2-3 shots. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvilken hagle liker folk best? Og evt hvorfor? Det blir 870'en for min del. Høy skade som åpner for stor tilpassningsfaktor, som igjen gir deg en veldig allsidig platform (dog, jeg ser ingen grunn til å ikke kjøre slugs). Det viktigste for min del er at den gjør mye skade/skudd, siden jeg ønsker å bruke minst mulig tid per tryne når jeg først tyr til hagla. I tillegg vet jo alle at det er pump action som river skinnet av pølsa - alt annet blir jentete og veikt! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvilken hagle liker folk best? Og evt hvorfor? 870CS med flechette rounds, vet ikke helt hvorfor men jeg har det ganske gøy når jeg bruker den, har over 1000 kills med den så langt. USAS-12 med extended mag og IRNV. Den bare må bli nerfet snart... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Eksisterer ikke EA live chat support lengre? Jeg brukte den for ikke mange ukene siden. Tror de bare har gjort den litt mindre tilgjengelig, så man bruker andre alternativer for hjelp først. Prøv denne lenken Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvilken hagle liker folk best? Og evt hvorfor? 870CS med flechette rounds, vet ikke helt hvorfor men jeg har det ganske gøy når jeg bruker den, har over 1000 kills med den så langt. USAS-12 med extended mag og IRNV. Den bare må bli nerfet snart... Du må ikke glemme explosive rounds, helst på 64 slot operation metro conquest Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Team DM på Kharg Island er texas! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du må ikke glemme explosive rounds, helst på 64 slot operation metro conquest Frag rounds blir jo nerfet nå. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvilken hagle liker folk best? Og evt hvorfor? 870CS med flechette rounds, vet ikke helt hvorfor men jeg har det ganske gøy når jeg bruker den, har over 1000 kills med den så langt. USAS-12 med extended mag og IRNV. Den bare må bli nerfet snart... Er jo som å gå rundt med en tank gun i hånda, 0 aim krever det også. Latterlig. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vel, det er fortsatt bedre enn alle som faktisk går rundt med n00btube, folk som spammer M320 blindt og MAV'ere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skal si folk klager... Jeg bare spiller jeg Kanskje jeg er for gammel til å irritere meg om slike småting 2 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Etter patchen på tirsdag er det nok mange som raskt finner ut at spillet blir veldig mye vanskeligere uten IRNV. Et viktig aspekt ved BF er jo å spotte fienden før han spotter deg, og med IRNV instantspotter du alle Endret 3. desember 2011 av SPRCO Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Var inne paa en server, hvor den eneste regelen var aa ikke bruke irnv... Synes det blir for teit, jeg synes ikke irnv er OP i det hele tatt, til og med sniper er et storre problem enn irnv... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Spill på en annen server da. De som betaler for den skal få bestemme sånt. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sa bare min mening... Folk klager for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå