bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) http://youtu.be/4KCP218f04k?hd=1 Eneste videomaterialet jeg hadde tilgjengelig, har ikke filmet no mer enn den runden der... Men dere tar poenget. Det er snakk om MAV og mine 1600 kills med den ++ haha, U MAV bro? Endret 2. desember 2011 av bad__ip Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 De kunne jo ha hatt det som det var i BC2 at det tok litt tid før man fikk fyre av neste salve. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 De kunne jo ha hatt det som det var i BC2 at det tok litt tid før man fikk fyre av neste salve. Sett opp slik at etter man har fyrt av 5 skudd med Mortar så kan den ikke brukes på 1 minutt eller noe, selv om du setter opp en ny en... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 http://youtu.be/4KCP218f04k?hd=1 Eneste videomaterialet jeg hadde tilgjengelig, har ikke filmet no mer enn den runden der... Men dere tar poenget. Det er snakk om MAV og mine 1600 kills med den ++ haha, U MAV bro? At jeg ikke tenkte på det, har litt sans for denne: http://www.youtube.com/watch?v=lFynHY8fCrg&feature=channel_video_title Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kompis av meg er helt vill, hadde en fin runde på Metro =P http://youtu.be/yK_So45IcTI?hd=1 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvorfor Belønner dice de som bruker mortar egentlig? Irriterer vettet av meg at man ikke kan drepe de som sitter i basen sin og spyr ut med mortars i rush. Kan ikke ta ut de med sniper elle rmortar:( 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jau. Hele grunnen til at de må nerfe MAVen der. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jau. Hele grunnen til at de må nerfe MAVen der. Jeg kommer til å fortsette å bruke den på Metro så lenge jeg fortsatt synes det er morro, men ofte jeg velger den bort for heller å beine rundt med USAS-12 og Fleshette + smoke... morro vis du vet hvor du skal løpe og smoke Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fikk prøvd USASen for første gang i går. Fy faen for et morsomt våpen! Sjelden jeg har kosa meg så fælt når jeg har løpt rundt et hjørne og bare BANG BANG BANG BANG samtidig som man ser kroppene faller til bakken Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Få ting som er kjekkere enn å drepe med MAVen. Men veldig tåplig å fly rett igjennom folk med noe som sikkert ikke veier en kilo engang Greit nok å beholde roadkill, men bare hvis MAVen blir ødelagt i prosessen. Nei. Drepe folk med defib. Da er du mann da. Synd det ser ut som det er samme buggen som claymore. Har ingen registrert på staten :/ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Få ting som er kjekkere enn å drepe med MAVen. Men veldig tåplig å fly rett igjennom folk med noe som sikkert ikke veier en kilo engang Greit nok å beholde roadkill, men bare hvis MAVen blir ødelagt i prosessen. Nei. Drepe folk med defib. Da er du mann da. Synd det ser ut som det er samme buggen som claymore. Har ingen registrert på staten :/ Maven veier litt mer, så den på ett show i virkeligheten, men burde være slik at den hvertfall tar skade av det... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vanskelig å drepe med defib også syns jeg, med tanke på at den ikke alltid treffer. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) BF3 tråden: 1000+ CoD - MW3 tråden: 50+ #denfølelsen Endret 2. desember 2011 av laurell 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Highest killstreak 2 Best Weapon: USAS-12 med 4 kills. Recon Score 19k alle andre 0. Vehicle Score 0 Score 113 1 How? Killstreaken hans er jo på 90, best weapon USAS-12 med 1128 kills og recon scoren er på 416k. Hvilken profil har du vært inne på? Rudde var inne på en Battle Report fra en runde jeg spilte. Så så nå lurer jeg på hvordan du fikk til dette? Errrybody wants to know? Hvorfor tror du jeg spurte? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har ikke helt skjønt det morsommet i å roadkillet med Mav'n, greit nok å prøve det men å sitte lenge for å bli god skjønner jeg ikke helt. Mulig det er bare meg som elsker å skyte? Men noen må vel elske det fordi det blir flittig brukt på Metro hvertfall. 1 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har ikke helt skjønt det morsommet i å roadkillet med Mav'n, greit nok å prøve det men å sitte lenge for å bli god skjønner jeg ikke helt. Mulig det er bare meg som elsker å skyte? Men noen må vel elske det fordi det blir flittig brukt på Metro hvertfall. Synes det er veldig morro jeg, spesielt da jeg klarer gromme runder med 113-1 og 88-0.. MAV hadde aldri vært gøy så lenge det ikke hadde vært "hater's". Men dessverre for dem, så kryr det av de på battlelog forumet, og de er sinte som fy og jeg elsker å se de klikke. Dog da noen utfordrer meg til å bruke noe annet enn MAV så blir de like sure uansett om jeg bruker USAS-12 eller M416, er bare for lur for de fleste på Metro... De tror de står trygt oppe, men gjennom røykskyene titter jeg frem med Kobra siktet og tar fort 4-7 pers i en spray Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Smoke, irnv og m416 er en giftig kombo når du spiller US og slåss om B eller A. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) @bad__ip Jeg hadde hvertfall gått lei, ser det ikke på som så veldig spennende Men bra du har funnet deg et leketøy da Endret 2. desember 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er det mulig å få marksman hs over 1000m? Ser på leaderboard at det lengste er over 3000m, men den tror jeg ikke på... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Liker ikke IRNV lenger, mer glad i Kobra, spotter folk like fort på metro ihvertfall. MAV er ett morsomt leketøy som jeg fortsatt prøver å mestre, gir meg ikke før jeg går lei eller blir for god med den =P Er ofte jeg flyr lenge uten å treffe noen der jeg vanligvis ville fått 5-6 kills, og jeg er fortsatt dårlig på å manuvrere den. Men det kommer seg, bruker den mest da jeg spiller alene eller kun med en kompis som suger i BF, så han får ammo points. Spiller jeg med flere, så er det teamwork som gjelder, og det er mye mer morsomt enn MAV, men da trengs det mer enn 2 stk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå