bikubedronning Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen ganger funka commander voip helt perfekt.. men det blir jo ikke noe commander, så jaja. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg håper at for en gangs skyld så gjør de noe med sniper klassen. Personlig synes jeg det blir rimelig døvt år alle vil snipe pga det er lett å få kills med. merker litt tedensene i bad company 2 nå på xbox 360.. er jo ikke gøy :/ 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er vel bare å sette et maks antall per lag. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 skulle vært maks 1/8 av laget eller noe i den dur, trenger ikke noen fler. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det går fint an for de som hoster serverne. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 ikke uten å gjøre serveren til unranked afaik? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Selv spiller jeg på en ranked server hvor sniper limiten er på 3 visst jeg husker riktig. Når jeg eide server hadde jeg sniper limit på 2. Men la oss ta dette i Bad Company 2 tråden. Endret 1. mai 2011 av Lami Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Burde ikke være nødvendig å sette noe limit bare klassen er korrekt balansert. Jeg husker tilbake til BF 1942, der hadde de en perfekt sniperbalanse da spillet ble sluppet. Å spille sniper var faktisk krevende og det var vanskelig (som seg hør og bør) å treffe personer som løp, og naturligvis enda mer krevende å faktisk headshotte dem. Dessverre ga Dice etter for all sutringen og klagingen fra folk som ikke bare kunne ligge i fred og ro og hente kill etter kill uten problemer, og de ødela balansen igjen ved å gjøre sniperklassen enklere å mestre. Og det tragiske var et denne sniperen i bunn og grunn ble den samme som havnet i BF2. Håper virkelig at de skjerper seg til BF3, men med tanke på det man hører om hvor ubalansert BC2 til tider er, så kan man begynne å lure. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 mtp sniper greiene, vi får prone, og da blir vel sniperene merkbart dårligere, noe som resulterer i mindre snipere. I tilleg blir det jo større baner, noe som ender med at sniperene enkelt kan flankes og igjen har en mindre fordel enn i BC2? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nja, etter hva jeg ser det så gør det ikke så mye for balansen. Snipere får langt flere attraktive steder å snipe fra, vil være bedre gjemt, og ha bedre cover-mulighet. Det samme gjelder j andre infanterister. Lettere å gjemme seg, dukke unna og skjule seg for sniperen. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Men bf3 blir jo mer hw-basert enn bc2, så jeg tviler sterkt på at jeg vil ha noe med snipere å gjøre fra armoren min dessuten, det er ikke enkelt å få masse kills som sniper. snipere er de letteste å drepe Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Nå, hva syns dere? Endret 2. mai 2011 av Kakeshoma 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg håper at for en gangs skyld så gjør de noe med sniper klassen. Personlig synes jeg det blir rimelig døvt år alle vil snipe pga det er lett å få kills med. merker litt tedensene i bad company 2 nå på xbox 360.. er jo ikke gøy :/ Haha lett å få kills med sniper? Jeg har aldri sett en sniper med god stats om jeg ser bortifra meg selv Reconklassen er den meste ubrukelig klassen i BC2, dreper færrest og utretter minst i slagfeltet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nja, etter hva jeg ser det så gør det ikke så mye for balansen. Snipere får langt flere attraktive steder å snipe fra, vil være bedre gjemt, og ha bedre cover-mulighet. Det samme gjelder j andre infanterister. Lettere å gjemme seg, dukke unna og skjule seg for sniperen. Det som vil gi snipern størst fordel i BF3 er ikke flere attraktive steder å snipe fra, men prone. Hadde det vært prone i BC2, tror jeg hadde lett klart å få 20/0 i stats i løpet av en kort tid. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Grunnen til at Recon "sliter" sånn i BC2 er at det IKKE er en sniper-klasse, men en RECON-klasse. Dersom flere Recons hadde brukt de andre verktøyene, bortsett fra riflen, hadde de gjort det skarpere. Motion mines/mortar/tracer dart, og så tar man med seg G3 istedetfor en sniperrifle, og så løper man først inn = profit. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Haha lett å få kills med sniper? Jeg har aldri sett en sniper med god stats om jeg ser bortifra meg selv Reconklassen er den meste ubrukelig klassen i BC2, dreper færrest og utretter minst i slagfeltet. Topper veldig ofte stats med recon jeg. Nå spiller jeg riktignok ikke recon som folk flest. Magnum ammo, den siste sniperen(lenge siden jeg har spilt) og red dot. Oneshotter folk på normal overalt Får også god bruk av motionmines siden jeg løper rundt i bygninger med squad. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nå, hva syns dere? stygt. send den til meg 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Grunnen til at Recon "sliter" sånn i BC2 er at det IKKE er en sniper-klasse, men en RECON-klasse. Dersom flere Recons hadde brukt de andre verktøyene, bortsett fra riflen, hadde de gjort det skarpere. Motion mines/mortar/tracer dart, og så tar man med seg G3 istedetfor en sniperrifle, og så løper man først inn = profit. Når jeg spiller Recon synes jeg personlig at det er mye lettere å snipe helikopter en å bruke den elendige tracer darten. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg håper at for en gangs skyld så gjør de noe med sniper klassen. Personlig synes jeg det blir rimelig døvt år alle vil snipe pga det er lett å få kills med. merker litt tedensene i bad company 2 nå på xbox 360.. er jo ikke gøy :/ Haha lett å få kills med sniper? Jeg har aldri sett en sniper med god stats om jeg ser bortifra meg selv Reconklassen er den meste ubrukelig klassen i BC2, dreper færrest og utretter minst i slagfeltet. Kanskje det bare er jeg som er dårlig da Men opplever først og fremst at mange velger den klassen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg håper at for en gangs skyld så gjør de noe med sniper klassen. Personlig synes jeg det blir rimelig døvt år alle vil snipe pga det er lett å få kills med. merker litt tedensene i bad company 2 nå på xbox 360.. er jo ikke gøy :/ Haha lett å få kills med sniper? Jeg har aldri sett en sniper med god stats om jeg ser bortifra meg selv Reconklassen er den meste ubrukelig klassen i BC2, dreper færrest og utretter minst i slagfeltet. Kanskje det bare er jeg som er dårlig da Men opplever først og fremst at mange velger den klassen Det er akkurat samme som med Flaxlodd... Alle tror de kommer til å vinne, men så si ingen gjør det. Grunnen til at folk velger recon, er fordi de tror de kan være godt skjult og allikevel plukket ut en håndfull med fiender. Faktumet er at de ikke klarer å plukket ut en drit, og de er heller ikke så godt skjult som de tror. Recons er generelt easy targets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå