CapitalSheep Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) @bad__ip Jeg hadde hvertfall gått lei, ser det ikke på som så veldig spennende Men bra du har funnet deg et leketøy da Hvis du ikke er lei etter 1613 kills med mav, blir man aldri lei. Endret 2. desember 2011 av mas222 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 @bad__ip Jeg hadde hvertfall gått lei, ser det ikke på som så veldig spennende Men bra du har funnet deg et leketøy da Hvis du ikke er lei etter 1613 kills med mav, blir man aldri lei. Mulig, men går fort å få kills da man gjerne tar 100 stk på en 1000 tick runde... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 http://youtu.be/4KCP218f04k?hd=1 Eneste videomaterialet jeg hadde tilgjengelig, har ikke filmet no mer enn den runden der... Men dere tar poenget. Det er snakk om MAV og mine 1600 kills med den ++ haha, U MAV bro? Konge! Ser ut som du har kjørt litt før på metro. Du virket ganske kjent der oppe Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Bruker du mus og tastatur eller bare taster til og styre den? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvorfor kjører BF3 i 32bit til meg? Er det mulig å få det til å kjøre 64bit så jeg får utnytta rammen min? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er det mulig å få marksman hs over 1000m? Ser på leaderboard at det lengste er over 3000m, men den tror jeg ikke på... Hørt påstander om at 975m er max med sniperene. Har en på 1077m, men da stod jeg i basen og sente ut en EOD bot og sveiste en sniper i hodet. De som er helt på toppen har nok rigget det til med en på hvert lag og stått i hver sin ende av mapet. Ikke sikker på hvordan han nesten har greid 4000 meter. Men tror at avstanden dobbler seg hvis du kjører avgårde med en jeep. Setter boten ifra deg og kjører til motsatt ende av mapet. Trenger noen som kan bekrefte det da Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Konge! Ser ut som du har kjørt litt før på metro. Du virket ganske kjent der oppe Har kjørt noen runder på Metro nå for å si det sånn. Men er fortsatt mange stolper som står dumt plassert Føler egentlig det er litt "Tjnome" følelser rundt det hele, var det ikke han som var så vill med heli på Valparaiso? (BC2) Bruker du mus og tastatur eller bare taster til og styre den? Bruker mus og tastatur, men bytter innimellom til taster for å snu raskt eller vis folk står i klynger. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 http://youtu.be/4KCP218f04k?hd=1 Eneste videomaterialet jeg hadde tilgjengelig, har ikke filmet no mer enn den runden der... Men dere tar poenget. Det er snakk om MAV og mine 1600 kills med den ++ haha, U MAV bro? Noe sånt jeg tenkte meg. Men for en mega-exploit da! Regner med det blir fikset snart, ser ikke hvorfor MAV skal kunne road-kille så enkelt. Er ikke veldig realistisk at en kamerarobot med beskyttede vifteblader skal drepe soldater ved å kræsje i dem i 12 km/t. Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er det ikke på tide at MAV blir nerfet? Blir jo rapet av de på metro hele dagen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Syns MAV er jævla vanskelig jeg. Får så og si aldri roadkill, så om noen er gode med de, så kan nå de få lov til å være god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Skal enn første spille Metro CQL, så anbefaler jeg OldMenGaming(eller noe sånt), regel mot MAV og anti-tanks :-) Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Roadkill med mav er ikke så lett som det ser ut som.. Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Roadkill med mav er ikke så lett som det ser ut som.. Helt sant. Testet idag for å sjekke ut, men gav fort opp 1 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Syns MAV er jævla vanskelig jeg. Får så og si aldri roadkill, så om noen er gode med de, så kan nå de få lov til å være god. Tar litt tid å lære seg, og synes godt den kan bli nerfet, men da må den bli bedre på noe annet. Funker kun bruke til roadkills vis man skal få litt poeng. Skal enn første spille Metro CQL, så anbefaler jeg OldMenGaming(eller noe sånt), regel mot MAV og anti-tanks :-) OldMenGaming er favorittserverne mine, masse noobs og mange som liker teamwork, men visste ikke at de hadde forbud mot MAV. Men vis det viser seg å være sant så er det Hoooray! Spiller uansett kun 1000 ticks servere da jeg bruker MAV, gjerne franske eller n00b servere. Kan like gjerne slenge med siste nytt.... Noen som begynte å bli litt lei etterhvert, samt at laget våres ble pusha heeeelt tilbake på slutten, så blei lite kills siste 5 minuttene. U MAV BRO? 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Road kill med MAV er sykt irriterende vanskelig faktisk! Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Måtte prøve meg et par runder jeg også. Det var ikke så lett i begynnelsen, men etterhvert fant jeg teknikken og da var det lettere. Endte opp med 69-0 andre runden jeg prøve. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Derfor jeg mener den må bli nerfet. Når "alle" kan prøve seg frem i en liten halvtime, for å så ende opp med 70-0 i stats, er det noe feil. 2 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Metro CQ Large er insane mtp SPM, spillte det aldri før, men de siste dagene har jeg kanskje spilt 10 runder på 1000 ticket servers og SPM økte fra 590 til 710 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 http://youtu.be/4KCP218f04k?hd=1 Eneste videomaterialet jeg hadde tilgjengelig, har ikke filmet no mer enn den runden der... Men dere tar poenget. Det er snakk om MAV og mine 1600 kills med den ++ haha, U MAV bro? Noe sånt jeg tenkte meg. Men for en mega-exploit da! Regner med det blir fikset snart, ser ikke hvorfor MAV skal kunne road-kille så enkelt. Er ikke veldig realistisk at en kamerarobot med beskyttede vifteblader skal drepe soldater ved å kræsje i dem i 12 km/t. Er langt ifra noe exploit, du får t.o.m dogtag for å bruke den. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Greit nok. Det jeg lurer på er hvorfor ingen skyter ned MAV-en i de videoene? Det er jo ekstremt lett å skyte ned en MAV på så liten avstand. Har aldri blitt tatt av MAV før og spiller ikke så veldig mye Metro, så usikker på hvordan det ser ut for motstanderen. Og Selv om det ikke er en bug-exploit, så nekter jeg å tro at det var slik bruk av MAV, Dice hadde i tankene da de lagde den. Endret 2. desember 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå