Nizzen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Noen som kunne tenke seg verdens beste "joystick" til bf3? http://www.vgtv.no/#!id=46682 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 spol til 2 min http://www.youtube.com/watch?v=4qOZ0RELrVs#t=01m57s fy faen å gøy det ser ut og være så god Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ble ikke sånn kjempeimponert jeg men... 3 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 spol til 2 min [/media] fy faen å gøy det ser ut og være så god Hah.. Eg skulle fint klart å klistret koptert til den muren der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Etter patchen er det fint lite vits i å bruke Stinger eller Igla ser jeg. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 på ps3 er de fortsatt innmari effektive bare de treffer. Hva synes folk egentlig om maintenence perk til heli? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Prøvde meg litt på en Knife-only funserver. Men vi vet jo hvordan det går med randoms og stole på andre over internett.... Denne serveren hadde autokick-funksjon. Så alle som brukte skytevåpen ble kicket/bannet. Bortsett fra admins på serveren. Ergo de brukte skytevåpen hele tiden, mot folk utstyrt med kniv. Skjønner jo at det er en effektiv måte å levle opp på. "Man tar ikke med en kniv til en skyteduell" Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ble ikke sånn kjempeimponert jeg men... Kul du Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Var ment seriøst gitt. Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvordan kan jeg drepe folk med MAV'en? Hørt at å kjøre mot beina, for så og dra oppover funker, men har ikke gitt meg suksess ennå. Nøkkelen er å ha god fart, og fly lavt rett igjennom føttene/hofteparti, evt kræsjlande på de om de ligger/sitter, men det kan være litt vanskelig å treffe skikkelig. Når du får teken på det er det moro å fly rundt på metro conquest med 64 spillere og late som du spiller bowling Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Etter patchen er det fint lite vits i å bruke Stinger eller Igla ser jeg. To treff på fly og man er død, hvis man ikke har Extinguisher. Synes det er ganske greit jeg. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Lite tips til alle. Når supporten står og skyter dekkild så er det ikke lurt å gå forran han. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finnes det servere hvor man kan spille alene på? De fleste "1 player to start" serverene jeg har testa trenger fortsatt 4 spillere... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finnes det servere hvor man kan spille alene på? De fleste "1 player to start" serverene jeg har testa trenger fortsatt 4 spillere... Mener å ha hørt at dette har blitt patchet. For at en server skal være "ranked" må den ha minst 4 spillere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Herregud, nå har jeg endlig forsått alle mine "usannsynlige" død, hvor jeg har bannet til meg "Jævla hacker" osv osv.... Jeg har nettopp unlocked IRNV til mitt våpen...er jo nesten som å ha cheat. Dreper folk mye lettere nå...lol Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finnes det servere hvor man kan spille alene på? De fleste "1 player to start" serverene jeg har testa trenger fortsatt 4 spillere... Mener å ha hørt at dette har blitt patchet. For at en server skal være "ranked" må den ha minst 4 spillere. Virker ikke som om unranked servers funker heller! Noen som har fått det til å funke? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Var ment seriøst gitt. hehe, regna med det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Serr såb jeg hater squadsystemet. For det først er squaden for liten men det sller værste er at det er klin umulig å joine et g ame ilag uten å bli spredt utover lagene og squadene.. Ekstremt hardt når det kun er 9 åpne servere... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 På ps3 ja. Og alle var det allerede 20 stk på. Brukte eveigheter på å finne game å joine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå