Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men jeg er en av dem som til tider låner programvare fra alternative kilder, og ikke er interessert i å ha et program som rapporterer det til EA.

Tviler på at de kan gjennomsøke pcen din, finne ut hva som er piratkopiert eller ikke og for å så anmelde deg. Nei, koz deg med 64 spillere på pc du.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg er en av dem som til tider låner programvare fra alternative kilder, og ikke er interessert i å ha et program som rapporterer det til EA.

Tviler på at de kan gjennomsøke pcen din, finne ut hva som er piratkopiert eller ikke og for å så anmelde deg. Nei, koz deg med 64 spillere på pc du.

Ærlig talt synes jeg ikke det er ett eneste map som er tilpasset 64 spillere, så jeg har sjeldent kozt meg med det. 40-48 virker som et godt antall på cq large.

Endret av Atald
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det gjør vi hver dag (med CITV og guided missile) :innocent:

Men det gir alltid en ekstra godfølelse å få en direct hit på helikopter med unguided tank shell. Det gjør det :whistle:

Hehe godt mulig det :p Men jeg hadde ikke troen på og treffe i det hele tatt, men helien kom ned på siden av meg med nesetippen akkurat langt nok frem så jeg bare fyrte av en salve og vel jeg traff xD

Er ikke ellers så ofte jeg skyter ned helies med vanlig tank kuler :p

Lenke til kommentar

Ærlig talt synes jeg ikke det er ett eneste map som er tilpasset 64 spillere, så jeg har sjeldent kozt meg med det. 40-48 virker som et godt antall på cq large.

Caspian er godt egnet på 64 spillere, kanskje også firestorm.

Videre er feilen med de fleste maps foruten Caspian at alle flags er for tett sammen. Spread the love out!

Endret av audible
Lenke til kommentar

IRNV nerfen kan minne om å springe rundt med denne drakta:

Skal de forandre på IRNV? Har du link til kilde?

Det er ingen offisell kilde, er bare forventet. For det er OP slik det er i dag. overtallet som bruker det i forhold til andre siktemiddel er nok til å forstå det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

IRNV nerfen kan minne om å springe rundt med denne drakta:

Skal de forandre på IRNV? Har du link til kilde?

Det er ingen offisell kilde, er bare forventet. For det er OP slik det er i dag. overtallet som bruker det i forhold til andre siktemiddel er nok til å forstå det.

Denne ble jo linket til denne på forrige side:

http://www.youtube.com/watch?v=8MGlZLHonrY

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

IT-Henrik: meh, ikke alle som får med seg alt.

Bra den kom, det trengtes.

Rude awakening for alle noobene som bare har brukt den til nå :devil:

Kunne vært greit med enn mellomting, nå er den jo til og med ubrukelig i en mørk tunnel.

Lenke til kommentar

Se det lille utropstegnet oppe i høyre hjørne på profilen.

IT-Henrik: meh, ikke alle som får med seg alt.

Bra den kom, det trengtes.

Rude awakening for alle noobene som bare har brukt den til nå :devil:

rude awakening er å våkne opp uten nett å vite at du ikke kommer til å ha det på mange dager. det er rude awakening!

Lenke til kommentar

Forøvrig, om det er slik folk sier, at den tar litt tid å fokusere, så er det ikke sikkert den er fullt så ubrukelig som det vises i den videoen. Den fyren levde jo aldri lengre enn 0.5 sekunder etter å ha aktivert IRNV'en uansett.

Og det er bare i gangene på Metro. Vil se hvordan den er ute på firestorm før jeg dømmer den en suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...