Daxen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Denne ble jo linket til denne på forrige side: http://www.youtube.com/watch?v=8MGlZLHonrY "The IRNV has a lot of trouble down in the tunnels due to all the smoke from burning stuff." "Someone post that other link, this one makes it look useless, which it is not."http://www.youtube.com/watch?v=Picz26O0UVA -Core Gameplay Designer Demize99 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er det noen som spiller TDM og kun tenke seg å være admin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 At han her ikke blir lei... https://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Malicium/ http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Malicium/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er jeg den eneste som har gåt litt lei av battlefield 3? BF2, BFBC2 også videre holdte meg mye lengre interessert enn hva bf3 klarte. Er det noen som spiller TDM og kun tenke seg å være admin? Ja, det kunne jeg godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg føler ikke for å spille det atm, nei. Men om det er jeg som er lei av spillet, eller lei av å spille, det vet jeg ikke. Har jo tatt opp en annen gammel hobby (bowling) som tar litt tid og fokus. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) For min del føler jeg ikke at jeg kan ta meg tid til å spille om dagen, med tanke på at det er midt i eksamensperioden. Slik er det også med de aller fleste jeg har spilt med, og jeg regner med at det tar seg opp litt igjen i januar. Endret 30. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg fikk nettopp en oppdatering til pc. Noen som vet hva det var? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Trenger litt folk på serveren vår, kom kom! http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/da5140b6-3e92-42c7-9e11-5087ed79e50e/BFVETS-Multigamer-no/ Edit: Bah, ser ut som den har hengt seg, og ingen serveradmins er online Endret 30. november 2011 av pokerfjes Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Angående den videoen om IRNV siktet på Metro (som de spilles på). Ikke faen om det er så mye røyk/tåkete sikte som han fyren i videoen skal ha det til. Har spilt så mange ganger med IRNV sikte på Metro, og det funker utrolig bra, unntatt på de stedene det brenner. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jævla loade tider Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Angående den videoen om IRNV siktet på Metro (som de spilles på). Ikke faen om det er så mye røyk/tåkete sikte som han fyren i videoen skal ha det til. Har spilt så mange ganger med IRNV sikte på Metro, og det funker utrolig bra, unntatt på de stedene det brenner. Etter patchen? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jævla loade tider Installer spillet på SSD disk, er lynkjapt hos meg 2 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 For en stund siden sjekket jeg statsa mine og så såg jeg dette. På ett eller annet tidspunkt blir alle leet, for så å suge tåteflaske igjen Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Beklager hvis dette er helt feil, siden PC og PS3 er to forskjellige ting. Men har dere fått alle våpene UNLOCKA på PC? Jeg kan se våpene, men det står at de er locka. Trodde den patchen som kom i dag skulle gjøre de unlcoka, eller tar jeg helt feil? Tenker da på COOP og B2K-våpenene. Endret 30. november 2011 av iDovakhiin Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har spilt noen timer nå (to timer campaign og en halvtime-time med multiplayer). Kan ikke si jeg er overbevist enda... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 BF3 er tidenes spill teknisk sett. Men småfeil, dårlig balansering og grufullt dårlig maps gjør det heller slitsom å spille pdd. Dog med ett par patcher og BtK kommer dette til å bli helt uovertruffent! Håper jeg.... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har spilt noen timer nå (to timer campaign og en halvtime-time med multiplayer). Kan ikke si jeg er overbevist enda... SP er bare "one-time play".. Multiplayeren blir bare gøyere og gøyere etterhvert som du får unlocks og bedre skills.. Håper det gjelder for deg også Lenke til kommentar
Suic Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Da fikk endelig testa ut spillet ordentlig da jeg fikk hdmi kabel i posten i dag Må si jeg er imponert! Men hvorfor står det at accounten min ikke er aktivert? Når jeg logger på battlefield.com eller hva det var så får jeg bare opp soldaten til PC og ikke PS3.. Noen som har forslag til åssen jeg får aktivert? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gah, snaaart service star med knife! 90/100, gogo! Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kills med knife??? Trodde nesten ikke det var mulig. Her er knife så bugga at jeg bare har 5 kils med den. Resten av gangene har den ikke fungert i det hele tatt eller så treffer den ikke selv om den helt klart gjorde det. Apropo knife. Møtte på min første cheater i dag. Han satt i basen og knifet folk som var flere hundre meter fra han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå