Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QjT4b9

Jeg føler ikke for å spille det atm, nei. Men om det er jeg som er lei av spillet, eller lei av å spille, det vet jeg ikke. Har jo tatt opp en annen gammel hobby (bowling) som tar litt tid og fokus.

Lenke til kommentar

For min del føler jeg ikke at jeg kan ta meg tid til å spille om dagen, med tanke på at det er midt i eksamensperioden. Slik er det også med de aller fleste jeg har spilt med, og jeg regner med at det tar seg opp litt igjen i januar.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Angående den videoen om IRNV siktet på Metro (som de spilles på). Ikke faen om det er så mye røyk/tåkete sikte som han fyren i videoen skal ha det til. Har spilt så mange ganger med IRNV sikte på Metro, og det funker utrolig bra, unntatt på de stedene det brenner.

Lenke til kommentar

Angående den videoen om IRNV siktet på Metro (som de spilles på). Ikke faen om det er så mye røyk/tåkete sikte som han fyren i videoen skal ha det til. Har spilt så mange ganger med IRNV sikte på Metro, og det funker utrolig bra, unntatt på de stedene det brenner.

Etter patchen?

Lenke til kommentar

Beklager hvis dette er helt feil, siden PC og PS3 er to forskjellige ting. Men har dere fått alle våpene UNLOCKA på PC? Jeg kan se våpene, men det står at de er locka. Trodde den patchen som kom i dag skulle gjøre de unlcoka, eller tar jeg helt feil?

Tenker da på COOP og B2K-våpenene.

Endret av iDovakhiin
Lenke til kommentar

Har spilt noen timer nå (to timer campaign og en halvtime-time med multiplayer). Kan ikke si jeg er overbevist enda...

SP er bare "one-time play".. Multiplayeren blir bare gøyere og gøyere etterhvert som du får unlocks og bedre skills.. Håper det gjelder for deg også :)

Lenke til kommentar

Da fikk endelig testa ut spillet ordentlig da jeg fikk hdmi kabel i posten i dag :D Må si jeg er imponert! Men hvorfor står det at accounten min ikke er aktivert? Når jeg logger på battlefield.com eller hva det var så får jeg bare opp soldaten til PC og ikke PS3.. Noen som har forslag til åssen jeg får aktivert?

Lenke til kommentar

Kills med knife??? Trodde nesten ikke det var mulig. Her er knife så bugga at jeg bare har 5 kils med den. Resten av gangene har den ikke fungert i det hele tatt eller så treffer den ikke selv om den helt klart gjorde det.

Apropo knife. Møtte på min første cheater i dag. Han satt i basen og knifet folk som var flere hundre meter fra han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...