Lami Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg håper det blir bedre grafikk på konsollene fremover. Greit å ha litt variert miljø fra PC og PS3/Xbox. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 De tynes vel allerede til det ypperste. Det må en ny generasjon til før vi ser en vesenlig grafikkoppgradering i forhold til hva som er topp nå. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, og når det kommer ny generasjon håper jeg det blir noe veldig bra. Men har folk forhåndsbestilt BF3? Burde jeg bestille det nå eller? Og isåfall, fra hvor? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg venter til nærmere release. Bryr meg ikke om jeg må betale en hundrings ekstra. Jeg vil ha fleksibiliteten til å velge hvilken kilde jeg kjøper fra. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Samme her, blir nok bestilt fra min faste butikk Platekompaniet.no litt før release, evt steam. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg lurer på hvor mange ganger folk har sagt at teknologi ikke kan utvikles videre. Samtlige har i alle fall hittil hatt feil Jaja, ja. Var det ikke tidlig på 1800 tallet at en høyt respektert filosof sa Alt som er å finne opp, har blitt funnet opp nå kan jo bare se hvor kollosalt feil han tok.. Forøvrig har jeg bestillt fra Gamezone, da folk som regel mottar spiller 1-2 dager før release :O Endret 5. mai 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvilken buttik bør man kjøpe fra dersom man vil ha spillet dagen på release, helst før, med limited edition og i en fysisk eske? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvilken buttik bør man kjøpe fra dersom man vil ha spillet dagen på release, helst før, med limited edition og i en fysisk eske? Eg har veldig gode erfaringar med gamezone.no Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jaja, ja. Var det ikke tidlig på 1800 tallet at en høyt respektert filosof sa Alt som er å finne opp, har blitt funnet opp nå Det er en myte. http://www.quotationspage.com/weblog/2005-08-26-239/ Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Reposter fordi det er awesome! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 http://deltagamer.com/582/interview-with-dice-community-manager-daniel-matros Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 @Battlefield: Stay tuned for tomorrow for the very first images and new info on Battlefield 3: Back to Karkand expansion pack! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Får massiv boner hvis det ble remake av Karkand mappet! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Får massiv boner hvis det ble remake av Karkand mappet! Det vet vi jo det blir... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Boner-alert da. Det er jo allerede bekreftet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Spørs litt på kvaliteten av remaken Må være 100% identisk som på BF2. Og 64 spillere på størrelsen for 16 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Thats it. Jeg skal se karkand bildene. Så må jeg droppe alt av Battlefield 3 stalking. Tanken på at det er alt for mange månder igjen til release gjør meg sprø. Jeg er også temmelig sikker på at dette vil ta livet av meg, psykisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå