Ol'H Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kills med knife??? Trodde nesten ikke det var mulig. Her er knife så bugga at jeg bare har 5 kils med den. Resten av gangene har den ikke fungert i det hele tatt eller så treffer den ikke selv om den helt klart gjorde det. Apropo knife. Møtte på min første cheater i dag. Han satt i basen og knifet folk som var flere hundre meter fra han. Da bruker du den helt klart feil. Den er akkurat slik en kniv burde være i krig, ubrukelig på alle andre en intetanede idioter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har straks service star 2 på kniv. 1 Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Har Origin / Battlelog tatt seg ei bolle eller? Jeg får feil Id / passord, og glemt passord mailene kommer aldri til mailboksen min... Edit. Det tok bare 20 min å få mailen, og en resatt funka. Endret 30. november 2011 av Badjoker Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gah, snaaart service star med knife! 90/100, gogo! Hadde 230 kills med kniv på den gamle kontoen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor den gamle kontoen? Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hvorfor den gamle kontoen? Hadde full venneliste, og så ville jeg legge til noen folk til å spille BF3 med òg. De fleste på den gamle er FIFA12 eller skyrim peops, så da ble det slik. Var dog lvl 49 på den gamle kontoen på BF, da Endret 30. november 2011 av iDovakhiin Lenke til kommentar
thyes Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Full venneliste? Hvorfor ikke bare adde dem i battlelog? Der kan man jo både joine og få andre til å joine serveren man spiller på. Så ikke helt logikken i det der gitt Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Full venneliste? Hvorfor ikke bare adde dem i battlelog? Der kan man jo både joine og få andre til å joine serveren man spiller på. Så ikke helt logikken i det der gitt Haha.. Trodde jeg var i konsoll-tråden, jeg. Spiller på PS3.. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva er en god SPM hos dere på PC? Har sett folk på 800 osv. Har selv 620 på PS3, vi e jo mindre spillere. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har 534 selv, best av mine venner på battlelog hvertfall Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kills med knife??? Trodde nesten ikke det var mulig. Her er knife så bugga at jeg bare har 5 kils med den. Resten av gangene har den ikke fungert i det hele tatt eller så treffer den ikke selv om den helt klart gjorde det. Apropo knife. Møtte på min første cheater i dag. Han satt i basen og knifet folk som var flere hundre meter fra han. Da bruker du den helt klart feil. Den er akkurat slik en kniv burde være i krig, ubrukelig på alle andre en intetanede idioter. Det er helt klart bugs, ikke meg. Du tenker sikkert på at kniven nå er ubrukelig når du prøver å drepe noen forfra. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Men hvordan e det å game på PC, da? Hvis du trykker på 3 minutter på denne videoen, er det slik det er med så mange eller? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bare på CQ metro 64 spillere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Som antatt da. Virker dog som den har fått mye kortere rekkevidde? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kniven er et hazardvåpen. 50/50 om man blir drept selv. Ofte at animasjonen bugger, slik at fienden rekker å snu seg og skyte meg før jeg kan gjøre noe videre. Og så må man jo helst komme nøyaktig rett bakfra, ellers så blir det bare veiving CS- style. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Min SPM er kun 200, men har i det minste positiv K/D og W/L =P Endret 30. november 2011 av Northern Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gleder meg til å fly chopper på Sharqi uten å bekymre seg for uunngåelige og triste rammere... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Som antatt da. Virker dog som den har fått mye kortere rekkevidde? Har ikke merket noe betydelig egentlig. Det er kanskje litt, men mye er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei ! Til dere som husker meg fra tidligere: Legg meg gjerne til på Battlelog. Spillte BF:BC2 med mange av dere Hadde vært morro å begynt å spille BF3 med dere. BF3 navn: HansiFansi Btw bruker dere noe clan tag? Husker vi brukte [HW.NO] eller [HW] på BF:BC2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå