SPRCO Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kanskje best at du kjøper det på PS3 hvis du er så paranoid. Du er vel kanskje en av de som bruker Kvasir istedenfor Google? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Nei, men jeg er en av dem som til tider låner programvare fra alternative kilder, og ikke er interessert i å ha et program som rapporterer det til EA. Endret 30. november 2011 av conflict Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kanskje best at du kjøper det på PS3 hvis du er så paranoid. Du er vel kanskje en av de som bruker Kvasir istedenfor Google? Problem med å bruke Kvasir da? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nei, men jeg er en av dem som til tider låner programvare fra alternative kilder, og ikke er interessert i å ha et program som rapporterer det til EA. Tviler på at de kan gjennomsøke pcen din, finne ut hva som er piratkopiert eller ikke og for å så anmelde deg. Nei, koz deg med 64 spillere på pc du. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Men i svarte... Game disconnected: something went wrong. <--- Denne var ny, aldri fått den feilmeldingen før xD Akkurat nå som jeg var inne i en god periode, hadde akkurat skutt ned ett Cobra helikopter med tanksen min Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Det gjør vi hver dag (med CITV og guided missile) Men det gir alltid en ekstra godfølelse å få en direct hit på helikopter med unguided tank shell. Det gjør det Endret 30. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) IRNV nerfen kan minne om å springe rundt med denne drakta: Endret 30. november 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Nei, men jeg er en av dem som til tider låner programvare fra alternative kilder, og ikke er interessert i å ha et program som rapporterer det til EA. Tviler på at de kan gjennomsøke pcen din, finne ut hva som er piratkopiert eller ikke og for å så anmelde deg. Nei, koz deg med 64 spillere på pc du. Ærlig talt synes jeg ikke det er ett eneste map som er tilpasset 64 spillere, så jeg har sjeldent kozt meg med det. 40-48 virker som et godt antall på cq large. Endret 30. november 2011 av Atald 2 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det gjør vi hver dag (med CITV og guided missile) Men det gir alltid en ekstra godfølelse å få en direct hit på helikopter med unguided tank shell. Det gjør det Hehe godt mulig det Men jeg hadde ikke troen på og treffe i det hele tatt, men helien kom ned på siden av meg med nesetippen akkurat langt nok frem så jeg bare fyrte av en salve og vel jeg traff xD Er ikke ellers så ofte jeg skyter ned helies med vanlig tank kuler Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 IRNV nerfen kan minne om å springe rundt med denne drakta: Skal de forandre på IRNV? Har du link til kilde? Lenke til kommentar
audible Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Nei, men jeg er en av dem som til tider låner programvare fra alternative kilder, og ikke er interessert i å ha et program som rapporterer det til EA. Tviler på at de kan gjennomsøke pcen din, finne ut hva som er piratkopiert eller ikke og for å så anmelde deg. Nei, koz deg med 64 spillere på pc du. Ærlig talt synes jeg ikke det er ett eneste map som er tilpasset 64 spillere, så jeg har sjeldent kozt meg med det. 40-48 virker som et godt antall på cq large. Caspian er godt egnet på 64 spillere, kanskje også firestorm. Videre er feilen med de fleste maps foruten Caspian at alle flags er for tett sammen. Spread the love out! Endret 30. november 2011 av audible Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 IRNV nerfen kan minne om å springe rundt med denne drakta: Skal de forandre på IRNV? Har du link til kilde? Det er ingen offisell kilde, er bare forventet. For det er OP slik det er i dag. overtallet som bruker det i forhold til andre siktemiddel er nok til å forstå det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 IRNV nerfen kan minne om å springe rundt med denne drakta: Skal de forandre på IRNV? Har du link til kilde? Det er ingen offisell kilde, er bare forventet. For det er OP slik det er i dag. overtallet som bruker det i forhold til andre siktemiddel er nok til å forstå det. Denne ble jo linket til denne på forrige side: http://www.youtube.com/watch?v=8MGlZLHonrY Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 jævla lyn tok ut routeren min inatt. ny sendes i posten. jeeeeeej, akkurat nå når patchen kommer og jeg ikke har noe annet på agendaen. awesome Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvor kan jeg reporte han http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/mybabydaddy/stats/373846124/ spille metro hvor han er på andre laget snart 200 kills kun headshots fra milevis. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Se det lille utropstegnet oppe i høyre hjørne på profilen. IT-Henrik: meh, ikke alle som får med seg alt. Bra den kom, det trengtes. Rude awakening for alle noobene som bare har brukt den til nå Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Se det lille utropstegnet oppe i høyre hjørne på profilen. IT-Henrik: meh, ikke alle som får med seg alt. Bra den kom, det trengtes. Rude awakening for alle noobene som bare har brukt den til nå Ty. Done Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 IT-Henrik: meh, ikke alle som får med seg alt. Bra den kom, det trengtes. Rude awakening for alle noobene som bare har brukt den til nå Kunne vært greit med enn mellomting, nå er den jo til og med ubrukelig i en mørk tunnel. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Se det lille utropstegnet oppe i høyre hjørne på profilen. IT-Henrik: meh, ikke alle som får med seg alt. Bra den kom, det trengtes. Rude awakening for alle noobene som bare har brukt den til nå rude awakening er å våkne opp uten nett å vite at du ikke kommer til å ha det på mange dager. det er rude awakening! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Forøvrig, om det er slik folk sier, at den tar litt tid å fokusere, så er det ikke sikkert den er fullt så ubrukelig som det vises i den videoen. Den fyren levde jo aldri lengre enn 0.5 sekunder etter å ha aktivert IRNV'en uansett. Og det er bare i gangene på Metro. Vil se hvordan den er ute på firestorm før jeg dømmer den en suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå