BaronSlask Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Og så var det T. Karlsson då, hvem er det? :p I BF2 brukte bottene navn fra utviklerne i DICE. Er sikkert bare det du har sett. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 EDIT: HVORFOR INNI HELVETE SETTER FOLK SEG I HELIKOPTER NÅR DEM IKKE HAR FLARES? :realmad: Fordi dem ønsker flares..? Alle må få lov til å levele opp. PS: Jeg har flares og mange andre oppgraderinger. Opplevde også samme ragen i begynnelsen jeg også (kjøpte ikke spillet før ca. 1 mnd etter release) til tross for at jeg kunne fly helikopter greit (erfaring fra andre BF og andre lignende spill). 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Oh my gad! Takk for tipset ang medic på metro.. Ranka 2 levler på rappen i en omgang i ste Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 er det noen ps3 servere som kun hoster store maps med fly og heli? er møkkalei å måtte quitte hele forbanna tiden fordi serveren skifter til en cqb bane. Vil levle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Blir stats registrert hvis man mister internettilkoblingen midt i en runde? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Blir stats registrert hvis man mister internettilkoblingen midt i en runde? Noen ganger beholder du det, andre ganger ikke. For å øke sjansen bør du ikke gå inn igjen på samme server før runden er ferdig. EDIT: HVORFOR INNI HELVETE SETTER FOLK SEG I HELIKOPTER NÅR DEM IKKE HAR FLARES? :realmad: Fordi dem ønsker flares..? Alle må få lov til å levele opp. PS: Jeg har flares og mange andre oppgraderinger. Opplevde også samme ragen i begynnelsen jeg også (kjøpte ikke spillet før ca. 1 mnd etter release) til tross for at jeg kunne fly helikopter greit (erfaring fra andre BF og andre lignende spill). Er det ikke èn måned siden spillet kom ut i Norge imorgen ? (release 27/10??) Endret 26. november 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 haha. for en clusterfuck av en suppe det er å spille på metro Plutselig ble hagle et relevant våpen. Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 haha. for en clusterfuck av en suppe det er å spille på metro Plutselig ble hagle et relevant våpen. En ting jeg hater med metro er alle de mortar sopphuene, som står i spawn og sanker kills Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Eller de som springer rundt med tube når vi kommer inn til terminalen. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei blei nettopp banna for bruk av RPG mot fiender. Og jeg likte serveren.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 I giggle I giggle. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg gikk i dype tanker etter hendelsen og bestemte meg for å sende en gråtkvalt beklagelse via mail. Sa til og med at jeg aldri skal gjøre det igjen! Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det flere som opplever at generelt sett, stinker map designene i BF3, i forhold til bf2? 2 Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen fler som opplever å "spawne" uten å kunne bruke noen våpen? Jeg fikk dette i kveld og jeg spawner 50-50 med eller uten muligheten til å gjøre noe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Haha, jeg ble skjelt ut av en på laget mitt i dag, fordi jeg drepte en fiende som han så før meg og hadde tenkt å drepe selv. 4 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Haha, jeg ble skjelt ut av en på laget mitt i dag, fordi jeg drepte en fiende som han så før meg og hadde tenkt å drepe selv. Opplevd den der noen ganger selv =P Latterlige kids Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er det flere som opplever at generelt sett, stinker map designene i BF3, i forhold til bf2? Generelt synes jeg kartene ikke er top notch ja. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hadde nettopp en av mine bedre gjennomførte runder. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/7583731/1/172462830/ Samtlige av MVPer er kompiser We rock Endret 27. november 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå